1

Onderwerp: Nieuw hier: Petra

Hoi,

Na een paar maanden meegelezen te hebben en continue gewezen worden op interessante onderwerpen, werd het tijd dat ik een eigen inlognaam aanmaakte.
Wie ben ik? Petra Rippe, 28 jaar, woonachtig in Zoetermeer, getrouwd met Ralph aka Unixit en sport al sinds........ jonge leeftijd.
Begonnen met balletlessen en op 9 of 10 jarig  leeftijd op atletiek, door mijn zusje. Tot mijn 16e verbonden geweest aan een atletiek vereniging in Rotterdam. Altijd van de lange afstanden geweest en ik deed dat niet onaardig. Daarna verschillende sporten beoefend en eigenlijk altijd wel blijven lopen met z'n ups and downs. Ruim 2,5 jaar geleden weer aangesloten bij een loopgroep, maar door werkveranderingen waren de trainingstijden niet meer haalbaar. En van het een kwam het ander en kwam de traithlon op ons pad. Ralph is begonnen en ik ben daarna ook gaan fietsen en zwemmen. Vorig jaar september mijn eerst 1/8 gedaan in Bodegraven en dit jaar ook een aantal 1/8; o.a. Ter Aar, Oud Gastel, Doetinchem en zondag Enschede. Volgend jaar wil naar 1/4 en OD gaan werken.
Hoop hier nog meer informatie te kunnen delen en te vinden.

Allemaal veel triathlonplezier! smile

2 Laatst bewerkt door Paul851 (02-09-10 09:15:46)

Re: Nieuw hier: Petra

Hoi Petra, welkom. En veel plezier met deze mooie sport.

3

Re: Nieuw hier: Petra

Hoi Petra ,

Welkom en misschien tot zondag ,ik doe dan ook mee met de 1/8.

twitter.com/eugene_gouma

4 Laatst bewerkt door Peetje (03-09-10 10:56:10)

Re: Nieuw hier: Petra

Ik kom sowieso, mentaal zit het goed, maar fysieke loopt het even iets minder...