1

Onderwerp: Barkley Marathons 100

Iemand die de Barkley Marathons 100 volgt? Karel Sabbe is met 3 andere lopers bezig aan de 5e en laatste ronde en ziet er sterk uit! Mogelijk een van de eerste finishers sinds 2016!

2

Re: Barkley Marathons 100

YouriL schreef:

Iemand die de Barkley Marathons 100 volgt? Karel Sabbe is met 3 andere lopers bezig aan de 5e en laatste ronde en ziet er sterk uit! Mogelijk een van de eerste finishers sinds 2016!

Ja, ik ben continue twitter aan het refreshen. Het zou mooi zijn als er dit jaar tenminste één iemand is die de finish haalt, helemaal als dat Karel Sabbe ook lukt.

En een geweldige prestatie van Jasmin Paris, pas de tweede keer dat een vrouw aan de 4e loop is begonnen.

3

Re: Barkley Marathons 100

Ik ook, samen met een vriend die ik enthousiast heb gemaakt voor de Barkley.

Je moet sneller dan de klos zijn.

4

Re: Barkley Marathons 100

en nee, deze staat niet op mijn lijstje om te doen...

Je moet sneller dan de klos zijn.

5

Re: Barkley Marathons 100

Sabbe is de laatste ronde in mogen gaan, er waren er nog 5 over dus... ben benieuwd.

6

Re: Barkley Marathons 100

Ja het is echt rete spannend en wat een prestaties nu al. Van Jasmin inderdaad ook absoluut!
Nu is het enige nieuws wat tot vannacht nog rest, slecht nieuws.
Behalve dan Jasmin die terug in het kamp is:) maar dat kan ook nog wel even duren geloof ik

7

Re: Barkley Marathons 100

Wat een held die man! Allemaal trouwens, heb tot mijn vroege bedtijd aan Twitter gekluisterd gezeten wat ik normaal nooit gebruik.
Maar wat een prestatie, met nog geen 7 minuten over op de klok!!

8

Re: Barkley Marathons 100

Ik hoop dat ze er weer een mooie documentaire over maken, die vind ik altijd heerlijk om te kijken.

9

Re: Barkley Marathons 100

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf202303 … 4yZQ%3D%3D

10

Re: Barkley Marathons 100

Tof om weer een finish mee te maken. Helden!

Je moet sneller dan de klos zijn.

11

Re: Barkley Marathons 100

Ook gevolgd. John Kelly heeft een twitter-draad gedaan over slapen. Het alarm op zijn horloge deed het niet, en het was te goed weer om er zeker van te zijn dat hij weer snel wakker zou worden. Twee keer een boek als kussen gebruikt, zodat hij wakker gemaakt zou worden, eerste keer was dat na 30 sec, tweede keer werd hij na 15 min wakker. Een keer 5 min met achterhoofd en schouders in een ijskoude kreek 'geslapen', en nog een keer languit face-down in de modder gaan liggen en zichzelf natgemaakt. En toen kwam er een oude schoolvriend langs die hij 20 jaar niet gesproken had. Maar of dat nu echt gebeurd is of niet, wist hij eigenlijk niet. Dus nu moet ie die vriend te pakken zien te krijgen om het te checken.
Die Aurelien heeft het ook helemaal super gedaan in zijn eerste poging trouwens!

https://twitter.com/RndmForestRunnr/sta … 1315025921

12

Re: Barkley Marathons 100

Het lijkt erop dat de Barkley marathon zijn glans aan het verliezen is. Vorig jaar al meerdere finishes, en nu al een record aan lopers aan de Laatste ronde bezig.

13

Re: Barkley Marathons 100

Of de deelnemers bereiden zich anders voor...?

14

Re: Barkley Marathons 100

Hoe het ook zij, dit jaar maar liefst 5 finishers, waarbij ook de eerste vrouw ooit.
Wat een geweldenaars, en wat een superwoman.

15

Re: Barkley Marathons 100

wilagro schreef:

Het lijkt erop dat de Barkley marathon zijn glans aan het verliezen is. Vorig jaar al meerdere finishes, en nu al een record aan lopers aan de Laatste ronde bezig.

Denk het niet, ze hadden dit jaar enorm geluk met het weer (zonnig en warm), waar het normaliter meer weer is met regen/sneeuw, ijzige kou en veel modder. Ook hadden ze geluk dat ronde 5 grotendeels overdag was, dat scheelt ook veel. Hoe Gary de starttijd bepaalt weet ik niet, maar het lijkt vrij random. Ook zat er een nieuwe sectie in dit jaar, wat de deelnemers naar het schijnt lastig vonden om te navigeren. Volgend jaar zal er weer een nieuwe sectie aan toegevoegd worden.
Jasmin heeft wel voor flink meer aandacht gezorgd met haar finish, ben vooral benieuwd hoe dat zal zijn volgend jaar. Jasmin is inderdaad wel een superwoman. Had tot dit jaar het parkoers-record op de winter Spine Race, en bij de Pennine Way brak ze het parkoers record met 12 uur, terwijl ze tijdens breaks in die race aan het kolven was omdat ze een baby had.