1

Onderwerp: Volledige long distance afstand haalbaar in 2de seizoen?

Na mijn eerste seizoen heb ik de smaak goed te pakken en ben in 'conclaaf' of ik volgend jaar weer alleen voor halve afstanden en korter ga of dat ik poging waag om daarnaast ook voor een hele te trainen. Haalbaar denken jullie of is dat iets te ambitieus?

"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, thats all..."

http://twitter.com/FrankRoozendaa1

2

Re: Volledige long distance afstand haalbaar in 2de seizoen?

Hmmm............"vroeger" (ouwe zak ikke) werd mij verteld dat je in je 1e jaar 1/8 en een paar kwartjes deed, 2e jaar kwartjes en 1x een halve en het jaar daarop een hele.

Maar wie ben ik? Wellicht ben jij heel sterk, makkelijk te trainen enz dus dan........waarom niet?
Luisteren naar je lichaam blijft het allerbelangrijkste

Succes met keuzes maken

A+

3 Laatst bewerkt door Bleek (30-07-10 09:01:33)

Re: Volledige long distance afstand haalbaar in 2de seizoen?

Dat is haalbaar voor sommige mensen. Nu is alleen de vraag of jij in die categorie valt wink

4

Re: Volledige long distance afstand haalbaar in 2de seizoen?

Zit in mijn eerste seizoen en heb net mijn eerste kwart gedaan, niet heel snel, 2:20h, maar wel op de slofjes en uitgerust op de finish - uitgerust op de finish was ook het doel, trouwens.

Doe over 5 weken mijn eerste halve. Als dat goed gaat volgend jaar een hele....dus als je je goed voelt na een halve, dan why not? Gewoon trainen met je taas!

Commit first, then figure it out

5

Re: Volledige long distance afstand haalbaar in 2de seizoen?

Wij hebben op de club nu 2 broers die in hun eerste jaar een hele gaan doen...... Als ik ze zo zie trainen moet dat wel lukken....

6

Re: Volledige long distance afstand haalbaar in 2de seizoen?

Dank jullie wel voor de reacties.. Ik was al wel een duursporter voor dit seizoen (recreatief rondjes fietsen a 60km en hardlopen tot 25 a 30km) maar ben begin dit jaar echt begonnen te trainen voor triathlons. In mijn voorbereidingen voor de halve heb ik al een keer 115km gefietst gevolgd door een 30km run, dus toen begon ik te denken of een hele misschien ook niet tot de trainingsmogelijkheden behoorde...

Succes met de trainingen!

"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, thats all..."

http://twitter.com/FrankRoozendaa1