1

Onderwerp: Opgelicht op Marktplaats

Beste forumleden,

Ik wil jullie waarschuwen :
Ik ben opgelicht bij het kopen van een Garmin Forerunner 735XT via Marktplaats.
Het betreft een zekere Pascal Jansen uit Heerlen, hij maakt gebruik van telefoonnummer 06-26676650.

Let dus op bij het kopen van triatlon spullen via Marktplaats.

Groeten Frank.

2

Re: Opgelicht op Marktplaats

Meer en meer mensen met minder goede bedoelingen vinden hun weg naar marktplaats blijkbaar.

3

hoe ging dit in zijn werk dan???

D.

4

En altijd bevinden die personen zich in een uiterste uithoek van het land.
Ik zal zelf dan ook niet snel iets kopen wat in zuid limburg of Groningen aangeboden wordt.

5

Even doorgeven aan verdacht@marktplaats.nl

Korte toelichting geven wat er is voorgevallen, evt wat screenshots van de chats erbij toevoegen. Dan kunnen zij actie ondernemen.

Zo heb ik laatst al 2 accounts laten sluiten in mijn zoektocht naar een Garmin Edge. Goed contact, aantrekkelijke prijs maar zodra ik vroeg voor Gelijk Oversteken, of evt op komen halen viel het stil.

6

marcell schreef:

Even doorgeven aan verdacht@marktplaats.nl

Korte toelichting geven wat er is voorgevallen, evt wat screenshots van de chats erbij toevoegen. Dan kunnen zij actie ondernemen.

Zo heb ik laatst al 2 accounts laten sluiten in mijn zoektocht naar een Garmin Edge. Goed contact, aantrekkelijke prijs maar zodra ik vroeg voor Gelijk Oversteken, of evt op komen halen viel het stil.

Dat is inmiddels al gebeurd, toch bedankt voor de tip.

7

Duiksmurf schreef:

hoe ging dit in zijn werk dan???

D.

Doordat ik te goed van vertrouwen ben geweest, oftewel eigen schuld dikke bult ( en lege portemonnee ).