1

Onderwerp: Bedankt voor een fijn jaar, op naar een sportief 23!

Allereerst, beste Wijnand, bedankt voor weer een fijn jaar op jouw forum
Bedankt voor het in goede banen leiden van dit alles!

Dan alle leuke forummers, bedankt voor weer een jaar barhangen en kletsen (zo voelt t), het was weer heel gezellig en leuk!
Mooi om lief en leed en ook kennis en adviezen te delen.

Op naar een jaar vol mooie uitdagingen, prestaties, vol verwachtingen.
Dat alle wensen maar uit moge komen smile

2

Re: Bedankt voor een fijn jaar, op naar een sportief 23!

Eensgelijks!

Je moet sneller dan de klos zijn.

3

Re: Bedankt voor een fijn jaar, op naar een sportief 23!

Beste wensen Sanne.

4

Re: Bedankt voor een fijn jaar, op naar een sportief 23!

Ik sluit me aan bij Hedcandy: dank, Wijnand en forumgenoten, het was weer een fijn forumjaar! Voor het forum zou ik voor 2023 wensen dat het weer wat drukker wordt. En voor alle forummers natuurlijk dat het een mooi jaar wordt op sportief gebied en in het algemeen.

Louise

5

Re: Bedankt voor een fijn jaar, op naar een sportief 23!

Een mooie thread, en ook mijn dank voor jullie vriendelijke en vaak deskundige commentaar op alle vragen en verhalen. En dank Wijnand voor het draaiende houden van dit forum!

6

Re: Bedankt voor een fijn jaar, op naar een sportief 23!

Leuke kennismaking dit jaar op dit forum :-) Veel bijgeleerd en hopelijk ook al nuttige bijdrages kunnen afleveren ;-)

Bedankt en voor iedereen een succesvol en vooral plezant 2023 !

7

Re: Bedankt voor een fijn jaar, op naar een sportief 23!

Louise schreef:

Ik sluit me aan bij Hedcandy: dank, Wijnand en forumgenoten, het was weer een fijn forumjaar! Voor het forum zou ik voor 2023 wensen dat het weer wat drukker wordt. Louise

Dankjewel Wijnand en iedereen voor het warme forum hier .
En ik ben het met Louise eens dat er wel wat meer leven in de de brouwerij mag komen hier.
Betrap mezelf er ook wel op , dat ik even kom lezen ...en het vaak daar bij blijft .

8

Re: Bedankt voor een fijn jaar, op naar een sportief 23!

Ik sluit me er ook bij aan. Dank Wijnand en iedereen die hier bijdraagt.
Ik wens iedereen een mooi en sportief 2023 toe!

9

Re: Bedankt voor een fijn jaar, op naar een sportief 23!

Geen dank! Heb het weer graag gedaan afgelopen jaar! Jullie hebben je sowieso voorbeeldig gedragen. Wat dat betreft weinig werk voor mij. Af en toe een onderwerp wat wijzigen, soms een post weghalen, af en toe een vastgelopen gebruiker weer op weg helpen. Allemaal goed te doen. In tegenstelling tot de constante stroom spam, dat is zo vreselijk irritant en tijdrovend dat ik de mogelijkheid om te registreren op dit forum heb afgesloten. Voorlopig, want ik ga uiteraard op zoek naar een oplossing.

En verder is het dit jaar rustigjes. Het forum wordt best goed bezocht maar er zijn minder posts geplaatst. Is niet erg, want dit forum blijft een enorme hoeveelheid wijsheid bevatten over onze mooie sport. Dankzij jullie! Dankzij de discussies. De gevraagde en ongevraagde adviezen en dankzij het feit dat jullie echt met de sport bezig zijn!

Het doet me iedere keer weer goed om te zien hoe de sport beleefd wordt, hoe doelen gesteld worden en hoe serieus er gekeken wordt naar het juiste materiaal, de juiste training en de perfecte mindset. En dankzij jullie beleving en de wil om dit te delen op dit platform zijn er veel (beginnende) atleten voorzien van zeer goede informatie!

Voor mij was dit jaar wat de sport betreft beetje vallen en opstaan. Gelukkig niet letterlijk maar door corona in maart had ik pas in september het gevoel dat mijn conditie wat toenam. De trainingen 'pakte' niet meer en ik bleef een tijdje een ligt vermoeid gevoel houden. Maar mede dankzij de tips op dit platform is mijn conditie weer prima op orde en staat 2023 in het teken van lekker trainen en misschien nog een paar georganiseerde activiteiten meepakken.

En dat is wat ik iedereen innig toewens: een mooi, fijn, goed, sportief en gezond 2023!

Oprecht bedankt voor weer een jaar mooie, waardevolle, positieve en wijze posts op dit forum!

Dank!
Wijnand

10

Re: Bedankt voor een fijn jaar, op naar een sportief 23!

Wijnand bedankt voor al je werk. Het forum is een welkome aanvulling voor onze hobby. Ook in 2023 ga ik hem weer regelmatig gebruiken.

De beste wensen voor 2023. Dat iedereen gezond mag blijven en lekker bezig kan zijn met onze hobby.

11

Re: Bedankt voor een fijn jaar, op naar een sportief 23!

Dank Wijnand!

Voor eenieder de beste wensen, dat het maar een mooi, gezond en sportief jaar mag worden!