1 Laatst bewerkt door Kaatje (15-09-10 10:09:21)

Onderwerp: Hoi allemaal

Hoi allen,

Ik zie dat het gebruikelijk is om je even voor te stellen op dit forum, dus bij deze. Ik ben Karin, 27 jaar, en sinds januari 2009 begonnen met triathlon bij studententriathlonvereniging Aloha in Enschede.

In mijn eerste jaar heb ik 1 teamtriathlon (1/8 met een team van 4 in Enschede), 2 1/8, 1 1/4 en 2 korte run bike runs gedaan. Dit jaar staat de teller op 2 1/4 en 2 1/2 triathlons (en de Twentse Triathlon Tour). Het lijkt me duidelijk dat ik meer ben van de lange afstand smile. Volgend jaar hoop ik onder begeleiding van coach Frank Heldoorn mijn eerste hele te doen.

Mijn mooiste wedstrijd tot nu toe was de Triathlon XL in Gerardmer nu 1,5 week geleden. Fantastisch was het, al die Fransen op de klimmen die 'Allez allez Karine' stonden te roepen. En wat een omgeving...Had ik al gezegd dat het fantastisch was? Nou ja, dat geldt in elk geval ook voor de sport.

Verder zou ik nu alleen nog allemaal persoonlijke dingen weten te vertellen zoals studie en werk ed, maar dat is saai en triathlon niet dus dat laat ik achterwege. Misschien tot ziens in een wedstrijd!

Groetjes Karin

P.S. Oh ja, vroeger deed ik ballet en paardrijden, daarna stijldansen en klimmen. Waarom heeft nooit eerder iemand me verteld dat ik beter overweg kan met duursporten :s. Ik heb het gevoel dat ik veel te veel triathlonjaren gemist heb!!

P.S. 2: Ik heb een HE-KEL aan mensen die stayeren in niet-stayer triathlons. Foei!!! Het motto stayeren mag zolang niemand het ziet is valsspelen, niet alleen tegen de rest van het veld maar ook tegen jezelf!

2

Re: Hoi allemaal

Welkom hier.

Volgend jaar ook de halve doen in Sireuil :-) (Ook Frankrijk) en eventueel Triathlon de Mt Ventoux

A+

3

Re: Hoi allemaal

Kaatje schreef:

P.S. 2: Ik heb een HE-KEL aan mensen die stayeren in niet-stayer triathlons. Foei!!! Het motto stayeren mag zolang niemand het ziet is valsspelen, niet alleen tegen de rest van het veld maar ook tegen jezelf!

+1!

Tijdens de Rutbeek Triathlon zag ik meer mensen stayeren dan niet-stayeren.. Niet eerlijk.. Vooral omdat er veel wind stond.


Verder welkom hier! smile Ik wil ook graag bij Aloha maar ik moet eerst een kamer vinden in Enschede. Zolang ik daar niet woon kan ik 's avonds niet trainen.

4

Re: Hoi allemaal

Misschien een rare plek om zomaar aan een kamer te komen, maar ik woon samen met mijn vriend en wij hebben een logeerkamer over (lees:was-sportspullen-logeerkamer). Het zou voor ons geen enkele moeite zijn als je af en toe zou willen blijven slapen na een training of zelfs tijdelijk bij ons zou willen wonen tijdens het zoeken naar een kamer. Mits het in real life een beetje klikt natuurlijk smile.

Dus als je interesse hebt roep maar!

5

Re: Hoi allemaal

petitmas schreef:

Welkom hier.

Volgend jaar ook de halve doen in Sireuil :-) (Ook Frankrijk) en eventueel Triathlon de Mt Ventoux

A+

Die van Sireuil gaat zeker op het lijstje met opties, ik ga volgend jaar wel een aantal halve doen in de voorbereiding. Heb je er zelf ook aan meegedaan? het inschrijfgeld is niet heel erg hoog, dus is het allemaal wel goed geregeld?