1

Onderwerp: Frederik81 uit België

Hallo allen,
leuk forum hier ... ben echter nog volop aan het lezen en het ontdekken.
Ik ben 29 jaar jong ... of oud ... (wat is het nu eigenlijk voor een triatleet ... ?), uit België, niet zover van Antwerpen.
ik was 17 jaar toen ik een eerste (kwart) triatlon afwerkte ... heb steeds de passie gehad, maar nu 12 jaar later waag ik een 2de poging ... zonder voorbereiding weliswaar ... niet goed, ik weet het, maar het was een unieke gelegenheid deze keer.
Dit weekend vrees ik vooral het koude water ... want 12j geleden mocht ik het zwembad in (was toen een triatlon met 4 reeksen van 20 personen) ... dus daar sta ik dan met een 3/4 'wetsuit' van 15euro uit de Decathlon ...
groetjes
Frederik

2

Re: Frederik81 uit België

Geen zorgen, welkom & als je een beetje beweegt, kan je zonder al te veel trainen prima een kwart finishen (zolang je t water maar uitkomt wink)

"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, thats all..."

http://twitter.com/FrankRoozendaa1

3

Re: Frederik81 uit België

frederik81 schreef:

Hallo allen,
leuk forum hier ... ben echter nog volop aan het lezen en het ontdekken.
Ik ben 29 jaar jong ... of oud ... (wat is het nu eigenlijk voor een triatleet ... ?), uit België, niet zover van Antwerpen.
ik was 17 jaar toen ik een eerste (kwart) triatlon afwerkte ... heb steeds de passie gehad, maar nu 12 jaar later waag ik een 2de poging ... zonder voorbereiding weliswaar ... niet goed, ik weet het, maar het was een unieke gelegenheid deze keer.
Dit weekend vrees ik vooral het koude water ... want 12j geleden mocht ik het zwembad in (was toen een triatlon met 4 reeksen van 20 personen) ... dus daar sta ik dan met een 3/4 'wetsuit' van 15euro uit de Decathlon ...
groetjes
Frederik

Verse Calippo's wie wil er nog verse Calippo's smile

een goede tip is voor de start gewoon lekker en x aantal baantjes trekken, hierdoor heb je minder last van het schok effect en de daarbij behorende reactie van het lichaam.