1

Onderwerp: Even voorstellen, Kees Beers

Hallo, ik wil me even voorstellen.
Mijn naam is Kees Beers, woon in Winkel N.H.,  ben o.a. sportmasseur (NGS) en help diverse sporters met massage en bij aandoeningen en klachten.
Ik werk op verschillende manieren en zoek altijd op holistische wijze naar de oorzaak van eventuele klachten of aandoeningen. Daarbij kan ik met behulp van kinesio tape meestal tot goede en snelle oplossingen komen.

Sinds kort ben ik ook toegelaten tot de beroepsvereniging BATC als natuurgeneeskundig therapeut.

2

Re: Even voorstellen, Kees Beers

Welkom,

Hoewel ik altijd wat sceptisch ben tov natuurgeneeskunde maar ik moet zeggen dat de onderstaande beschrijving me een wel pakt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Holisme

Vaak wordt in de traditionele geneeskunde en ondersteuning niet naar de effecte van het een op het ander gekeken is mijn ervaring. Multi diciplinair onderzoen brengt dan in veel gevallen de oplossing en nog vaken in een totaal andere richting.

Doe je ook aan sport en wat?

3

Re: Even voorstellen, Kees Beers

Op dit moment kom ik niet erg aan sport toe, heb in het verleden gedaan voetbal, duiken, zeilen en spinnen. Daarbij ook een wielerploeg begeleid naar een buitenlandse wedstrijd. Ook een prachtige ervaring.