1

Onderwerp: Even Voorstellen,

Hallo,

Ik ben Daan en ik lees al een tijdje mee op dit forum. Voor ik voor het eerst ga posten in andere onderwerpen leek het mij netjes om mij eerst even voor te stellen. Dus bij deze.

Ik ben vanaf januari aan het trainen voor triathlons en zondag ga ik mijn eerste triathlon doen in Utrecht ,de OD afstand. Mijn ticket voor mijn grote doel van volgend jaar is vorige week besteld, namelijk de Ironman in Frankfurt.

Tot dan veel trainen en lezen op dit forum!

Een sportieve groet,

Daan

2 Laatst bewerkt door Rogier (01-07-10 13:53:47)

Re: Even Voorstellen,

Daan-SD schreef:

Hallo,

Ik ben Daan en ik lees al een tijdje mee op dit forum. Voor ik voor het eerst ga posten in andere onderwerpen leek het mij netjes om mij eerst even voor te stellen. Dus bij deze.

Ik ben vanaf januari aan het trainen voor triathlons en zondag ga ik mijn eerste triathlon doen in Utrecht ,de OD afstand. Mijn ticket voor mijn grote doel van volgend jaar is vorige week besteld, namelijk de Ironman in Frankfurt.

Tot dan veel trainen en lezen op dit forum!

Een sportieve groet,

Daan

Goed gedaan, Ik ben vanaf januari weer fanatiek begonnen met hardlopen, en heb toen het weer wat warmer werd het idee (te laat) opgepakt om erbij te gaan zwemmen.
Ben nu nog "one bike short of a tri" :-) maar dat ga ik goed maken. Volgend seizoen wil ik iig een aantal 1/4 en minimaal 1 1/2 doen.

Veel succes zondag en voel je vooral thuis.