76

Re: Planning 2023

Vandaag gingen de inschrijvingen open van de lokale 1/8 triathlons van Heerhugowaard en Niedorp. Voor beide in kunnen schrijven (vooral Niedorp gaf problemen met mijn Ntb)
Mijn planning is nu dus:
15 april; Amstel Gold Race toertocht 240km
7 juni; 1 /8 Stad van de zon triathlon Heerhugowaard
5 juli;  1/ 8 triathlon Nieuwe Niedorp

77

Re: Planning 2023

Vrijdag nog wat toegevoegd aan mn programma, de herkansing van Rotterdam vorig jaar: ik ga de marathon lopen in Valencia.

Het trainen ging dusdanig goed dat ik dat wel aandurfde.
Totdat ik nu merk, dat ik al een paar dagen toch weer een terugval heb kwa gezondheid.
Hopelijk duurt t kort. Dacht dat ik beter was, toch niet.

Ach, mn hele seizoen draait om lekker sporten met anderen en de finish halen.
Tijd is niet vanbelang dit jaar, dat zou ook niet realistisch zijn.

78

Re: Planning 2023

Hedcandy schreef:

Vrijdag nog wat toegevoegd aan mn programma, de herkansing van Rotterdam vorig jaar: ik ga de marathon lopen in Valencia.

Het trainen ging dusdanig goed dat ik dat wel aandurfde.
Totdat ik nu merk, dat ik al een paar dagen toch weer een terugval heb kwa gezondheid.
Hopelijk duurt t kort. Dacht dat ik beter was, toch niet.

Ach, mn hele seizoen draait om lekker sporten met anderen en de finish halen.
Tijd is niet vanbelang dit jaar, dat zou ook niet realistisch zijn.


Gaaf! December pas, je hebt nog even. En lekker om je heen kijken is ook heel leuk.

79

Re: Planning 2023

Vanzella schreef:

Langzaam ontvouwt zich een plan:

5 feb midwinter mini marathon (nog nooit gedaan)
12 maart na 4 jaar plannen nu ook meedoen aan de Heuvelland marathon

zomer team competitie, vooral 3e divisie (tenminste dat heb ik de 3e divisie captain gezegd)

3 september Ironman 70.3 Poznan.. Eindelijk na ongeveer 20 halve triathlons eens een halve Ironman op het programma. De trainingen in de komende maanden bepalen of we er serieus tegenaan gaan met mogelijke WK Taupo kwalificatie doelen of dat het voor de fun wordt.

Dus het lijkt een beetje op vinkjes zetten dit seizoen.

Ok Heuvelland marathon wordt 0 uit 3 inschrijvingen. Na de eerste annulering door een knie operatie, de tweede door eerst covid annulering en toen de herkansing tijdens een werktrip, nu was ik goed op weg.. Maar gisteren een spiertje in de kuit gescheurd (bevestigd door de huisarts inmiddels).
Voorlopig bankhangen en als de pijn gezakt is een beetje peddelen op de tacx. Zeker niet op 12 maart een marathon lopen..
Het gaat me echt nog wel eens lukken die thuiswedstrijd te lopen. Geduld schijnt een schone zaak te zijn :-)

Mocht iemand mijn startnummer willen hebben in ruil voor een kleine donatie aan Giro555 laat maar weten. Startnummer overzetten op een andere naam kan nog.

80 Laatst bewerkt door Hedcandy (22-02-23 22:32:24)

Re: Planning 2023

O wat balen Vanzella.
Ik wwns je een spoedig herstel.
Idd komt deze marathon te vroeg voor je kuit...

81

Re: Planning 2023

Hedcandy schreef:

O wat balen Vanzella.
Ik wwns je een spoedig herstel.
Idd komt deze marathon te vroeg voor je kuit...

merci!

82

Re: Planning 2023

Voor degene die 70.3 Maastricht hadden gepland, deze gaat niet door. Vergunning zou ingetrokken zijn. https://www.3athlon.be/2023/03/03/ironm … TUUc3zFU6g

83 Laatst bewerkt door sanger (24-03-23 23:47:05)

Re: Planning 2023

Hoewel nog niet helemaal blessurevrij wel ingeschreven. Wellicht wat korte voorbereiding alles bij elkaar, maar ik richt me op finishen en geen tijdsdoel...

17 september - IM 70.3 Knokke-Heist

In aanloop er naartoe nog wel wat kortere events, maar die nog niet concreet gemaakt.

84 Laatst bewerkt door Louise (27-03-23 12:16:09)

Re: Planning 2023

Er nog eentje bij op de planning, vooral vanwege de plek: de Dordtse Biesbosch Triathlon, 1/8e, op 18 mei (Hemelvaartsdag). En ook ingeschreven voor de Hellevoet Heroes (sprint in Hellevoetsluis, 1 juli), maar dan als trio, waarbij ik ga fietsen.

Louise

85

Re: Planning 2023

Die Biesbosch organiseren wij vanuit de lokale triatlon vereniging. Voor de eerste keer, dus gekozen voor een instapprijs en kleinschalige opzet, heel veel zin in.

