1 Laatst bewerkt door benvoeveren (27-06-10 00:04:53)

Onderwerp: Foto's Triathlon Stiens 2010

Vandaag weer heerlijk kunnen genieten van de goede organisatie en het lekkere weer tijdens de triathlon van Stiens. Helaas kan ik op hun site niet een gastenboek vinden voor een link naar de foto's, maar hopelijk komen de deelnemers er ook via dit forum.

http://www.flickr.com/photos/51583984@N … 238772557/

2

Re: Foto's Triathlon Stiens 2010

Goed bezig! Heel vaak dan doe je een wedstrijd en zie je allemaal mensen langs het parcours staan die foto's nemen. En dan doel ik niet op familie/vrienden van deelnemers (wat ze wellicht ook zijn) maar op semi-professionelen met fancy camera-spul die in gekke hoeken liggen/staan/springen om jou het beste op de foto te krijgen.

Maar je ziet die foto's nooit terug?????

En dat is natuurlijk jammer. Want hoewel prestaties belangrijk zijn in een wedstrijd, wil je ook graag weten of het er een beetje snel uitzag smile

Mooi om te zien dat jij wel je best doet om de foto's aan de man te krijgen. Maar ik had ook niet anders verwacht smile

Dus bedankt namens de Onofficiele Ik-Geil-Op-Mezelf-Bond van Triatleten in Nederland tongue

(Disclaimer; ik ken Ben. smile )

IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met Frysman
Team
Website

3

Re: Foto's Triathlon Stiens 2010

Jacob schreef:

En dat is natuurlijk jammer. Want hoewel prestaties belangrijk zijn in een wedstrijd, wil je ook graag weten of het er een beetje snel uitzag smile

Ik ken ook mensen die er wel snel uit zien bij een wedstrijd, maar niet mee doen.

4

Re: Foto's Triathlon Stiens 2010

thanx ben
sta er weer goed op wink
maar je link staat al vermeld op de site van sv friesland zag ik

maar heb je zelf wel meegedaan ?

5

Re: Foto's Triathlon Stiens 2010

Ja. Ik heb alleen gezwommen in een team. Niet mijn beste onderdeel, maar je doet wat om mensen enthousiast te maken voor de triathlon. Erg mooie wedstrijd om mensen over de streep te krijgen.