1

Onderwerp: Vakantie La Santa Lanzerote

ik ben van plan een training stage te plannen op La Santa. Ik lees hier veel positiefs over, maar ik kan bij de verschillende reisorganisaties niets vinden om hier te boeken. Nu heb ik een paar vragen.
- Welke reisorganisatie biedt La Santa aan , misschien een website voor online boeken.
- Is dit ook een goed hotel voor partners die niet sporten, maar graag aan het strand liggen ;-)
- verder info is welkom.

Bedankt vast voor jullie hulp.
Keep on training :-)

2

Re: Vakantie La Santa Lanzerote

kijk eens via de site van luc van lierde...
die is na zijn carrière als triathleet bezig met la santa camps
mss is het iets interessant

3

Re: Vakantie La Santa Lanzerote

Hoi Frits, thanks voor je post. k heb het bekeken en als je dit wilt, dan moet je bj hem boeken op een datum dat hij een trainingscamp organiseert, en dit is eigenlijk niet mijn bedoeling, wil graag zelf...
Nogmaals bedankt voor je hulp.

4

Re: Vakantie La Santa Lanzerote

Je kunt rechtstreeks op de site van la santa alle info vinden die je nodig hebt, inclusief prijzen en alles.

5

Re: Vakantie La Santa Lanzerote

@vanzella, heb ik verkeerd gekeken dan, heb volgens mij iedere page wel gehad, maar het meest dichtbij was een telefoon# en that's it.
Als ik het vind, is eigenlijk mijn vraag nog steeds niet filled, omdat ik graag met een reisorganisatie ga, lekker makkelijk opgehaald bij vleigveld, geen rompslom enz.... lekker dom, maar thats my life wink
Iemand ook nog info of dit ook iets is voor niet sportende familie leden?
Thanks weer...

6

Re: Vakantie La Santa Lanzerote

op de site van Aart Stigter, hardlopenisleuk.nl, staat dat je via hem ook reizen naar La Santa kan boeken. Staat overigens niet zo veel info, daarvoor moet je dan weer bellen...

7

Re: Vakantie La Santa Lanzerote

Als je individueel vanuit NL voor CLub La santa wilt boeken moet dat via Globa/OAD reisburo.
via dit emailadres:
oad.lasanta@globereisburo.nl

Stuur ze een mail wat je wilt en wanneer en zij kunnen je alles vertellen.

La Santa ligt in een behoorlijke uithoek van het eiland, het dorpje La Santa is klein en heeft weinig winkels/restaurantjes.
Als sporter is La Santa geweldig, naast het wedstrijdbad is er ook een groot zwemparadijs voor familie zoals je op de website kunt zien. En kunnen ze deelnemen aan allerlei activiteiten. Maar verder kan het wel een beetje saai zijn als je niet komt voor max. trainen.

Veel touristischer is Puerto del Carmen aan de andere kant van het eiland, daar is ook de start van de IM.
Hier zijn enorm veel restaurantjes, stranden, winkeltjes etc etc. Het water in de oceaan is ook prima om in te zwemmen, al is een wetsuit voor lange zwemtrainingen wel noodzakelijk.

Lanzarote is verder een schitterend eiland om te trainen, prachtige wegen, mooie klimmetjes, soms lekker veel wind!

Nog 3 weken en ik zit er zelf ook weer  smile

8

Re: Vakantie La Santa Lanzerote

@Irongirl, lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrr, waar ga je dan naar toe? La santa of Puerto del Carmen? heb je nog een hotel in Puerto die een beetje sport orientated is? Opteer dan toch voor puerto ivm ega die niet sport en toch een lekkere vakantie wil hebben.

9

Re: Vakantie La Santa Lanzerote

Weet iemand zo of je daar ook racefietsen kunt huren? Wil namelijk niet gaan slepen met mijn eigen fiets.

10

Re: Vakantie La Santa Lanzerote

Weet iemand zo of je daar ook racefietsen kunt huren? Wil namelijk niet gaan slepen met mijn eigen fiets.

11

Re: Vakantie La Santa Lanzerote

Bij La santa verhuren ze goed onderhouden race fietsen ,zelf je pendalen en schoenen meenemen.
Rapido.

triathlon is 3 x beter