26

Re: J-bend of S-Bend opzetstuur?

En dat is mede door de (te?) grote hoek tussen boven arm en romp, en bovenarm - onderarm die door de hoek van de foto zelfs nog een beetje vertekend zijn in jouw "voordeel". Daarnaast staan de pads erg ver van je ellebogen af.

Maar verder valt het wel mee hoor. Oh en je ketting ligt op het binnenblad. Gaaf kader trouwens.

Cesar

Langzaam snel! (of snel langzaam?)

27

Re: J-bend of S-Bend opzetstuur?

Vanzella schreef:

Mooie vergelijking op slowtwitch van al het materiaal en de gewoontes (deze opmerking is niet on topic smile)..

On topic,

Ik reed al een jaar of twee met S bends. Gekocht omdat ik het een mooi stuurtje vond, gehouden omdat je daar zo makkelijk steun bij kunt zoeken als je vals plat omhoogrijdt en niet wilt schakelen. Het afgelopen jaar tijdens mijn lange afstand avonturen heb ik mijn "oude" ski of J bend weer gemonteerd omdat dat comfortabeler ligt.....

Mijn ervaring sluit dus aan bij het artikel dat le Coq aanhaalt...

Zelfde verhaal hier. Reed met de Profile T2 S-bends. In de halve van Neerpelt kreeg ik echter enorm veel last van spierpijn, zeg maar een lichte kramp,  in armen, zelfs tot in de nekstreek. Heb m'n oude C2 nog eens van onder het stof gehaald, op mijn reservefiets gemonteerd en dit voelde voor mij véél beter aan. Vandaar dat ik nu de C3 van Syntace besteld heb.