26

Re: Holten 2010

Hoe zwaarder hoe beter.

27

Re: Holten 2010

Eens, ik hou wel van klimmetjes. wink

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

28

Re: Holten 2010

Goede zaak, ik zal de Cauberg nog wel een flink aantal keer aanvallen in de training, zodat die Motieweg straks op souplesse kan...

29

Re: Holten 2010

http://triathlonholten.nl/joomla/images … eanten.pdf
toch anders dan verwacht smile

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

30

Re: Holten 2010

Moet je nu aan de linkerkant van de weg heen en terug? En dit geldt dus ook voor de age-group wedstrijd? 2x motieweg... nou, begin er langzaam een beetje zin in te krijgen. hoewel 5x natuurlijk beter zou zijn.. maargoed, het is al heel wat zo.

31

Re: Holten 2010

agegroup heeftgewoon diep hell er bij, dus nu 4x 10% in feite (elite 5x)

En ja, je rijdt dus idd aan de linkerkant, zal we wennen zijn denk ik tegen je gevoel in rijden smile

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

32

Re: Holten 2010

Heb de definitieve route bekeken, heb er nu al zin in, van het weekend de route maar eens fietsen! Route voor de age-group is ongeveer 42 km voor de 1/8, 23km. Wat ik dan persoonlijk zelf niet snap is dat de organisatie er niet voor kiest om de draai op de Holterberg een km naar voren te halen. Waarom een parcours van 42 km, als je zonder problemen het parcours kan aanpassen naar 40km. Maar daar zal ongetwijfeld een reden voor zijn! Ik vind het niet erg, met mijn nieuwe P2 doe ik die 2 km er graag bij!

Volgende week UT Triathlon in Enschede cool

33 Laatst bewerkt door Scighera (01-05-10 11:31:41)

Re: Holten 2010

je zit met wegbreedte wink  het huidige keerpunt is stukken breder dan de weg een km eerder smile

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

34

Re: Holten 2010

Vandaag programmaboekje ontvangen, ik mag starten in de 2e serie om 1530u smile

Even het parcours bekeken en is toch nog anders dan ik had ver wacht, langere aanloop van uit het zwembad naar het ffietsparcours en het gedeelte van de fietsronde wat door het dentrum gaat lijkt op het eerste gezicht korter.

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

35

Re: Holten 2010

Afstanden 2010 
Door een aantal wijzigingen in het traject zijn de afstanden van de verschillende disciplines enigszins aangepast.

De afstanden in 2010 zijn als volgt:

Age-group
Zwemmen: 1500m
Fietsen: 41.5 km
Lopen: 11.6 km

Elite
Zwemmen 1500m
Fietsen: 38,7 km
Lopen: 11.4 km

Kwart
Zwemmen: 1000m
Fietsen: 42 km
Lopen: 11.6 km

Achtste
Zwemmen 500m
Fietsen: 23,6 km
Lopen: 5.3 km

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

36

Re: Holten 2010

Mijn starttijd is ook 15.30 uur. Ik ben benieuwd! De weersvoorspelling geeft opnieuw een tropisch weekend maar nu hoop ik van harte dat ze er naast zitten!

@ Scighera: Is de loopafstand 11.6 km of 10.6 km?! (2x 5.3) 11.6 lijkt me wel erg lang..

37

Re: Holten 2010

Lieke schreef:

Mijn starttijd is ook 15.30 uur. Ik ben benieuwd! De weersvoorspelling geeft opnieuw een tropisch weekend maar nu hoop ik van harte dat ze er naast zitten!

@ Scighera: Is de loopafstand 11.6 km of 10.6 km?! (2x 5.3) 11.6 lijkt me wel erg lang..

Volgens de website van de organisatie is het 4 rondes met een totaalafstand van 11.6km Inclusief aanloop vanuit T2.... dus helaas....

Hoop dat het niet zo warm wordt als dit weekend, hoewel ik verwacht (mocht het wel zo zijn) dat Holten het goed voor elkaar heeft met hun voorzieningen. smile

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

38

Re: Holten 2010

@Scighera; op de webzijde staat 10,6 voor kwart en OD. Er staat overigens ook subtiel (update) achter de afstanden. Ik hoop eerlijk gezegd dat 10,6 klopt want dat is me lang zat op dat parcours. Compleet kapot gaan met dit weer.

Ik mag om 10:15 starten, blij toe. Hopelijk valt de warmte volgende week een beetje mee. Ik pak in elk geval iedere spons aan die me toegestoken wordt!

39

Re: Holten 2010

ah, dan hebben ze dat dit weekend nog geupdate.... Ik heb het er gisteren nog vanaf gekopieerd
Kan ik weer mijn doeltijd aanpassen, haha

10.15u??? mooie tijd...kwart start altijd in de namiddag tussen 1500 en 1600u

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

40

Re: Holten 2010

Gelukkig dat het toch 10.6 is.. Iedere kilometer minder is goed! smile Vooral als het zo warm wordt en Holten heeft ook nog dat vals plat..

