1 Laatst bewerkt door Joe Black (08-05-10 22:49:29)

Onderwerp: Plaatje zelf ontworpen :-)

Hier een zelf ontworpen plaatje, kon hem niet zomaar voorbij laten gaan.
http://img219.imageshack.us/img219/2121/ironmike.gif

Ooh ja, wat vinden jullie er van

( alleen positief hahahahah)

If youd didn't Puke or Pass Out, you could have gone harder.

2

Re: Plaatje zelf ontworpen :-)

Mooi gedaan

Bene ac absurdus !!!!!! (goed maar kansloos)

Planet X Pro Stealth Carbon - 3T Carbon Aerobar - shimano 105 black - Aero disc cover gaat besteld worden.

3

Re: Plaatje zelf ontworpen :-)

Da's een heel stuk beter dan die recht-toe-recht-aan banners die ik boven aan dit forum zet wink

Misschien een uitdaging voor je om iets moois te maken voor boven dit forum?? big_smile

4

Re: Plaatje zelf ontworpen :-)

HOi

Ten eerste "chapeau" dat je dit hebt gemaakt en hoe.
Maar je wilt denk ik ook echt weten wat "men" er van vindt.

Met mijn bescheiden inzicht in de "ontwerp-wereld" zou ik zeggen dat ik 3 verschillende stijlen door elkaar zie.
De zon (lichtschijnsel) op de achtergrond, het ironman lettertype en de 3 poppetjes.

ik zou zelf kiezen voor iets wat dan dezelfde stijl heeft. Met die zon wordt dat lastig, maar ik zou vanuit de ironman letters poppetjes gaan maken, dan wel de "ironmike" in de stijl van de poppetjes schrijven.

Maar das puur mijn mening. Verder heel knap gedaan en het ziet er mooi uit

A+

5

Re: Plaatje zelf ontworpen :-)

Ik zou zeggen kijk maar uit dat je niet wordt aangeklaagd door de eigenaren van het Ironman logo. De vinden dat niet zo leuk in de regel.....

IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met Frysman
Team
Website

6

Re: Plaatje zelf ontworpen :-)

Jacob schreef:

Ik zou zeggen kijk maar uit dat je niet wordt aangeklaagd door de eigenaren van het Ironman logo. De vinden dat niet zo leuk in de regel.....

Het is niet officiele Ironman logo, dus dat zit waarschijnlijk wel goed :-), had ik al wel reking mee gehouden.

@Petitmas
Het zijn idd 3 verschillende ontwerpen :-) maar vond de combi op een of andere manier toch wel bij elkaar passen.

@ Wijnand
Wil best een leuk ontwerp maken hoor geen enkel probleem, zeg maar wat je wilt en wat niet :-)


En een vraag, hij hoort ook te bewegen, maar op mijn werk doet hij dat niet, bij jullie wel ?

If youd didn't Puke or Pass Out, you could have gone harder.

7

Re: Plaatje zelf ontworpen :-)

Ik denk dat er vrij makkelijk een casus te maken is dat het niet goed zit, met het oog op de naamvoering; ironm....
en de sterke gelijkenis tussen de mdot van Ironman en jouw M-tje met een stip erop. Maar zolang je er niks commercieels mee doet zal het wel meevallen wink


Overigens vind ik dat je het leuk gedaan hebt hoor, ik vraag me alleen af waarom en waarvoor? Of gewoon voor de lol?

IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met Frysman
Team
Website

8

Re: Plaatje zelf ontworpen :-)

Joe Black schreef:

@ Wijnand
Wil best een leuk ontwerp maken hoor geen enkel probleem, zeg maar wat je wilt en wat niet :-)


En een vraag, hij hoort ook te bewegen, maar op mijn werk doet hij dat niet, bij jullie wel ?

Hij beweegt bij mij prima (totdat ik escape toets uiteraard wink )
Ik zal eens nadenken wat ik wel en niet wil. Vind dat de banner wel eens wat dynamischer zou mogen. Het logo moet uiteraard behouden blijven. Ga er even over nadenken maar zeker leuk als je iets wilt ontwerpen!

9

Re: Plaatje zelf ontworpen :-)

Hee daar was ik weer terug van mijn vakantie in Italie :-)

@ Jacob; Heb er geen commerciele doeleinden mee, vond het gewoon leuk om te ontwerpen :-). Zo heb ik in het verleden wel meer ontworpen voor een online computerspel, just for fun.

@ Wijnand; Ik hoor/ lees het wel of ik u een dienst kan bewijzen.

If youd didn't Puke or Pass Out, you could have gone harder.

10

Re: Plaatje zelf ontworpen :-)

Heel mooi gedaan hoor!

wink