1

Onderwerp: Ben je toe aan een nieuwe uitdaging?

Doe dan mee aan Duchenne Heroes!

700 km, 7 dagen, 4 landen, 1 doel:
de strijd tegen de ziekte van Duchenne.

Durf jij de uitdaging aan? Kijk voor meer informatie op www.duchenneheroes.nl.

2

Re: Ben je toe aan een nieuwe uitdaging?

Kan ik alleen maar een warm hart toedragen. Goede vriend van mij heeft al 2x mee gedaan en gefinisht.
Ik kon niet meer doen dan sponsoren. In september zitten wij nog vol met gasten en kan dus niet een week weg.

Maar mooi evenement dus. moeite waard om mee te doen, getuige de foto's die ik heb gezien en de verhalen die ik heb gehoord.

A+
Arthur

3

Re: Ben je toe aan een nieuwe uitdaging?

Hey Arthur,

Dat is ontzettend leuk om te horen! Om wie gaat het precies? Jammer dat je zelf niet mee kunt doen, maar misschien in de toekomst???

Groeten,

Vera

4

Re: Ben je toe aan een nieuwe uitdaging?

Hij Het Jan Peter de Vreugd
Hij wil volgens mij dit jaar weer mee doen

Wij hebben een camping en B&B dus de maand september zal waarschijnlijk nooit gaan. Kijk 2 of 3 dagen lukt wel, zo heb ik ook Almere kunnen doen in 2008.  Donderdag weg en maandag weer thuis.

Ik heb 1x de Transalp mogen meemaken.................eens en nooit meer, maar die is ook een tikkie zwaarder dan de Duchenne.

Veel plezier en succes
Arthur

5

Re: Ben je toe aan een nieuwe uitdaging?

kost alleen wel wat om mee te doen....

6

Re: Ben je toe aan een nieuwe uitdaging?

Nee als het goed is kost het je niets. Je MOET sowieso sponsors zoeken en die betalen dan ook meteen de inschrijving.

Van de site : Benodigde sponsorbijdrage per deelnemer is € 2.500,-. Een team van drie personen bijvoorbeeld, moet minimaal € 7.500,- aan sponsorgeld ophalen

Dat geld komt meteen ten goede aan de stichting. Zonder sponsors lukt het sowieso niet, tenzij je natuurlijk ruim bedeeld bent qua salaris :-)

Dus draak, ja het kost wat, maar dat komt niet uit de deelnemersportemonne, maar van de sponsors die je moet zoeken.

A+
Arthur

7

Re: Ben je toe aan een nieuwe uitdaging?

petitmas schreef:

Hij Het Jan Peter de Vreugd
Hij wil volgens mij dit jaar weer mee doen

Wij hebben een camping en B&B dus de maand september zal waarschijnlijk nooit gaan. Kijk 2 of 3 dagen lukt wel, zo heb ik ook Almere kunnen doen in 2008.  Donderdag weg en maandag weer thuis.

Ik heb 1x de Transalp mogen meemaken.................eens en nooit meer, maar die is ook een tikkie zwaarder dan de Duchenne.

Veel plezier en succes
Arthur

Aha, Jan Peter, natuurlijk hoop ik dat hij er ook dit jaar weer bij is! Ik kan me voorstellen dat het voor jou inderdaad druk is, maar kun je er inderdaad niet een paar dagen tussenuit? In een estafetteteam? Dan kun je 2 tot 4 dagen meefietsen en proef je in ieder geval een beetje de sfeer...De eerste dagen zijn het zwaarst, dus wellicht de laatste dagen meepakken?

Ik hoop dat je erbij bent!

Grtz,

Vera

8

Re: Ben je toe aan een nieuwe uitdaging?

petitmas schreef:

Nee als het goed is kost het je niets. Je MOET sowieso sponsors zoeken en die betalen dan ook meteen de inschrijving.

Van de site : Benodigde sponsorbijdrage per deelnemer is € 2.500,-. Een team van drie personen bijvoorbeeld, moet minimaal € 7.500,- aan sponsorgeld ophalen

Dat geld komt meteen ten goede aan de stichting. Zonder sponsors lukt het sowieso niet, tenzij je natuurlijk ruim bedeeld bent qua salaris :-)

Dus draak, ja het kost wat, maar dat komt niet uit de deelnemersportemonne, maar van de sponsors die je moet zoeken.

A+
Arthur

@ draak

Het is inderdaad de bedoeling dat je door middel van sponsoring je startgeld bij elkaar krijgt. Daar moet je natuurlijk wel tijd en energie in investeren, maar je krijgt er zoveel positieve energie voor terug!
Mocht je vragen hebben, e-mail me even op info@duchenneheroes.nl...

9

Re: Ben je toe aan een nieuwe uitdaging?

Om een idee te geven waarvoor je het doet....

Duchenne: je zal het maar hebben!

Jeroen heeft de ziekte van Duchenne. Zijn spieren breken langzaam af en hij heeft niet lang meer te leven. ‘Maar zo lang ik nog leef, haal ik wel alles d´eruit.’ Bekijk de bijzondere ontmoeting met Jeroen in ´Je Zal Het Maar Hebben.´
Vanavond de herhaling om 22:00 uur op Ned 3! Kijken dus!

10

Re: Ben je toe aan een nieuwe uitdaging?

Mocht je de aflevering hebben gemist....

