1

Onderwerp: duathlons in juni 2010

hallo,

ik zou graag een duathlon in juni willen doen.
alleen op ntbinschrijvingen zie ik er maar, een staan en die vind ik veelste kort.
heeft iemand nog een andere duathlon rond juni liefst in de provincie's utrecht,limburg,gelderland of brabant.
b.v.d.

Jan van Schijndel

2

Re: duathlons in juni 2010

6 juni powerman memorial benny van steenland te torhout in belgie

3

Re: duathlons in juni 2010

Juni is inderdaad niet bepaald een duathlon maand. Ik ben tot nu toe ook alleen torhout tegengekomen.

Gegroet

Pain is temporay, Pride is forever

www.twitter.com/patrickvn88

4

Re: duathlons in juni 2010

inderdaad koppeltrainingen zijn voor het voorjaar. In de zomer is het tijd voor het echte werk!!!

5

Re: duathlons in juni 2010

2 juni nog militair kampioenschap duathlon maar dan moet je wel militair zijn tongue

Nouja het echte werk ben ik wat minder van, het blijft water hé wink

Pain is temporay, Pride is forever

www.twitter.com/patrickvn88

6

Re: duathlons in juni 2010

Op zondag 13 juni kan je ook in Terheijden terecht voor een recreatieve duathlon. Het gaat dan om de achtste afstand, wat je misschien wat (te) kort vindt, maar meer is er volgens mij ook niet. Je kan in Terheijden ook de 1e run vervangen voor een stukje zwemmen in het kanaal, daarna 40 fietsen en vervolgens 10 lopen ;-) Ik vond het de voorbije 2 edities een hele leuke wedstrijd en doe dit jaar dus weer mee. Hopelijk hebben we dit jaar wel wat beter weer...

7

Re: duathlons in juni 2010

Km zwemmen verzuip ik joh wink

Maar lijkt me wel leuke wedstrijd. Eens kijken of ik dan vrij ben. Bedankt voor de info.

Gegroet

Pain is temporay, Pride is forever

www.twitter.com/patrickvn88

8

Re: duathlons in juni 2010

6 juni: run bike run Deurningen, niet helemaal in je buurt wel een aanrader
www.runbikerundeurningen.nl