26

Re: Collin Chartier gepakt op doping

Ik ben benieuwd wie er allemaal nog meer nat gaan of wiens resultaten de komende tijd dramatisch zullen verslechteren!

Mooi als de sport verder geprofessionaliseerd wordt, zeker in dit licht en met de podcast en toelichting van TD in het achterhoofd.

27

Re: Collin Chartier gepakt op doping

De podcast was inderdaad interessant.
Er was een tweede poging voor nodig om te luisteren vanwege het gruwelijke nederlandse accent.
(Zelf zou ik het niet beter doen overigens, maar ik heb dan ook geen podcast)

28

Re: Collin Chartier gepakt op doping

Nu begint ook zijn coach meer en meer in opspraak te komen, hoe hij onverklaarbare progressie zomaar kon negeren. Dus maw men beschuldigd hem ervan er toch wel weet van te hebben en aangezien hij ook de coach is van de huidige toppers is dit vrij vervelend voor hen.

29

Re: Collin Chartier gepakt op doping

Ik vind Tom zn engels wel heel oke anders!
En ja, zelf zou ik t ook niet meter doen dan TD, maar heb je LtD wel eens gehoord

30

Re: Collin Chartier gepakt op doping

En toen bleef het oorverdovend stil. En daar verbaas ik me eigenlijk over. Geen nieuwe onthullingen, verhalen of details, gewoon weer terug naar hoe het was. Misschien was Collin toch een eenling en uitzondering......

31

Re: Collin Chartier gepakt op doping

Welkom in het doping wereldje, enkele jaren terug was er ook een schandaal ontdekt in het UK van georganiseerd dopinggebruik enkele toprenners en andere atleten zouden erbij betrokken geweest zijn maar er is nooit iets van uitgekomen, denk dat dit een maffia wereldje is waar de meeste liever niet hun vingers aan verbranden.

32

Re: Collin Chartier gepakt op doping

Ja, vreemd...