1

Onderwerp: Hé hallo! Ik ben Peter

Hallo allemaal,

Sinds vandaag ben ik ook lid van dit forum. Ik ben benieuwd wie ik hier allemaal kan ontmoeten.

Ik ben Peter van Dartel (40) en ik ben sinds ongeveer 8 jaar triatleet. Daarvoor speelde ik waterpolo, maar toen ik triatlon ontdekte was het hek van de dam. 

Na een rustige start en een paar races heb ik het trainen opgepakt en gingen mijn races ook steeds sneller. Ik heb vooral met veel plezier in de Teamcompetities Triathlon gestart, waarin ik komend jaar ook uit zal komen in de eredivisie.

Momenteel is mijn focus vooral gericht op de sprint en OD, maar die wil ik gaan verleggen naar de halve afstand. Die afstand heb ik afgelopen jaar voor het eerst in Almere gestart.

En o ja, ik heb ook van mijn hobby mijn werk gemaakt, want ik ben sinds een jaar of twee één van de eigenaren van AthleteSportsWorld.

Schroom niet mij alles over triatlon te vragen!

Sportieve groet, Peter

2

Re: Hé hallo! Ik ben Peter

Veel plezier hier op het forum, in de wintermaanden is het wel wat stil maar in de zomer word hier veel gedeeld.

3

Re: Hé hallo! Ik ben Peter

Ik ben benieuwd! Is het zo stil omdat iedereen nu aan het trainen is? Het is immers nu de tijd om je seizoen voor te bereiden...

4 Laatst bewerkt door PeterASW (25-01-23 17:19:47)

Re: Hé hallo! Ik ben Peter

Bij deze ook een foto van de Flitstriatlon Nijkerk. Dat was de eerste wedstrijd die ik won!

5

Re: Hé hallo! Ik ben Peter

Welkom Peter!
Mooi doel, trainen voor een halve. Daar zien wij elkaar dan bij de start (in Almere althans).
Al zou het zomaar kunnen dat we elkaar al in de winkel hebben ontmoet, ik kom erzo af en toe.

6

Re: Hé hallo! Ik ben Peter

Leuk! Ik kijk al uit naar Almere, al moet ik nog even mijn start aldaar plannen. Druk schema met de eredivisie en de winkel. En dat we elkaar daar ontmoet hebben zou best kunnen, ik ben er doorgaans elke woensdag en vrijdag. Hopelijk tot nog een keer dan!

7

Re: Hé hallo! Ik ben Peter

Welkom! Ik heb meteen wat geleerd: ik wist niet van het bestaan van die winkel, terwijl ik regelmatig daar in de buurt ben voor werk. Ik zal eens binnenwippen.

Louise

8

Re: Hé hallo! Ik ben Peter

hi Peter, welkom !

Ik wist wel van het bestaan, maar woon vrij ver weg. Mooie website ook, goed aanbod, mooie merken. Leuk om van je hobby je beroep te maken!

Volgens mij heb ik je wel eens in een podcast voorbij horen komen, kan me alleen zo 1 2 3 niet meer herinneren welke.

9

Re: Hé hallo! Ik ben Peter

Ha David! Dank voor je complimenten! In de podcast was waarschijnlijk mijn compagnon Matthias. Ik moet mijn debuut in een podcast nog maken, zal dit voorjaar zijn bij de 3athlon podcast.