1

Onderwerp: Nieuwe triathlonclub (?)

Ergens anders op het forum gaf ik al vlug aan dat ik laatst een artikel heb gelezen. Nu dacht ik, waarom zou ik niet eens vragen aan de anderen of zij er meer van af weten, want niet de minste namen zie ik er tussen.

Het gaat om dit: http://www.gelderlander.nl/sport/atleti … n-team.ece

Mocht daar een nieuwe ploeg gevestigd worden, dan zou dat qua afstand ideaal voor mij zijn. Immers, de achtergrond van het plaatje in het artikel, is de plaats waar ik ook altijd zwem. Vraag toch even om opheldering, want van het hele stukje, wordt ik toch niet veel wijzer:

-is het nieuws niet verouderd? het stamt nog uit begin zomer, misschien dat de plannen allang van de baan zijn

-voor wie is het nou geschikt? ik zie van alle grote namen staan, dan vraag ik me af of ik er als guppie wel terrecht kan

voor ieder die er nog meer van weet, zet maar neer, ik ben benieuwd

2

Re: Nieuwe triathlonclub (?)

Je moet even onderscheid maken tussen een triathlonvereniging en een (semi) professioneel triathlonteam. Bij de 1 kun je je aanmelden/inschrijven, bij de ander wordt je voor gevraagd oid.

Dit lijkt me een duidelijk gevalletje van deur nummer 2. Is trouwens druk daar in Gelderland. Verenigingen en straks 2 triathlonteams. Goed bezig.

IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met Frysman
Team
Website

3

Re: Nieuwe triathlonclub (?)

Op de site gaat het duidelijk over een 'triathlon team' dus volgens mij is het niet voor iedereen zomaar toegankelijk. Verder op de site staat er ook iets van zijn doelen: 'met de jongens de wereldtop halen..'
dus ik denk niet dat het bedoeld is voor triathleten zoals ons. (al weet ik natuurlijk niet hoe goed jij bent big_smile )


grts

4

Re: Nieuwe triathlonclub (?)

tja, ik heb er ook weinig verstand van, weet ik al die verschillen tongue

nouja, weet ik het dus ook weer, zoeken we weer verder...

5

Re: Nieuwe triathlonclub (?)

idd... big_smile
ooit vind je wel iets hé smile

veel succes ermee, en laat iets weten hé..


grts