1

Onderwerp: Thermokleding

Hallo,

Momenteel ben ik bezig met het opzetten van een webwinkel in thermokleding. Hiervoor doe ik nu een marktonderzoek. Willen jullie mij helpen door een vragenlijst in te vullen? Het duurt slechts 5 minuten en onder de inzenders verloot ik een craft shirt? De vragenlijst is te openen via deze link: http://www.thesistools.com/?qid=96251&ln=ned

Alvast hartelijk bedankt!

Groeten,

Cees

2

Re: Thermokleding

Op een triathlon forum posten en dan geen triathlon als antwoord hebben bij de vraag "welke sport beoefen je."

Daarom: ik zou 'm eigenlijk niet moeten maken, het is dat ik een goed humeur heb.

3

Re: Thermokleding

hela duathlon mag ook he ;-)

4

Re: Thermokleding

ronnyke schreef:

hela duathlon mag ook he ;-)

Uiteraard, uiteraard. Maar die staat er ook niet tussen! ;p

5

Re: Thermokleding

Tja, jullie hebben een punt, maar ik doe aan hardlopen en fietsen... wellicht als die webshop nou gaat lopen zeg ik mijn baan overdag op en ga ik trainen voor een triathlon, maar voorlopig kom ik nog maar moeizaam vooruit in het water.....  :-)

6

Re: Thermokleding

Ik ga ervan uit dat men bedoelt dat in de enquete niet de optie is opgenomen dat je als respondent aan tri- of duathlon doet.


En dat is inderdaad zonde.

IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met Frysman
Team
Website

7

Re: Thermokleding

Oja, zo. Nou ja, er is nog wel een "anders"  categorie.... maar het is wat slordig ja... excuus

8

Re: Thermokleding

ceeszon schreef:

Tja, jullie hebben een punt, maar ik doe aan hardlopen en fietsen... wellicht als die webshop nou gaat lopen zeg ik mijn baan overdag op en ga ik trainen voor een triathlon, maar voorlopig kom ik nog maar moeizaam vooruit in het water.....  :-)

Vroeger opstaan zodat je kan poedelen ;-)

"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, thats all..."

http://twitter.com/FrankRoozendaa1

9

Re: Thermokleding

wellicht als die webshop nou gaat lopen zeg ik mijn baan overdag op en ga ik trainen voor een triathlon, maar voorlopig kom ik nog maar moeizaam vooruit in het water.....  :-)

Ik werk [zoals velen hier ]  overdag en trainen s'morgens vroeg  sávonds  en in de weekeinden .
Je smeekbede om bij je webshop te kopen  is nuteloos.
Ik vind het een zielige sluik reklame .
Geen suc^6
Rapido .
gewoon werken 3x beter .

triathlon is 3 x beter

10

Re: Thermokleding

Nou dat vroeg opstaan doe ik ivm net geboren baby en Rapido, het is maar gewoon een vraag hoor, doe er niets mee als je dat niet wilt. Daarbij vind ik het leuk om naast werken en sporten ook nog wat tijd met mijn familie door te brengen.

11

Re: Thermokleding

ceeszon schreef:

Nou dat vroeg opstaan doe ik ivm net geboren baby en Rapido, het is maar gewoon een vraag hoor, doe er niets mee als je dat niet wilt. Daarbij vind ik het leuk om naast werken en sporten ook nog wat tijd met mijn familie door te brengen.

hey, trek het je niet aan...er stond een knipoog bij.

"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, thats all..."

http://twitter.com/FrankRoozendaa1

12

Re: Thermokleding

Welkom bij ThesisTools,
U bent gevraagd een enquête in te vullen voor een student ten behoeve van zijn/haar studie. Meer info.
Ook dit is nogal vreemd  valt niet te rijmen met je vorige postings .
Rapido

triathlon is 3 x beter

13

Re: Thermokleding

Kijk eens wie er weer vanonder zijn anonieme steen is gekropen.
Het is een beetje moeilijk sluikreclame doen zonder daadwerkelijk bedrijf/webshop waar we naartoe moeten.
Hij vraagt om onze input zodat hij wat kan opzetten. Dat kan je wel of niet doen. Het is simpel.
De laatste vraag is echter wel valide; wat studeer je? Want thesistools is wat ik ervan heb gezien voor studenten en alleen voor studenten. En niet voor werkenden die aan webshops opzetten denken....

IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met Frysman
Team
Website

14

Re: Thermokleding

Ben ik uw steen des aanstoots ?
Jammer dat je altijd een voorzetje nodig hebt om te reageren .
Het ga je goed ,jongen '
Rapido .

triathlon is 3 x beter

15

Re: Thermokleding

Lege woorden.