De herhaling kan je ook bekijken via!
http://www.bnn.nl/page/jzhmh2010/persoon/69494/

aflevering 2 van Je Zal Het Maar Hebben!

11

Re: Ben je toe aan een nieuwe uitdaging?

Voor mij blijft het meest pakkende spotje die van het jongetje aan het strand :

pappa, is je hart ook een spier?

Slik

12

Re: Ben je toe aan een nieuwe uitdaging?

Dat blijft inderdaad een erg pakkende quote. Maar wat ik zo mooi vond aan de reportage van Je Zal Het Maar Hebben is de positieve sfeer die werd getoond: "ik heb waarschijnlijk niet lang meer te leven, maar zo lang ik nog leef, haal ik wel alles d'eruit...". Dat raakt me wel, hoor!

13

Re: Ben je toe aan een nieuwe uitdaging?

Goed nieuws! Al 300 mountainbikers hebben zich ingeschreven voor de vijfde editie van Duchenne Heroes. Dit betekent dat er nog 100 startbewijzen zijn! Twijfel daarom niet te lang en ga van 12 t/m 18 september de strijd aan tegen de spierziekte Duchenne.

14

Re: Ben je toe aan een nieuwe uitdaging?

3 maart 2010: Het gaat hard met de inschrijvingen! Er zijn nog maar 90 startbewijzen, dus twijfel niet langer en schrijf je nú in op www.duchenneheroes.nl!

15

Re: Ben je toe aan een nieuwe uitdaging?

Op dit moment zijn er nog 42 startbewijzen en hebben de deelnemers al meer dan 530.000 euro opgehaald! Goed bezig iedereen!!

16

Re: Ben je toe aan een nieuwe uitdaging?

Na een fantastische vijfde editie waarmee meer dan 1,25 miljoen euro opgehaald werd is de doelstelling om met de editie van 2011 meer dan 1,3 miljoen euro op te gaan halen voor onderzoek naar de ziekte van Duchenne! Er zijn al meer dan 100 helden ingeschreven. Op www.duchenneheroes.nl staan de deelnemers die in 2011 de uitdaging aangaan.

17

Re: Ben je toe aan een nieuwe uitdaging?

Daar gaan we weer.... het lijkt wel spam

Obsessed is just a word the lazy use to describe the dedicated

18

Re: Ben je toe aan een nieuwe uitdaging?

DMM schreef:

Daar gaan we weer.... het lijkt wel spam

Heb met de organisatie van duchenneheroes afgesproken dat ze onder dit topic berichten achter mogen laten over dit evenement. Het gaat in dit geval om een goed doel, wanneer het om louter en alleen commerciele belangen zou gaan was dit topic verwijderd.

19

Re: Ben je toe aan een nieuwe uitdaging?

Wij willen totaal niet overkomen als spam. Wij organiseren een evenement voor een goed doel, namelijk Duchenne Parent Project. En wij hopen ook hier op het forum mensen tegen te komen die daarin geïnteresseerd zijn. Excuses als iemand last heeft (gehad) van onze posts..

20 Laatst bewerkt door Rogier (29-11-10 17:54:20)

Re: Ben je toe aan een nieuwe uitdaging?

Vera schreef:

Wij willen totaal niet overkomen als spam. Wij organiseren een evenement voor een goed doel, namelijk Duchenne Parent Project. En wij hopen ook hier op het forum mensen tegen te komen die daarin geïnteresseerd zijn. Excuses als iemand last heeft (gehad) van onze posts..

Spam is dan ook een groot woord imo, alleen als je een aantal posts maakt in een kort tijdbestek gaan er bij mij wel wat wenkbrauwen omhoog. Het nar boven schoppen van het onderwerp of vragen om een sticky aan de admin is effectiever imo.

21

Re: Ben je toe aan een nieuwe uitdaging?

Daar heb je helemaal gelijk in, dat er meerdere topics waren over hetzelfde onderwerp was een foutje van onze kant. We zullen het bij dit topic houden en hier af en toe wat posten over Duchenne Heroes.

22

Re: Ben je toe aan een nieuwe uitdaging?

Vera schreef:

Daar heb je helemaal gelijk in, dat er meerdere topics waren over hetzelfde onderwerp was een foutje van onze kant. We zullen het bij dit topic houden en hier af en toe wat posten over Duchenne Heroes.

Top.

23

Re: Ben je toe aan een nieuwe uitdaging?

Schrijf je vóór 2 januari in voor Duchenne Heroes en maak kans op een weekend Mallorca! Met persconferentie van het Multivan Merida Biking team en meet&greet met Rudi van Houts en José Antonio Hermida. Kijk op www.duchenneheroes.nl voor meer informatie.

24

Re: Ben je toe aan een nieuwe uitdaging?

Vera schreef:

Schrijf je vóór 2 januari in voor Duchenne Heroes en maak kans op een weekend Mallorca! Met persconferentie van het Multivan Merida Biking team en meet&greet met Rudi van Houts en José Antonio Hermida. Kijk op www.duchenneheroes.nl voor meer informatie.

Ik mag het waarschijnlijk niet zeggen....maar uhm...het geld gaat toch naar het goede doel? Of wordt ook zo'n weekend weg ervan bekostigd? Dat zou ik wel heel vreemd vinden...

25

Re: Ben je toe aan een nieuwe uitdaging?

Uiteraard gaat het geld naar het goede doel. Deze actie is een actie van sponsor Merida en hierbij zit geen geld van de organisatie...