1

Onderwerp: Vervoer Rutbeek Triathlon

Hey,

Wat vreemde vraag misschien maar ik stel 'm toch.. Ik wil graag meedoen in Enschede maar ik heb geen vervoer voor m'n fiets. Een auto is er wel maar de fiets past er niet in en heeft geen trekhaak, andere auto + fietsendrager is met me ouders mee op vakantie.

Gaat er toevallig nog iemand die kant op die langs Lochem komt? (Achterhoek)

Om deze reden heb ik me ook nog niet ingeschreven maar zou op zich graag meedoen. Enne, fiets in de trein lijkt me niet zo'n succes. Zul je altijd zien dat er weer een of andere onverlaat tegen je derailleur aantrapt ofzo.. :S

Alvast bedankt,
Lieke

2

Re: Vervoer Rutbeek Triathlon

Wielen eruit halen en de achterbank platleggen en dan moet het zonder problemen gaan
Ik heb jaren met mijn Fiat Seicento Sporting de triatlonwedstrijden gedaan en mijn Fiat is echt niet zo groot hoor
De meeste auto's zijn breed genoeg om het frame erin te leggen plus de wielen en dan praat ik nog niet over de rest van de spullen die je moet meenemen voor een wedstrijd en dit alles lukte mij altijd

3

Re: Vervoer Rutbeek Triathlon

Mijn fiets paste zelfs in een BMW Z3 coupe, daar kon niet eens een achterbank achterin maar wel een fiets.
heb zelf 2 personen en 2 fietsen in de fiesta zitten dus de 3e word toch wel erg stapelen vrees ik.....

4 Laatst bewerkt door Lieke (29-08-10 18:46:28)

Re: Vervoer Rutbeek Triathlon

Moet ik me moeder toch ff lief aankijken of ik haar auto mag misbruiken maar zal wel ff moeten kijken hoe ik dat ga doen dan. Leren bekleding dus sowieso een doek erop en de bank kan niet plat dus (BMW 1 cabrio) hmm.. Nog maar ff zien hoe ik dat ga doen.. Misschien ff proefdraaien vd week.. :-P

5

Re: Vervoer Rutbeek Triathlon

Nou.. het was een heel avontuur. De wielen eruit gehaald en de fiets op de achterbank gezet. Ik geloof alleen dat me derailleur het niet heel leuk vond want hij klinkt nu toch minder soepel. Ik ben wel vreselijk voorzichtig geweest want ik wilde natuurlijk niks beschadigen. Verder vond ik het een heel gedoe om eerst me fiets uit elkaar te halen en daarna ter plekke in elkaar te zetten. Ik was alleen, dus een frame vasthouden en twee wielen erin steken is een kunst op zich.. smile Volgende keer toch weer gewoon op de drager.

6

Re: Vervoer Rutbeek Triathlon

@ lieke je had je frame toch gewoon op zijn kop kunnen zetten. dan blijft (tenminste mijn fiets) staan zonder vast te houden en dan de wielen er maar in steken.

7

Re: Vervoer Rutbeek Triathlon

jantjevs schreef:

@ lieke je had je frame toch gewoon op zijn kop kunnen zetten. dan blijft (tenminste mijn fiets) staan zonder vast te houden en dan de wielen er maar in steken.

Dat is inderdaad wel handiger denk ik. Moet ik alleen ff zorgen dat me witte stuurlint en witte zadel niet vies worden, das zo zonde.. Maar sowieso het hele gedoe van wielen eruit en dan fiets in de auto proppen, fiets eruit en dan weer wielen erin is aan mij niet besteed..