1

Onderwerp: Mt Ventoux

Hallo

Kreeg een tip van Marijke Zeekant :

http://mtc-orange.fr/parcourstriventoux2010.aspx

Uiteraard voor dit jaar te laat, maar hij wordt pas voor de 1e keer georganiseerd. Ben benieuwd naar de tijden daar.

Volgend jaar is de kans zeer groot, mede vanwege de tijd van het jaar, dat ik daar aan de start sta.
Ik wilde altijd al eens een heuvel op fietsen in een wedstrijd en elke keer Stein wordt ook saai

A+

2

Re: Mt Ventoux

Heb er idd ook eens iets over gehoord. Alles met de combinatie triathlon en bergen heeft nu eenmaal iets magisch, dus later -als ik geld heb- ga ik hier vast nog wel een keer aan meedoen.

Hoewel ik moet zeggen dat het fietsparcours niet echt tot de verbeeldings spreekt. Behalve de Ventoux, zit er geen enkel accent in het parcours. Bovendien zou ik het persoonlijk leuker vinden als er vanaf Bedoin geklommen zou moeten worden, maar nu wordt er afgedaald naar Bedoin. Maargoed, laat ik niet teveel klagen, het lijkt mij desalniettemin een gaaf evenement!

3

Re: Mt Ventoux

JanR schreef:

Bovendien zou ik het persoonlijk leuker vinden als er vanaf Bedoin geklommen zou moeten worden, maar nu wordt er afgedaald naar Bedoin. Maargoed, laat ik niet teveel klagen, het lijkt mij desalniettemin een gaaf evenement!

Als je dan mee gaat doen niet eigenwijs zijn en weer de verkeerde kant fietsen he...Wat lijkt op een pro-actieve houding van de vrijwilligers betekent soms gewoon dat ze staan te zwaaien omdat je NIET de goede kant op gaat wink

4

Re: Mt Ventoux

@JanR

Geen accent.........klopt, maar 50 km lang met gemiddeld 5% omhoog fietsen en dan de Ventoux beklimmen en later nog eens 30 lopen op een terrein zonder accent maar geen meter vlak lijkt me uitdaging genoeg :-)

Gerardmer is dan zeker net zo spannend voor jou als het parcours van Almere :-)

A+

5

Re: Mt Ventoux

Kaatje schreef:

Als je dan mee gaat doen niet eigenwijs zijn en weer de verkeerde kant fietsen he...Wat lijkt op een pro-actieve houding van de vrijwilligers betekent soms gewoon dat ze staan te zwaaien omdat je NIET de goede kant op gaat wink

Hè bah, ik heb een hekel aan bekenden op het forum. Die hebben teveel inside info wink

@petitmas: Ik zeg niet dat het geen uitdaging is, hé? smile Dat vals plat spreekt alleen niet zo tot de verbeelding. Ik heb overigens alleen even het kaartje op de site bekeken en ik zag er verder geen grote bergen op staan, maar 50 km met 5% is zeker slopend. Doe mij maar wat korter en wat steiler.

6

Re: Mt Ventoux

JanR schreef:
Kaatje schreef:

Als je dan mee gaat doen niet eigenwijs zijn en weer de verkeerde kant fietsen he...Wat lijkt op een pro-actieve houding van de vrijwilligers betekent soms gewoon dat ze staan te zwaaien omdat je NIET de goede kant op gaat wink

Hè bah, ik heb een hekel aan bekenden op het forum. Die hebben teveel inside info wink

@petitmas: Ik zeg niet dat het geen uitdaging is, hé? smile Dat vals plat spreekt alleen niet zo tot de verbeelding. Ik heb overigens alleen even het kaartje op de site bekeken en ik zag er verder geen grote bergen op staan, maar 50 km met 5% is zeker slopend. Doe mij maar wat korter en wat steiler.

Uiteraard, zeker aangezien de gemiddelde kaaskop zwaarder is dan die belgen, fransen, italianen en we een viaduct al slopend vinden wink

"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, thats all..."

http://twitter.com/FrankRoozendaa1