1

Onderwerp: Dave Scott 6x Ironman Hawaii Champion over CEP compressiekousen

Bijdrage verwijderd door admin (reklame)

2

Re: Dave Scott 6x Ironman Hawaii Champion over CEP compressiekousen

Ik was er al bang voor; je komt hier alleen maar om je spullen te slijten. 2 posts, 2x je website noemen. Als ik dat lees voel ik me zo goedkoop. Alsof ik een 1 dimensionale consument ben.

Maar wees gerust; je zal niet gemoddereerd worden. Moderatie is hier voorbehouden aan het vrije woord, niet aan commerciele uitingen.

Succes met je bedrijf.

IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met Frysman
Team
Website

3

Re: Dave Scott 6x Ironman Hawaii Champion over CEP compressiekousen

Jacob schreef:

Ik was er al bang voor; je komt hier alleen maar om je spullen te slijten. 2 posts, 2x je website noemen. Als ik dat lees voel ik me zo goedkoop. Alsof ik een 1 dimensionale consument ben.

Maar wees gerust; je zal niet gemoddereerd worden. Moderatie is hier voorbehouden aan het vrije woord, niet aan commerciele uitingen.

Succes met je bedrijf.

Uiterst aparte conclusie. In de periode dat dit forum bestaat heb ik een reklame uiting of 100 verwijderd en zegge en schrijve 4x een 'gewone' bijdrage waarvan ik de inhoud ongeschikt vond.

4

Re: Dave Scott 6x Ironman Hawaii Champion over CEP compressiekousen

Wat leuk dat je nu wel op mij kan reageren, maar niet toen ik je een e-mail stuurde waarin ik om uitleg vroeg.
Daarnaast lijkt tellen ook niet je sterkste punt te zijn. Je hebt mij al 3x stilzwijgend gedelete, HJ minstens 1x en ook Diederik minstens 1x. En dat zijn alleen de gevallen die ik ken.

Maar we toch aan het communiceren zijn; denk je dat mij nog antwoord kunt geven op voornoe
de mail. Mag van mij wel en plein publique.

IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met Frysman
Team
Website

5

Re: Dave Scott 6x Ironman Hawaii Champion over CEP compressiekousen

Jacob schreef:

Daarnaast lijkt tellen ook niet je sterkste punt te zijn.

Zei de jury in Aalsmeer ook al eens tegen me......;-)

Maar ik zal even reageren op je mail. Laten we deze discussie maar niet hier voeren.

6 Laatst bewerkt door Jacob (30-11-09 12:33:38)

Re: Dave Scott 6x Ironman Hawaii Champion over CEP compressiekousen

Edit.

Kom ik op terug.

IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met Frysman
Team
Website

7

Re: Dave Scott 6x Ironman Hawaii Champion over CEP compressiekousen

Jacob schreef:

Wat leuk dat je nu wel op mij kan reageren, maar niet toen ik je een e-mail stuurde waarin ik om uitleg vroeg.
Daarnaast lijkt tellen ook niet je sterkste punt te zijn. Je hebt mij al 3x stilzwijgend gedelete, HJ minstens 1x en ook Diederik minstens 1x. En dat zijn alleen de gevallen die ik ken.

Vergeet Le Coq niet... ;-)

8

Re: Dave Scott 6x Ironman Hawaii Champion over CEP compressiekousen

nu weet ik wel nog niks over die compressiekousen

9

Re: Dave Scott 6x Ironman Hawaii Champion over CEP compressiekousen

Ronnyke, denk je dat er ook andere manieren zijn om aan die informatie te komen?

IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met Frysman
Team
Website