3,926

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Heb vooral mijn loopbroeken van Fusion, goed materiaal.

3,927

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Helemaal mee eens over de trisuits Hedcandy .
Ze zitten heerlijk en vind vooral de been lengte fijn , en de zakjes uiteraard.
Maar saai . Ik heb er 1 vanuit KiKa extreme vorig jaar .

3,928

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb mezelf getrakteerd op een prime carbon wielset met tubeless pakket van Wiggle. So far so good..

Echt mooie carbon wielen voor 550 euro inclusief Vittoria banden, remblokken en tubeless melk..  Netjes recht, lopen mooi en als reserve en winterwielen eigenlijk veel te luxe smile

Nu komt de maar... smile Ik dacht, ik monteer die banden even, met een co2 patroontje krijg ik ze er wel op. Beetje onderschatting dussss

Nu dus maar even een pomp bijkopen. Ik zag een pro compressor pomp en een aantal drukvaten die je op je gewone pomp moet aansluiten.. Iemand tips wat de handigste methode is?

Alle varianten waren tussen 40 en 70 euro dus dat maakt niet zoveel uit. Het moet gewoon (het liefst in 1 keer) werken.

ALvast bedankt

3,929

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik leg ze erop met een gewone compressor nog nooit problemen gehad.

3,930

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mooie aanbieding!

Over je vraag, ik heb zo’n vaatje van Schwalbe. Werkt op zich prima, je band plopt er zo op.

Zelf had ik alleen het probleem dat de band er vervolgens weer af plopte zodra ik de druk eraf haalde voor het monteren van het binnenventiel. Dus na drie pogingen heeft de fietsenmaker het  afgemaakt.

Succes.

3,931

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Zo'n tyrebooster werkte bij mij ook niet, zelfde verhaal als Jörgen.

Ik ga dus met mn wielen naar een autogarage, daar helpen ze me altijd wel eventjes.
Wel even je ventielkern eruit halen anders werkt t ook niet.

Succes!

3,932

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Een compressor (kleine stanley van Hornbach, €100) werkt prima bij mij.

Ook voor autobanden, voetballen en opblaasbare flamingo’s

3,933

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

ok, merci voor de feedback.. geen voorkeur dus, en garantie dat het goed gaat alleen bij de fietsenmaker :-)

Ik ga het toch zelf eerst proberen...

3,934

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik was gister naar de Zesdaagse in Ahoy', en daar heb ik vier mooie fietsshirts op de kop getikt, van goeie merken  (o.a. Nalini), in totaal voor € 109 - kom daar eens om! Blij mee, en ook wel verrast dat ik zo veel leuks kon vinden. Er waren niet eens veel kleding-stands, maar het was wel de eerste avond en het was niet druk, dus nog keus. 

Louise

3,935

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Leuk zeg, de 6 daagse...zou ik ook wel eens heen willen.
En idd, een koopje, die shirts!

3,936

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Heb verleden week de knoop doorgehakt en een Coros pace 2 gekocht.

Vraatzuchtige Veelvraat

3,937

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

De long covid heeft wat kilo's achtergelaten en ze gaan er lastig af.
Mn wetsuit was al op het randje van het past nog, dus nu maar een maatje groter besteld.

Dezelfde als ik al had, omdat die nog steeds met 70% korting zijn. Dus voor 110 euro klaar.
(Dare2Tri mach 3.7)

3,938

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ken het gevoel, mijn lichamelijke miserie hebben mij ook +10kg gekost :-) gelukkig zijn er al terug een deel af. Hoop tegen Mei alles eraf te hebben zodat ik terug in mijn tri en wetsuit kan.

3,939

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Op mijn racefiets zat vanaf het begin een Fizik Aliante standaard zadel gemonteerd. Nu ik dit jaar meer op het fietsen richt, kreeg ik ook meer last van dove  lichaamsdelen. Ondanks dat het zadel verder heerlijk zat, toch maar de gok genomen om een nieuwe te kopen. Nu zit er een Fizik Tempo Argo op de fiets en de eerste rit was na wat her afstellen heerlijk.

3,940

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Nieuw badpak. Niet heel spannend, want ik heb al jaren de Speedo Endurance, en ik koop een nieuwe als de oude uit elkaar valt. Dat was nu zo, en voor de verandering heb ik nu een donkerblauwe in plaats van een zwarte.

3,941

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb gisteren mijn nieuwe zwembril van Swans binnen gekregen .

3,942 Laatst bewerkt door sanger (25-03-23 00:04:30)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Nog niet echt besteld, maar wel al de beslissing genomen. Morgen bellen en bestellen smile

https://cdn.shopify.com/s/files/1/0008/9738/4508/products/BBJCA12-IA16-CL-rgb72dpi_2048x_f0e647c5-c057-4c18-9cd7-0158571e7ac3.jpg?v=1670970785

3,943

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Dat zijn de leukste bestellingen!
Veel plezier met de voorpret van het wachten erop...

3,944

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ooohhh gaaf , wat een mooie beslissing .

3,945

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hedcandy schreef:

Dat zijn de leukste bestellingen!
Veel plezier met de voorpret van het wachten erop...

En dat wordt veel voorpret in niet eens zo een lange tijd, want hij moet nog op voorraad zijn ook smile

Thanks!

3,946

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

sanger schreef:
Hedcandy schreef:

Dat zijn de leukste bestellingen!
Veel plezier met de voorpret van het wachten erop...

En dat wordt veel voorpret in niet eens zo een lange tijd, want hij moet nog op voorraad zijn ook smile

Thanks!

Heel mooi, gefeliciteerd! Ik ben altijd fan geweest van deze Felt, had er ook bijna eentje gekocht (maar toen was de levertijd te lang).

3,947

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Prachtige fiets, heel veel plezier er mee!




sanger schreef:

Nog niet echt besteld, maar wel al de beslissing genomen. Morgen bellen en bestellen smile

https://cdn.shopify.com/s/files/1/0008/9738/4508/products/BBJCA12-IA16-CL-rgb72dpi_2048x_f0e647c5-c057-4c18-9cd7-0158571e7ac3.jpg?v=1670970785

3,948

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Maca944 schreef:
sanger schreef:
Hedcandy schreef:

Dat zijn de leukste bestellingen!
Veel plezier met de voorpret van het wachten erop...

En dat wordt veel voorpret in niet eens zo een lange tijd, want hij moet nog op voorraad zijn ook smile

Thanks!

Heel mooi, gefeliciteerd! Ik ben altijd fan geweest van deze Felt, had er ook bijna eentje gekocht (maar toen was de levertijd te lang).

De levertijd was ook wel redelijk doorslaggevend. En denk het uiterlijk ook wel, tov de andere fietsen die uit de bikefit kwamen.

Hij komt met een BiSaddle en aangepaste cranklengte (160 mm). Besteld, aanbetaling gedaan en nu wachten smile

3,949

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Laat me raden, bij Tripro vandaan?

(Nu ik kortere crank en het zadel lees...)

3,950

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mooie fiets!