wilagro schreef:En bijzonder (maar wel prettig) dat ze leen helmen hadden.
Ja, een hele stapel zelfs: van de kindertriathlon de avond ervoor. Het waren dus wel kinderhelmen, van die Rabo-dikke-banden-race-dingen, maar bij manlief past dat. Voor mij met hoofdmaat XL was het misschien niet gelukt
Hedcandy schreef:Dit weekend is een lastige voor mij (geen Hoorn, t hoofddoel). Gisteren 10km rustig kunnen lopen, vandaag 2 uurtjes gefietst, met alles wat lukt ben ik momenteel blij.
Nu eens zien of ik straks nog met de fiets naar de supermarkt jan, anders wordt t de auto.
Het voortdurend afwegen van wat wel en niet zal gaan is nog vreselijk wennen en veroorzaakt nog altijd botsingen in mn hoofd.
Dat lijkt me superlastig inderdaad - heb je begeleiding?
Nog één dingetje over wat mij opvalt aan herstellen van covid ten opzichte van andere virussen (zoals verkoudheid): het gaat gek grillig en dat is echt anders. Gemiddeld gaat het goed vooruit, maar soms steekt er ineens toch weer een symptoom de kop op. Vandaag zag ik ineens weer een tijdje wazig met één oog, daar had ik al dagen geen last meer van gehad. Maar de andere luchtwegdingen, zoals de kikker in m'n keel, die waren vandaag veel beter dan gister. Maf is dat.
Verder slaat 'even' ziek zo midden in het seizoen meteen best wel een gat daarin: een triathlon gemist, een zwemtocht gemist, een DNF, dusdanige trainingsachterstand met hardlopen dat de halve marathon eind juli niet veel gaat voorstellen, en ik had ook nog plannen voor openwatercursus maar die zijn ook gesneuveld in de covid-nasleep.
Maar goed, het gaat gewoon prima vooruit dus dit is peanuts bij wat sommigen van jullie meemaken natuurlijk.
@ronnyke - sterkte, dat klinkt heftig. Ik ben ook wel benieuwd wat de diagnose is. Ik heb nog aan je gedacht zaterdag, in Oud Gastel, want daar zou jij ook starten toch?
Louise
Weblog over hoe ik op m'n 50e Ironman werd:
http://www.delftweg9.nl/triathlon/