1

Onderwerp: Westcoast Challenge 2022

Toch nog even een topic met terugwerkende kracht om mijn verslagje te kunnen posten smile

En om de wedstrijd weer onder de aandacht te brengen, hopelijk is er volgend jaar weer een editie en wellicht zie ik sommigen van jullie daar aan de start, het is altijd een geweldig avontuur. Al waren de omstandigheden afgelopen zaterdag niet al te lastig.

http://www.amstelracing.nl/west-coast-c … enge-2022/

2

Re: Westcoast Challenge 2022

Leuk Maarten, gefeliciteerd!

3

Re: Westcoast Challenge 2022

Nogmaals gefeliciteerd! Leuk verslag, prachtige foto's en mooie prestatie!

4

Re: Westcoast Challenge 2022

Van harte gefeliciteerd. Echt een mooie prestatie..!

5

Re: Westcoast Challenge 2022

Mooi verhaal weer. En ja, mijn interesse was er al. Maar was het echt niet koud?

Je moet sneller dan de klos zijn.

6

Re: Westcoast Challenge 2022

Gefeliciteerd, Maarten!
Ik denk nog steeds dat het wel wat is voor Henk (aka manlief), ik zal hem er weer eens op attenderen.

Louise

7

Re: Westcoast Challenge 2022

mcguyver schreef:

Mooi verhaal weer. En ja, mijn interesse was er al. Maar was het echt niet koud?

Nee, ik heb het tijdens de wedstrijd echt niet koud gehad, zelfs geen koude handen en/of voeten. De wind in de rug en het ontbreken van regen maakte alle verschil denk ik. Een goede winterjas voor op de fiets is essentieel.

Louise schreef:

Gefeliciteerd, Maarten!
Ik denk nog steeds dat het wel wat is voor Henk (aka manlief), ik zal hem er weer eens op attenderen.

Louise

Dat zou leuk zijn volgend jaar! Als er vragen zijn dan hoor ik het wel.

8 Laatst bewerkt door Harige Baviaan (19-12-22 20:51:11)

Re: Westcoast Challenge 2022

Leuk verslag Maca! Ik had nog nooit gehoord van een wcc maar zag er ferm uit! Vanaf heden hoop ik op een chinees buffet na elke triathlon smile

Vraatzuchtige Veelvraat

9

Re: Westcoast Challenge 2022

Louise schreef:

Gefeliciteerd, Maarten!
Ik denk nog steeds dat het wel wat is voor Henk (aka manlief), ik zal hem er weer eens op attenderen.

Louise

Ik probeer een vriend zover te krijgen. Als dat niet lukt hoor ik graag of Henk interesse heeft om het met mij te proberen.

Je moet sneller dan de klos zijn.

10

Re: Westcoast Challenge 2022

Harige Baviaan schreef:

Leuk verslag Maca! Ik had nog nooit gehoord van een wcc maar zag er ferm uit! Vanaf heden hoop ik op een chinees buffet na elke triathlon smile

Haha, klinkt als een goed idee, Chinees en bier na de finish!

mcguyver schreef:

Ik probeer een vriend zover te krijgen. Als dat niet lukt hoor ik graag of Henk interesse heeft om het met mij te proberen.

Zou leuk zijn om je volgend jaar aan de start te zien!

11

Re: Westcoast Challenge 2022

mcguyver schreef:
Louise schreef:

Gefeliciteerd, Maarten!
Ik denk nog steeds dat het wel wat is voor Henk (aka manlief), ik zal hem er weer eens op attenderen.

Louise

Ik probeer een vriend zover te krijgen. Als dat niet lukt hoor ik graag of Henk interesse heeft om het met mij te proberen.

Henk houdt zich zeker aanbevolen! Hij zei gister meteen: ja, leuk, maar met wie dan? Hij zou ook nog eens navraag doen bij clubgenoten, maar anders - wie weet, mcguyver!

Louise