51 Laatst bewerkt door Lieke (10-07-10 23:13:51)

Re: Holten 2010

Scighera schreef:

ik zat ook in baan 9 smile, dus aangenaam, ik was die kale zonder batmuts tongue

Ik had de blauwe badmuts en een paars shirt. Sorry als ik je 's heb geschopt ofzo.. tongue Was echt vechten in onze baan zeg verschrikkelijk. Heb aardig wat trappen geincasseerd van schoolzwemmende zwemmers. Ook moest ik steeds inhalen en dat kost erg veel energie. Bij andere triathlons heb ik wel meegemaakt dat wanneer je schoolslag zwemt je in een andere baan zwemt, das veel prettiger.


Ik:
http://gallery.ectriathlon2009.eu/Triathlon2010/Zaterdag%2010%20juli/Recreanten/Fietsen/photos/HTW_1478.jpg

52

Re: Holten 2010

ah, de kleurrijke taping tongue

was idd vechten in die baan, ben ook her en der geraakt tongue

Ik vraag me af of ik daardoor zo'n dik oog heb of dat ik weer door een mug te grazen genomen ben (kan de laatste tijd extreem reageren op een muggenprik: opgezette spier in onderarm, opgezette wang en nu onder het oog helemaal dik...echter kan ik niet de beet vinden :S )

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

53

Re: Holten 2010

Scighera schreef:

ah, de kleurrijke taping tongue

was idd vechten in die baan, ben ook her en der geraakt tongue

Ik vraag me af of ik daardoor zo'n dik oog heb of dat ik weer door een mug te grazen genomen ben (kan de laatste tijd extreem reageren op een muggenprik: opgezette spier in onderarm, opgezette wang en nu onder het oog helemaal dik...echter kan ik niet de beet vinden :S )

Tijdens het zwemmen heb ik niet echt tikken uitgedeeld met m'n borstcrawl dus misschien iemand anders.. tongue

Ik ben tijdens het lopen nog gestoken door een vlieg, vast een blinde.. tongue Maar dat zet bij mij altijd onwijs op en duurt ook een week totdat dat weer minder wordt.

54

Re: Holten 2010

hmm, jij kent dat dus ook tongue weet je daar niet wat tegen? strontirritant een half opgezet oog of wang tongue

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

55

Re: Holten 2010

Dat was gisteren knap heftig.
Denk tot nu m'n zwaarste triathlon.

Zwemmen in het klotsbad ging wel goed: 15,40 op de km.
Fietsen begon wel goed, tot de motieweg: wat een pittig klimmetje.
Gelijk in het rood.
Erachter gekomen dat een tijdrithelm wat teveel van het goede is met dit warme weer.
Ook het lichtste verzet van 42/25 was iets te groot.
Wel wat van geleerd.

Was wel blij dat het hardlopen werd verkort, al had ik het wel uit kunnen lopen.
Volgens mij heb ik nog nooit zo langzaam tijdens een wedstrijd gelopen.

Wat me dan weer verbaasd is dat ik uiteindelijk nog 5de ben geworden.
Had echt slechter verwacht.
Blijkbaar had de rest ook zo'n last van de hitte.

Nu een maandje rust en dan weer een serie wedstrijden.

56

Re: Holten 2010

wezep schreef:

Dat was gisteren knap heftig.
Denk tot nu m'n zwaarste triathlon.

Zwemmen in het klotsbad ging wel goed: 15,40 op de km.
Fietsen begon wel goed, tot de motieweg: wat een pittig klimmetje.
Gelijk in het rood.
Erachter gekomen dat een tijdrithelm wat teveel van het goede is met dit warme weer.
Ook het lichtste verzet van 42/25 was iets te groot.
Wel wat van geleerd.

Was wel blij dat het hardlopen werd verkort, al had ik het wel uit kunnen lopen.
Volgens mij heb ik nog nooit zo langzaam tijdens een wedstrijd gelopen.

Wat me dan weer verbaasd is dat ik uiteindelijk nog 5de ben geworden.
Had echt slechter verwacht.
Blijkbaar had de rest ook zo'n last van de hitte.

Nu een maandje rust en dan weer een serie wedstrijden.

Ik zag het ja smile net resultaat, met name dat zwemmen ook smile

TT helm bleek bij mij achteraf ook niet verstandig te zijn geweest. verzet (44x21) was goed te doen

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

57 Laatst bewerkt door Vanzella (12-07-10 14:45:03)

Re: Holten 2010

Ik reed 39/23. Dat was een prettige versnelling voor de twee steile klimmetjes. Kon goed soepel omhoog rijden. Al gaat het natuurlijk niet sneller dan 16/17km/h.

Het idee was dat ik boven gelijk gas kon geven, maar dat lukte niet echt.

De tijdrithelm had ik thuis gelaten, ik wilde maximale lucht tegen mijn voorhoofd smile

58 Laatst bewerkt door Scighera (12-07-10 12:37:09)

Re: Holten 2010

Iemand ergens nog foto's gespot behalve op de website van triathlon holten zelf? smile Ik sta er zoals gewoonlijk weer niet op en ben genoeg fotograven tegengekomen (idem voor toen bij UT triathlon) tongue

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

59

Re: Holten 2010

Scighera schreef:

Iemand ergens nog foto's gespot behalve op de website van triathlon holten zelf? smile Ik sta er zoals gewoonlijk weer niet op en ben genoeg fotograven tegengekomen (idem voor toen bij UT triathlon) tongue

Ik ben ook regelmatig op de foto gezet door heren met een wit vestje aan. Neem aan dat dit pers was.. Geen idee of die foto's gepubliceerd worden. Zou wel leuk zijn..