176

Re: Verkoudheid klaag topic

Zeker heftig, David! Beterschap gewenst.
Ik dacht op basis van Strava dat je geblesseerd was, maar dit is wel andere koek.

177

Ik ga niet meer klagen, ben al blij dat ik terug wat sportief kan bezig zijn en hopelijk enkele kleine evenementen kan meedoen weliswaar op beperkt niveau. In mijn linkse been heb ik nog steeds geen kracht en kan ook nog niet lang in dezelfde positie blijven zitten. Ik hoop nog steeds te starten in de GO90 te Brouwersdam en normaal zal dit ook wel lukken, uitdoen zal iets anders zijn maar dat zien we dan wel.

178

Beterschap! Het blijft bizar dat je een zware longontsteking kunt hebben terwijl het op griep lijkt.

179

Kan een gewone griep niet overgaan in een longontsteking?

180

Woensdag geveld door griep, werd door de dag door zieker en zieker en 's avonds hoge koorts; Nu word mijn deelname aan de Brouwersdam wel echt een twijfelgeval, heb sinds April vorig jaar nog geen 100km gefietst juist wat op de rollen gereden deze winter terwijl ik andere jaren rond de 13000km zit. Hopelijk snel genezen nu en wat beter weer zodat ik buiten kan gaan fietsen.

181

Dat is pech, ronnyke, en er zit niks anders op dan uitzieken.
Dat betere weer, daar verlang ik ook enorm naar. Wat een slecht voorjaar tot nu toe...

Louise

182

Louise schreef:

Dat is pech, ronnyke, en er zit niks anders op dan uitzieken.
Dat betere weer, daar verlang ik ook enorm naar. Wat een slecht voorjaar tot nu toe...

Het slechte weer laat een mens opdenduur de hoop wel wat opgeven :-) maar idd gewoon uitzieken en daar ben ik mee bezig, rust, rust en rust. Volgende week ziet het er beter uit ivb met het weer en normaal gezien zou ik dan al beter moeten zijn.

Louise

183

Is het eindelijk het fiets alternatief voor rokjesdag, ben ik al een week stront verkouden. Hopelijk deze week weer langzaam wat opstarten met de training, want stil zitten terwijl de zon schijnt is niet mijn ding.

184

wilagro schreef:

Is het eindelijk het fiets alternatief voor rokjesdag, ben ik al een week stront verkouden. Hopelijk deze week weer langzaam wat opstarten met de training, want stil zitten terwijl de zon schijnt is niet mijn ding.

Hmmm ik dacht ik ga dit oude topic even opdiepen en even goed klagen over mijn verkoudheid net nu het lekker weer is.. maar wilagro was me voor zie ik..

Ik kan me dus alleen bij zijn verhaal aansluiten.. En een uurtje losrijden vanavond...

185

Ik doe ook mee. Ik was de hele winter wonderbaarlijk goed weggekomen qua virussen, maar nu heb ik er eentje te pakken. Snotteren, moe, lichte verhoging. Bleh....

186

Een update over mijn gezondheid:
Ik heb de bodem van de terugval (eindelijk) bereikt, sinds 2 weken gaat t in elk geval niet meer slechter.
Ik sta op de wachtlijst bij de VU, daar zit een kenniscentrum voor Chronischevermoeidheid.
Via hun hoop ik hulp te krijgen bij het weer opbouwen van werk en vooral sport.
Ik weet van iemand anders dat diegenedaar enorme baat bij heeft.

Omdat ik ook globaal weet hoe ze t aanpakken ben ik zelf maar vast begonnen.
Ik kan 40 min stadsfietsen zonder bekaf te zijn. Zij doen dit dan door de helft en bouwen dan elke dag met 1 min uit, zo voorkom je dat de PEM klachten getriggerd worden.

Ik ben begonnen met 20 min en doe er nu telkens 2 min bij, 4 dagen per week. Maar dag 4 is gelijk aan dag 3, dus netto 6 min opbouw per week.
Dan kan ik tegen de tijd dat ik op fietsvakantie ga (en er gebeurt niks geks) 84 min fietsen zonder pauze.
Als ik dan 2x per dag kan, kom ik al n heel end smile