86

Re: Planning 2023

Leuk ja, ik zag de biesbos ook voorbij komen!
Maar het is voor mij helaas tekort op de Brouwersdam, denk niet dat het slim is in dezelfde week nog een potje te doen.
Jammer, in gezonde omstandigheden had ik t zeker gedaan!

87

Re: Planning 2023

Nielss schreef:

Die Biesbosch organiseren wij vanuit de lokale triatlon vereniging. Voor de eerste keer, dus gekozen voor een instapprijs en kleinschalige opzet, heel veel zin in.

Leuk, ja, dat zijn de beste triathlons, vind ik, ik kijk ernaar uit!
Jammer, Hedcandy, maar inderdaad, het wordt wel veel. Er zit daar veel op een propje - ik doe 3 dagen later Ter Aar. Misschien kom ik bij Brouwersdam wel supporteren, mooi fietstochtje.

Louise

88

Re: Planning 2023

Zou leuk zijn Louise!

Moet eerlijk zeggen dat mn gezondheid nu dusdanig is, dat ik het per dag maar bekijk.
Leuk alle plannen die ik heb gemaakt, maar misschien kan t wel de kliko in.
Brouwersdam ga ik sowieso bij zijn, alsik niet mee kan doen fiets ik daar zelf een lekker rondje.

89

Re: Planning 2023

Dat klinkt toch wel k*t, Hedcandy - en die halve marathon was nog wel zo goed gegaan! Of was dat dan toch te veel?

90

Re: Planning 2023

Louise schreef:

Dat klinkt toch wel k*t, Hedcandy - en die halve marathon was nog wel zo goed gegaan! Of was dat dan toch te veel?

Ik heb niet het idee dat dat teveel was.
Misschien wel de paar dagen dat ik in de Eiffel was, al heb ik daar ook niet heel veel gedaan.
Maar 3u autorijden in de regen is wel killing (maar ja, moest toch naar huis he, geen keus).

Ik leef maar bij de dag en zie t wel.
Al wil mn hoofd daar nog niet aan, dat blijft maar plannen maken haha

91

Re: Planning 2023

Vandaag toch maar een mail gestuurd naar de organisatie van de Brouwerdam, sta ingeschreven voor de 90 maar zou het willen verzetten naar de 1/4e, gezondheid is nog steeds kut dus hoop op een positief antwoord. Mocht het niet mogelijk zijn start ik wel en zal ik wel zien waar ik strand.

92

Re: Planning 2023

Sterkte jongen!

Je moet sneller dan de klos zijn.

93

Re: Planning 2023

Meedoen is belangrijker dan winnen!

94

Re: Planning 2023

Was geen probleem binnen het uur was het geregeld, geeft me toch wat meer mentale rust nu. Zal toch eens wat anders om moeten leren gaan met mijn hobby nu ik beperkter ben.

95

Re: Planning 2023

Heeft de operatie niet het gewenste effect gehad? Sterkte ermee, lastig om je mentaal aan te passen aan een vrije plotselinge fysieke beperking.

96

Re: Planning 2023

MontanaMan schreef:

Heeft de operatie niet het gewenste effect gehad? Sterkte ermee, lastig om je mentaal aan te passen aan een vrije plotselinge fysieke beperking.

Mja de operatie op zich heeft haar doel wel bereikt maar het probleem is dat mijn spieren en zenuwen al aan het afsterven waren. Qua spieren dat komt langzaam aan wel terug maar die zenuwen blijkbaar niet zo, heb nog steeds geen gevoel in mijn huid en dat been kan ook koud aanvoelen alsof er geen leven inzit. Maar ik kan al opnieuw sportief bezig zijn al is het allemaal wat op gevoel en natte vinger werk dus echt vooruit plannen is moeilijk zo.

97

Re: Planning 2023

Sterkte Ronnyke, ik hoop voor je dat het met de zenuwen beter zal gaan. Begrijp dat het mentaal lastig is dat daar niks over te zeggen valt.

98

Re: Planning 2023

Jaja, eindelijk heb ik mijn plannen voor 2023 bevestigd! Ik ga twee 70.3's doen en dan de hele aan het eind van het seizoen. De eerste is in Duisburg, dan Zell am See en de hele in Cascais smile Revanche van vorig jaar!
Nu eerst weer het trainen gaan opbouwen na een lange periode gewerkt te hebben. Ik heb er zin in smile

Mijn triathlon blog: www.ironlen.com

99

Re: Planning 2023

Niet voor mij maar NK Middle distance weer afgelast door de NBG, Blauwalg terwijl het water amper 17 graden is....? Word een beetje belachelijk vind ikzelf.

100

Re: Planning 2023

Blauwalg heeft met meer dan alleen temperatuur te maken, ook zuurstofgehalte enzo spelen mee. Het lijkt me vreemd om gezondheidsrichtlijnen te laten varen omdat die het doorgaan van een wedstrijd in de weg zitten.