1 Laatst bewerkt door Juhroen (24-09-20 16:46:10)

Onderwerp: nieuw: Jeroen

Na paar maanden rondlezen nu ook maar eens voorstellen!

Ik ben Jeroen, 23 uit Leiden, en sinds vorig najaar begonnen met het trainen van alle drie de sporten. Jaren geleden was ik al veel aan het fietsen en dat doe ik nog steeds. Daar komen nu dus wat extra uurtjes trainen bij! Vorige week mijn eerst triathlon gedaan, OD in Almere en met 2:31 hoor je mij zeker niet klagen! Slechtste onderdeel is bij mij sowieso het lopen. De intentie is om daar dan ook meer op te gaan trainen, maar ja, het is ook de minst leuke sport dus dat wil nog niet zo:)

Volgende wedstrijd wordt waarschijnlijk eind augustus in Aalsmeer. Dit komt vooral omdat ik in de tussenliggende periode telkens op vakantie o.i.d. ben als er eentje in de buurt is... en dan ga ik natuurlijk binnen de 2.5 uur komen!

groetjes,

Jeroen

2

Re: nieuw: Jeroen

Welkom. Suces verder!

3

Re: nieuw: Jeroen

Leuk dat je je hebt aangemels, en welkom.
En dat lopen leer je wel waarderen, ik vind iig heerlijk om een eind te lopen.

4

Re: nieuw: Jeroen

Welkom!
Vermoedelijk hebben we elkaar in Almere gezien zonder het te weten: ik deed ook de OD.
Wat jij hebt met lopen, heb ik bij het zwemmen. Stug volhouden en niet teveel in korte tijd verwachten (en teveel doen) heeft mij wel wat geholpen.

Enjoy!

5

Re: nieuw: Jeroen

keurige tijd unixIt! Das voor mij een mooie streeftijd voor de volgende keer!
@ de rest; dank:)

6

Re: nieuw: Jeroen

Jeroen, je zult versteld staan hoe snel in de buurt van nieuwe streeftijden komt, als het trainingsregime gestructureerd is.

Mijn tijd in Almere was overigens met een hfmax in D4, mocht niet harder van de trainer ivm opbouw naar grotere doelen in het schema. Neemt niet weg dat ik er erg blij mee ben: juist DANKZIJ het trainingsregime nu sneller in D4 dan vorig jaar maximaal...

Houd vol, die 2:30 gaat eraan!