1 Laatst bewerkt door wowter (13-10-10 12:02:14)

Onderwerp: even voorstellen

hallo,

ik ben wouter, 29 jaar oud, en sinds het voorjaar bevangen door het triathlon virus.
ik ben dit voorjaar begonnen met triathlon, een sprintafstand in almere (waar ik woon)
na een aantal jaar iedere keer kijken bij de lange afstand in almere toch maar eens besloten dat ik dat ook een keer in mn leven gedaan wil hebben.
ik ben al langer met endurance sporten bezig, ik loop nu zo'n 15 jaar met wisselende resultaten. laatste resultaat was de dam tot dam loop (10EM in 1.10:58). fietsen is mn sterkste onderdeel, vorig jaar heb ik de duchenne heroes meegefietst (mtb tocht van 750 km in 7 dagen) en ik zwem vanaf mn 16e ongeveer.
ik deed ook mee met de OD van almere afgelopen jaar maar deze werd helaas in de tweede ronde fietsen afgebroken door het slechte weer....
ik was wel in 26 minuten het water uit waar ik erg blij mee was en ik zat goed op de fiets...maargoed, jammer..
nu wil ik aankomend jaar de lange afstand in almere gaan doen en ben nu druk aan het opwerken.

ongetwijfeld ga ik mensen van hier tegenkomen!!

grtz

wouter

2

Re: even voorstellen

Welkom!

Ook ik wil volgend jaar in Almere aan de start staan.Succes met je voorbereidingen

Gr ramon

3

Re: even voorstellen

Mooi vooruitzichten wowter.

Veel succes met de wedstrijden en heel veel plezier op dit forum.

4

Re: even voorstellen

Klinkt goed kerel - welkom!

"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, thats all..."

http://twitter.com/FrankRoozendaa1