1

Onderwerp: Startbewijs Ironman 70.3 (halve triathlon) Antwerpen overnemen?!?

Beste triatleten,

Vanwege een voetblessure en hierdoor gemiste looptrainingen heb ik er een hard hoofd in om over 2 weken de halve triathlon in Antwerpen te voltooien.

Wie van jullie wil mijn startbewijs overkopen?? Mocht je zelf geen interesse hebben, maar iemand kennen die misschien wel mee wil doen, dan hoor ik dat uiteraard ook graag.

Het gaat dus om de Ironman 70.3 in Antwerpen op zondag 25 juli. De afstanden zijn: 1,9-90-21,1 . Het is een wedstrijd met internationale allure en moet dus een hele happening zijn.

Stuur mij een pb of e-mail me rechtstreeks: marinust50@hotmail.com

Graag hoor ik van jullie!

2

Re: Startbewijs Ironman 70.3 (halve triathlon) Antwerpen overnemen?!?

Volgens mij is het niet toegestaan vanuit de organisatie om je startbewijs door te verkopen.
Iets met veiligheid en dat soort dingen. Doe ermee wat je wilt.

IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met Frysman
Team
Website

3 Laatst bewerkt door MartijnT (10-07-10 10:50:24)

Re: Startbewijs Ironman 70.3 (halve triathlon) Antwerpen overnemen?!?

Dat is balen zeg, maar ik denk dat er best wel iets te regelen valt toch? Als iemand interesse heeft, dan kunnen we vast wel met de organisatie tot een oplossing komen. Zo niet (maar dat hoop ik niet), dan wordt het zwemmen en brommeren...

Ik heb net nog even zitten zoeken naar informatie over overnemen van startnummer, maar ik heb dat niet kunnen vinden (misschien niet goed gezocht). Heb dus ook nergens zien staan dat het niet mag om startbewijzen door te verkopen of om te zetten...

Hierbij trouwens nog de praktische info over de wedstrijd: http://www.sport.be/antwerpironman/2010 … ischeinfo/

4

Re: Startbewijs Ironman 70.3 (halve triathlon) Antwerpen overnemen?!?

Is er nog iemand met interesse? Ik ben ook best bereid om het startbewijs voor minder dan het normale inschrijftarief te verkopen.

5

Re: Startbewijs Ironman 70.3 (halve triathlon) Antwerpen overnemen?!?

Ik probeer het nog een keer. Wie wil mijn startbewijs voor de Ironman 70.3 Antwerpen overnemen??