1

Onderwerp: Flitsen tijdens triathlon

Beste atleten,

Ik ben hobby-fotograaf, en richt me vooral op sportfotografie, en dan met name danswedstrijden. Bij danswedstrijden is het gebruikelijk te fotograferen met flitser, vanwege de relatief donkere zaal waarin gedanst wordt.

Ik weet dat het bij sommige sporten niet wordt gewaardeerd als er wordt gefotografeerd met flits, maar hoe zit dat bij de triathlon?
Ik wil aankomend weekend weer fotograferen bij de Holland Triathlon, en zodra het donker wordt zal ik zeker de flitser gebruiken. Maar is het voor de atleten hinderlijk als ik ook overdag de flitser gebruik? Of kan ik ongegeneerd flitsen?

2

Re: Flitsen tijdens triathlon

Ik heb er eigenlijk nooit last van,zelfs nog nooit bij stilgestaan eigenlijk. Lijkt me me dat je gewoon je gang kan gaan.

3

Re: Flitsen tijdens triathlon

Ik dacht werkelijk even dat dit onderwerp ging over snelheidscontroles smile Overdag flitsen met je fototoestel bij een triatlon lijkt mij niet hinderlijk. Gewoon doen.

4

Re: Flitsen tijdens triathlon

Ik zou het zelfs graag hebben, is altijd leuk achteraf een mooie actiefoto te hebben van jezelf

5

Re: Flitsen tijdens triathlon

wat ronnyke zegt! mooie actiefoto's zijn altijd welkom

6

Re: Flitsen tijdens triathlon

Ik heb er eigenlijk nooit echt op gelet maar het lijkt me niet hinderlijk..

7

Re: Flitsen tijdens triathlon

Wij hebben bijna allemaal een zonebril op ,weinig last van dus .
Zorg wel voor een snelle sluitertijd  en auto focus,we zijn voorbij voordat je t''weet .
Ik zwaai wel ef als ik langs zwem fiets of loop .
Suc^6
Rapido

triathlon is 3 x beter

8

Re: Flitsen tijdens triathlon

Bedankt voor jullie reacties. Ik hoef me dus niet in te houden.

Bij het dansen zijn er paren die bewust even voor me blijven staan en een paar poses maken voor mooie foto's. Doen jullie dat niet????????

Vergeet niet te lachen voor de foto. Jullie kunnen mij herkennen aan de camera voor m'n gezicht.

9

Re: Flitsen tijdens triathlon

Ja hoor ik blijf wel staan en neem een paar pose's aan ......tuurlijk ?
En ik ben te herkennen aan een strak afgetraind gebruind lijf ,weelderige bos haar .
Zwart Ironman of Orca wetsuit  Cervelo P3 met Zip velgen  Wedstrijdschoentjes van Ascis .
Triathlon pakkie van Orca  , zorg dat je rond 17.30 u bij de finish staat dan kom ik d'r aan ...
Suc^6    maak er een mooje triathlon reportage van we zien hem graag tegemoet .
Rapido

triathlon is 3 x beter