1

Onderwerp: Triathlon pak gehuurd overgaan tot koop

Heb afgelopen week een triathlonpak gehuurd voor mijn eerste trio triahtlon in woerden.
Ik weet nu al zeker dat ik vaker mee ga doen met deze triahtlon en wil weten of het verstandig is om dit pak te kopen of elk jaar te huren dat ik mee doe.
De huur van dit pak was 50 euro. Het pak is zeker meerdere malen gebruikt (dat is te zien aan de kreuken erin, als ik hem aan heb is dat overigens niet meer te herkennen).

Stel dat ik nu zal overgaat tot het kopen van dit pak. Hebben mensen dan nog een idee wat dat pak moet kosten? Vind het zonde om teveel geld te betalen.

Het gaat om een Orca Alpha.

2

Re: Triathlon pak gehuurd overgaan tot koop

Als je vaker gaat triathlonnen zou ik zeker een pak kopen. Nieuw of tweede hands. Op triathlonweb heb je een "mini marktplaats" met regelmatig betaalbare bijna nieuwe pakken.

Als je nieuw wilt zou je een op www.triathlonwinkel.nl kunnen kijken bijvoorbeeld.

Als je alleen 1 keer per jaar in Woerden 1 km gaat zwemmen zou ik blijven huren. Ik heb ook wel eens in Woerden gezwommen in 20 graden, dan heb je er niet eens eentje nodig.

3

Re: Triathlon pak gehuurd overgaan tot koop

nee in 20 graden niet. gisteren was het 18 graden dus had opzich nog gekund
maar om van te voren nog wat te oefenen is een pak toch wel handig.

ik ga zometeen eens kijken hoeveel ze er voor willen hebben en dan kijk ik wel of ik het er voor over heb.