1

Onderwerp: ATV Ik ben een triatleet.

Ik heb het nog niet op dit forum voorbij zien komen...:


"De Antwerpse televisiezender atv pakt vanaf maandag 19 april uit met een nieuw programma: 'Ik ben een triatleet'. 8 maanden lang volgde atv 3 mannen en 2 vrouwen met hetzelfde doel: deelnemen aan de Iron Man van Lanzarote. Dit is de zwaarste triatlon ter wereld."


Voor degene die geen ATV ontvangen hier kun je online kijken:

http://www.atv.be/ik-ben-een-triatleet


Ikzelf vraag me af hoeveel het van de 5 gaan redden?

2 Laatst bewerkt door Rapido (11-05-10 15:33:01)

Re: ATV Ik ben een triatleet.

Lanzarote is opwarmertje ,echte triathleten gaan naar de Embrun man  in Frankrijk .
Daar worden de jongens  van de mannen gescheiden .
Maar toch leuk dat er aandacht aan besteed wordt op tv bij jullie .
Rapido

triathlon is 3 x beter

3

Re: ATV Ik ben een triatleet.

Mja ik woon tegen antwerpen en er is wel wat te doen rond deze groep van mensen. Is idd leuk initiatief er zijn er hier zo nog een paar heb ik al gelezen in de fiets en sportwinkels om het triathlonnen te promoten. Ik zal zelf toch ook eens moeten gaan beginnen zwemmen geloof ik :-) deze zomer in mijn vakantie al eens wat terug beginnen ze kan ik mischien in het najaar nog èèntje meedoen.

4 Laatst bewerkt door la vieux (11-05-10 16:08:43)

Re: ATV Ik ben een triatleet.

Ik vind het leuk om naar te kijken, het zijn geen mensen die van nul moeten beginnen, maar vind 8 maanden toch aan de krappe kant om je voor te bereiden op een ironman. Just my 2 cents.
Vinnie "ola ola aruba" daarentegen is leuk voor de lachspieren maar neemt het niet allemaal niet al te serieus, was leuker geweest als voor hem een serieuze kandidaat had mee mogen doen.

PS ben wel van het zonnige zuiden, maar nog net in Nederland...

5

Re: ATV Ik ben een triatleet.

Site is off line op dit moment trouwens.

Could be worse, could be raining

6

Re: ATV Ik ben een triatleet.

Ik woon wel in het zonnige Belgie :-)  en kijk ook elke week.
Vind het wel leuk dat er iemand als Vinnie bij is, 61 dagen voor de Iron man van Lanzarote moest hy afstappen na 45 km fietsen omdat hij gewoon helemaal kapot zat. :-)
Hij had nog nooit buiten gefietst, zijn maximum tot dan toe was 40 minuten op de rollen.
Dit was dus in maart van dit jaar, ben eens benieuwd want over 10 dagen is het zover.

De anderen hebben de 150 km wel rustig uitgefietst.

7

Re: ATV Ik ben een triatleet.

En weer een nieuwe aflevering online te bekijken. Vinnie blijft verrassen big_smile