1

Onderwerp: Even voorstellen!

Hallo allemaal! Na een tijdje gewoon meegelezen te hebben vond ik het tijd worden om me aan te melden en  voor te stellen. Als 17 jarige heb ik ooit een sprintafstand triathlon gedaan. Daarna 15 jaar niet meer, maar inmiddels is het weer gaan kriebelen. Zwemmen ben ik altijd wel blijven doen (het ene jaar wat meer dan het andere), maar lopen en fietsen eigenlijk niet of nauwelijks. Tot vorig jaar! Ben weer aan het hardlopen (heb wat wedstrijdjes gedaan in de regio) en heb sinds vorig jaar ook weer een racefiets. Dit jaar het echte werk! Ik heb me opgegeven voor een paar 1/8 wedstrijden (Veenendaal, Apeldoorn) en heb met twee vrienden onlangs als trio in Hengelo meegedaan. Ik heb er weer zin in!

2

Re: Even voorstellen!

goed man, leuk dat je weer "terug" bent.

3

Re: Even voorstellen!

Welkom op dit Forum!

De 1/8 van Apeldoorn is dat de Kristelbad Triathlon? Vorig jaar heb ik deze ook gedaan. Een hele leuke wedstrijd, vind ik. Erg mooi fiets- en hardloopparcours (bossen en heuvels).

De triathlon van Veenendaal ken ik niet. Ik ben erg benieuwd naar jouw ervaringen!

Veel succes met de voorbereidingen!

4

Re: Even voorstellen!

Dank voor het welkom! Apeldoorn is inderdaad de kristalbad triathlon. Ik ken geen van beide, maar aangezien ik in Arnhem woon leek het me handig om enigszins in de buurt te blijven. Didam komt net iets te vroeg helaas. Ben benieuwd naar het parcours in Apeldoorn. Ik fiets vaak richting de veluwe en hou wel van wat glooiing en bos. Ben heel benieuwd hoe het me gaat bevallen (en of dat ik nog een beetje fatsoenlijke prestatie kan neerzetten tegen die tijd wink )

5

Re: Even voorstellen!

Hoi

Welkom hier.Een leuke optie is ook nog de triathlon van Doetinchem op 22 augustus

gr ramon