De enige persoon op een forum die niet reageert op een voorzetje is een topicstarter.
Hoeveel topics ben jij al begonnen, oh onbekend orakel.

Oh, en ik ben je jongen niet.

IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met Frysman
Team
Website

16

Re: Thermokleding

Er is geen spreker die het van de zwijger wint .
Rapido

triathlon is 3 x beter

17

Re: Thermokleding

Feiten houden niet op met bestaan omdat ze genegeerd worden.

Aldous Huxley btw.

IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met Frysman
Team
Website

18

Re: Thermokleding

Tum podex carmen extulit horridulum .
Rapido

triathlon is 3 x beter

19

Re: Thermokleding

Purgamentum init, exit purgamentum.

Si hoc signum legere potes, operis boni in rebus Latinis alacribus et fructuosis potiri potes!

IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met Frysman
Team
Website

20

Re: Thermokleding

Ik wil eigenlijk geen partij kiezen, maar Rapido, ik denk niet dat je het gaat winnen (als dat teminste je doel is). Ik vind Jacob's reacties altijd wel vermakelijk, maar ook inhoudelijk sterk. Bovendien getuigen ze ervan dat hij een hoge (academische) opleiding heeft genoten en daarbij hoort dus een kritische houding. Dit is het enige wat ik er over kwijt wil en verder ga ik me ook zeker niet in deze discussie mengen. Hopelijk zijn jullie zo verstandig om elkaar met rust te laten, want ik ben bang dat jullie er zo niet uitkomen :-)

21

Re: Thermokleding

Wijze woorden Martijn .
In alle redelijkheid zoals het hierboven geschreven staat ,met de nodige blabla  ..
Zal deze oude triathleet winnen door te zwijgen .

Rapido .

triathlon is 3 x beter

22

Re: Thermokleding

Hmmm, zwijgen lijkt in dit geval verdacht veel op het laatste woord willen hebben.

IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met Frysman
Team
Website

23 Laatst bewerkt door Concorde (07-12-09 18:54:37)

Re: Thermokleding

MartijnT schreef:

Bovendien getuigen ze ervan dat hij een hoge (academische) opleiding heeft genoten en daarbij hoort dus een kritische houding. Dit is het enige wat ik er over kwijt wil en verder ga ik me ook zeker niet in deze discussie mengen.

Pfffff!
Voel 's aan je hoofd!

EDIT: aah, ik zie het al: Bedrijfseconomie aan de UvT: je preekt voor eigen parochie....
Ik snap niet dat mensen een attitude op willen hangen aan opleiding.

24

Re: Thermokleding

Concorde schreef:
MartijnT schreef:

Bovendien getuigen ze ervan dat hij een hoge (academische) opleiding heeft genoten en daarbij hoort dus een kritische houding. Dit is het enige wat ik er over kwijt wil en verder ga ik me ook zeker niet in deze discussie mengen.

Pfffff!
Voel 's aan je hoofd!

EDIT: aah, ik zie het al: Bedrijfseconomie aan de UvT: je preekt voor eigen parochie....
Ik snap niet dat mensen een attitude op willen hangen aan opleiding.

Eh nee, ik ga niet aan mijn hoofd voelen. Doe dat lekker zelf maar! Maarre, het was niet mijn bedoeling om je op je spreekwoordelijke teentjes te trappen hoor. Het maakt mij ook niets uit wat je er van vindt. (Helaas bestaat er voor sommige mensen ook vrijheid van meningsuiting.)
Ik heb inderdaad op de UvT gezeten en ben daardoor heel kritisch gaan denken (ahum). Daarom reageer ik nu ook zo op jou haha. Enne, ik preek niet voor eigen parochie, want ik doe momenteel niets met mijn papiertje aan de uni en ben dat ook niet van plan. Desalniettemin zal ik mijn afkomst niet verloochenen, nee.

Nogmaals sorry en bespaar je een volgende reactie en laat mij gewoon met rust. Bedankt!

25

Re: Thermokleding

Vergeef me de vrijheid die ik neem nog één reactie op deze onzin te geven....
Vrijheid van meningsuiting: prima.
Dat dat je een kritische GEDACHTENGANG relateert aan een opleiding: ook prima.
Maar een HOUDING is wel wat anders! Dan begeef je je toch echt op sociaal emotioneel vlak.
En als ik vind dat er mensen gekleineerd worden, gedenigreerd of lompweg afgezeken, dan zeg ik dat.

Sorry dat ik toch nog op je gereageerd heb. Ik zal je met rust laten.
Maar neem gerust nog een laatste woord, dan zetten we een streep onder dit gelul, en gaan on-topic verder.
Ieder met z'n eigen gedachtengang en/of houding.

Jij ook bedankt.

Gr, Concorde