Ik zag op de site van Holten dat we zelfs de muziek mogen beinvloeden.. wink Met goeie muziek ga ik altijd ineens een stuk harder lopen dus das zeker belangrijk!

Breng je stem uit @:
http://triathlonholten.nl/nl/home/hit-van-de-dag

41

Re: Holten 2010

Heb gestemd op Sunrise Inc. Gaat zo lekker in je hoofd zitten dat plaatje smile

42

Re: Holten 2010

Pluspunten voor de organisatie van Holten! Vandaag een e-mail ontvangen met daarin info over extra watervoorzieningen voor zaterdag en het advies om zelf ook voor extra water te zorgen i.v.m. de tropische temperaturen.. Goed dat ze sommige mensen dat nog ff onder de neus drukken!

43

Re: Holten 2010

inderdaad!

Ik heb even gekeken op KNMI extranet, verwachting voor oost nederland:
http://vafp.nl/pictures/10juli.gif

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

44

Re: Holten 2010

Nog onder de 30 graden en een verkoelend buitje tijdens het lopen. Dat zou dus enige bewolking rond de middag betekenen. Daar doe ik het voor!!

45

Re: Holten 2010

Dorter schreef:

Nog onder de 30 graden en een verkoelend buitje tijdens het lopen. Dat zou dus enige bewolking rond de middag betekenen. Daar doe ik het voor!!

Doe je meer aan de OD?
Mag zelf morgen de kwart doen onder iets andere omstandigheden.
Maar vorige week was het ook warm in Didam en ehtzelfde geldt voor Oud-Gastel.
Alleen geen 35 graden.

46

Re: Holten 2010

Jawel, 2e startserie. Ik wilde perse de OD doen want ik heb niet zoveel met dat klotsbad. Didam heb ik niet gedaan, ben wel in Rijssen geweest. Daar was het ook al behoorlijk temperaturig... Ik heb mijn bidons voor 1/3 gevuld en in de vriezer gelegd, hopelijk is dan morgenochtend op de fiets mijn drinken nog enigzins gekoeld. Niks zo ranzig als warme sportdrank.

Kwart zal wel aardig zweten worden. Ben benieuwd of er veel uit zullen vallen. De matig getrainden gaan het buitengewoon zwaar krijgen denk ik.

Alle Holten-gangers in elk geval veel succes!

47

Re: Holten 2010

Iedereen heel veel succes vandaag (en tot vanmiddag? tongue )

ik zit in de 2e startserie van de 1/4 smile melden voor 1400, starten om 1530

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

48

Re: Holten 2010

en weer thuis, was goed warm smile

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

49

Re: Holten 2010

Scighera schreef:

en weer thuis, was goed warm smile

Heb je vast gezien maar toch ook weer niet.. smile Ik zat in dezelfde startserie, baan 9. Hoe is het gegaan bij jou? Zwemmen en fietsen ging aardig bij mij maar op het laatste stuk met fietsen was ik al leeg. Die 2 loopronden heb ik sjokkend afgelegd.. Uiteindelijk de finish gehaald en herstellende. Maar heb het nog steeds warm tongue

50

Re: Holten 2010

Hier viel het tegen (ook de uitslagen; 46e, mja, verbaast me niks )

ik zat ook in baan 9 smile, dus aangenaam, ik was die kale zonder batmuts tongue

Zwemmen: kreeg het tempo niet te pakken: 22:45

fietsen, lekker warm: eerste ronde al gas terug genomen en alles een tandje lichter gedaan, 2e ronde was ik gewoon overhit en was het verstand op "finishen, tijd maakt niet uit", ondertussen heueveltjes aftellen.... en in gedachten een koude douche op het loopparcours. Tempo in klimmen bleef redelijk inde laatste ronde, echter op het vlakke was de pit eruit.


lopen: kwam de wisselzone in, kreeg toen te horen dat het werd gehalveerd, dus rustig gewisseld en gewandeld naar de eerste douche daar even uitgebreid staan douchen tongue  en eerste ronde was in dezelfe stijl, wandelen, zo nu en dan rustighardlopen en doorgaan om de lichaamstemperatuur weer normaal te krijgen. in de 2e ronde vond ik mijn ritme, deed het lichaam weer wat ik wilde en ging het tempo weer naar 13-14kmh en kon ik finishen.
Jammer van die eerste ronden

Benen zijn nog fris nu, alleen barstende koppijn smile

CONCLUSIE
Petje af voor iedereen smile (ook degene die ik tegenkwam op het fietsparcours zonder bidonhouders :S), het was zeer gelijk kletsen tijden de eerste loopronde tongue, vrijwilligers allemaal enthousiast en megabehulpzaam.
Nieuw parcours was pittig, zeker onder deze omstandigheden. alles goed aangeven en weinig opmerkingen (ok, bordje wat aangaf hoever het nog tot T2 was prettig geweest, ik ging al te vroeg uit mijn schoenen, haha

Ik kan goed tegen hitte, maar dat fietsonderdeel sloeg echt alles....

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800