1

Onderwerp: Wasserstadt triathlon Hannover

Hallo allen, heeft iemand ervaring met deze triathlon de laatste jaren. Vind enkel maar ervaringen van 10 jaar terug enzo.
Goede organisatie? fiets en loop parcours?

2

Re: Wasserstadt triathlon Hannover

Wel van gehoord , maar geen ervaring mee .
Er is wel een FB pagina

https://www.facebook.com/wasserstadt.tr … cale=de_DE

3

Re: Wasserstadt triathlon Hannover

Helaas kan ik alleen mijn ervaringen delen van 2012, maar ik vermoed dat het nog steeds een perfect georganiseerde wedstrijd is(zoals vrijwel alle wedstrijden in Duitsland). Ik heb destijds een verslag gemaakt: https://triathlon.ict-oke.com/?p=1266 maar die editie (2012) was het vrij koud. Er zijn ook jaren geweest dat het veel te warm was. Hoe het er nu aan toe gaat weet ik niet. Het is in ieder geval nog steeds vrij kleinschalig, en voor een relatief laag inschrijf geld.

4

Re: Wasserstadt triathlon Hannover

ALvast bedankt voor jullie reacties. Ondertussen contact gehad met iemand die vorig jaar heeft deelgenomen aan volledige afstand en hij raad deze wedstrijd echt aan. Zeer goede en gemoedelijke organisatie. Enkel geen challenge of ironman toestanden verwachten.....

5

Re: Wasserstadt triathlon Hannover

Ik ben er ook bij Dieter. Lijkt erop dat de FD maar een man of 50 zijn ingeschreven, en voor de halve een stuk of 300. Wordt wel wat eenzaam dan het laatste rondje rennen, aangezien de MD maar 4 uur later start......

6

Re: Wasserstadt triathlon Hannover

Lees op de website dat de Long Distance is gecancelled! Geen mail of niks van de organisatie gehoord. En hotel kon ik tot gisteren gratis annuleren. Grrrrr. Ik zag al dat er weinig deelnemers waren, maar informeer dan in ieder geval de deelnemers. Erg jammer, want ik zat perfect op schema qua trainingen. Iemand een alternatief in juni/juli in de buurt?

7

Re: Wasserstadt triathlon Hannover

Normaal de Friesman maar die gaat niet door dit jaar, op 26 Augustus de Gelreman maar voor de rest.... de IM wedstrijden zullen wel volzet zijn vrees ik.

8 Laatst bewerkt door @Jeanette (20-05-23 15:49:57)

Re: Wasserstadt triathlon Hannover

Oh , dat is niet netjes van de organisatie .

Mortizburg is 10-6 lees ik op FB .

9

Re: Wasserstadt triathlon Hannover

Dan zal het wel duinkerken op 2 juli worden. Moritzburg is 6 uur rijden. Hotel was helaas niet meer gratis te cancellen, dus het niet versturen van een annuleringsmail van de organisatie kost me 100 euro. Was blijkbaar al 2 weken geleden besloten! Ik snap dat je iets cancelled bij te weining deelname, maar communiceer het dan op zijn minst fatsoenlijk......

10

Re: Wasserstadt triathlon Hannover

Juist ja Chtriman heb je ook nog, fijne wedstrijd daar.

11

Re: Wasserstadt triathlon Hannover

nhou schreef:

Dan zal het wel duinkerken op 2 juli worden. Moritzburg is 6 uur rijden. Hotel was helaas niet meer gratis te cancellen, dus het niet versturen van een annuleringsmail van de organisatie kost me 100 euro. Was blijkbaar al 2 weken geleden besloten! Ik snap dat je iets cancelled bij te weining deelname, maar communiceer het dan op zijn minst fatsoenlijk......

Op Facebook zag ik idd dat het begin mei gecanceld was