1

Onderwerp: welke tri's heb jij op het programma voor 2011 ??

welke tri's heb jij op het programma voor 2011 ??

ik denk zelf...
Heerenveen 1/8
Groningen halve als die er weer is
Stiens 1/4
Antwerpen IronMan 70.3
Almere hele afstand

iemand nog andere aanraders ? wanneer is die van Gendt eigenlijks ? kan er geen website van vinden

2

Re: welke tri's heb jij op het programma voor 2011 ??

Ik zit zelf een beetje hierop:
-Ut triathlon team
-Triathlon Hengelo
-Triathlon Rijssen
-Triathlon Didam
-Triathlon Vroomshoop
-Triathlon Rutbeek

Misschien komt Heerenveen daar nog tussen.

3

Re: welke tri's heb jij op het programma voor 2011 ??

70.3 Austria, OD Parijs, 70.3 Ierland (inaugural!)

Commit first, then figure it out

4

Re: welke tri's heb jij op het programma voor 2011 ??

phoe hee, da's wel vroeg om een programma te maken voor 2011 maar ik had ook al ff zitten kijken.

team triathlon Enschede
OD Amsterdam
NK sprint Stein
korte afstand alpe d'huez
stayer sprint in Belgie
sprint Aalsmeer

Komt nog wel wat bij om 5 a 6 wedstrijden van het scott circuit vol te maken denk ik.....

5

Re: welke tri's heb jij op het programma voor 2011 ??

draak schreef:

Komt nog wel wat bij om 5 a 6 wedstrijden van het scott circuit vol te maken denk ik.....

Goed zo!

Ik wil er weer een stuk of 7 doen.
1/4 Breukelen
OD Huizen
1/4 Texel
OD Utrecht
OD Leiderdorp
OD Aalsmeer
OD Spijkernisse

en richting het einde van het seizoen een halve.

6

Re: welke tri's heb jij op het programma voor 2011 ??

@pivdberg; halve eind van het seizoen.. leiderdorp? of is dat nog te vroeg?

ik wil mee gaan doen in nieuwkoop. daarna kan ik door omstandigheden een paar weken niet en dan weer opbouwen naar wellicht nog een halve (L'dorp? Antwerpen?) is nog even bezien..
afsluiten met aalsmeer en spijkenisse zit er ook wel in...

7

Re: welke tri's heb jij op het programma voor 2011 ??

Staat de kalender voor 2011 al ergens online?

8

Re: welke tri's heb jij op het programma voor 2011 ??

@Juhroen: Weet jij nog een leuke halve aan het eind van het seizoen dan? Het lijkt mij namelijk wel mooi om seizoen 2011 af te sluiten met een halve triathlon. Eerder ben ik er niet aan toe, maar wil er eigenlijk wel één doen volgend seizoen. Iemand anders misschien ook nog een leuk idee?

Cervelo P2 2015 ~ FFWD disc ~ Veltec Speed 6.0 voor ~ ISM PN 1.1 zadel
Stevens Carbon Force II ~ Veltec Speed 6.0 achter ~ Shimano Ultegra ~ Adamo zadel

9

Re: welke tri's heb jij op het programma voor 2011 ??

Halve van Keulen is begin september. Afgezien van wat organisatorische onvolkomenheden een leuke race. En niet zo ver.

Commit first, then figure it out

10

Re: welke tri's heb jij op het programma voor 2011 ??

Zie helemaal niets in Frankrijk staan, anders dan de sprint Alpe d'Huez en OD Parijs :-)
Zoveel leuke wedstrijden......

Sprint in Saintes (mei)
Halve in Sireuil (juni)
OD in Brive (juni)
OD in La Rochelle (aug)
LD in gerardmer (september)
LD over de Mont Ventoux (september)

En dan is er nog meer uiteraard.
Dit is tevens mijn programma, alleen moet ik kiezen tussen Gerardmer en de Ventoux, zit maar 2 weken tussen

A+

11

Re: welke tri's heb jij op het programma voor 2011 ??

Ik zit te denken aan het volgende:
- Kwart van Breukelen
- Alp Du Zes (niet voor mijzelf, maar juist voor anderen!) Ik ga als het goed is meedoen in een team
- 1/3 oud-gastel
- halve van Didam
- Hele van Almere?

daarna kijk ik wel of ik nog ergens zin in heb.

Gelukkig hebben we de foto's nog.......

12 Laatst bewerkt door JanR (14-10-10 21:03:51)

Re: welke tri's heb jij op het programma voor 2011 ??

Het is altijd zó moeilijk kiezen... mijn programma is standaard te vol. Schrappen, schrappen, schrappen. Het is niet alleen zo dat ik moeilijk kan kiezen, ik kan er vooral ook slecht tegen als er in een weekend wedstrijden zijn, terwijl ik thuis zit... vreselijk. Liefst doe ik elke week een wedstrijd. Heb ik afgelopen jaar ook ongeveer gedaan, maar dat werd aan het eind (van de eerste seizoenshelft) vooral in combinatie met die extreme hitte toch niet zo'n succes. smile Dus, schrappen.

Ik denk:
Iig twee van onderstaande drie, waaronder sowieso Stein:
- MD Nieuwkoop -> is dit het NK? nog nooit gestart, nadeel is dat het er nogal koud kan zijn, maar heeft vaak een leuk startveld
- LD Stein -> tja, nooit gedaan, maar dat moet wel een hele gave wedstrijd zijn. Nog nooit iets negatiefs over gehoord.
- 1/1 Almere -> Misschien eens een keer een hele doen komend jaar. Heb alleen wel veel negatieve verhalen over Almere gehoord: saai, wind en saai. Wind vind ik niet zo'n probleem. Saai, achja.. gewoon snel afraffelen die wedstrijd, toch?

Rest(/test/spielerei)wedstrijden
- 1/4 Breukelen -> mijn favoriete wedstrijd, ideale testwedstrijd: lekker vroeg in het seizoen, heerlijk parcours: hoe meer rechtdoor hoe beter!
- 1/4 Hengelo -> ook mijn favoriete wedstrijd: fan-tas-tisch snel parcours, door het mooie Gelderse land.

Duitse wedstrijden
Nog wat Duitse triathlons: rond de 4. Misschien 1/2, misschien OD, misschien (team)sprint.

Hmm, dan zit ik al weer op 8. Nou, moet net kunnen. Hopelijk kan ik me hier aan houden, maar ik moet zeggen dat ik sta te trappelen om ook te starten in bv Heerenveen, Rijssen, Didam, TTT, Rutbeek, hele rits duathlons...

Accenten deze winter: zwemmen en fietsen. smile Ik kan niet wachten! Sterker nog, ben stiekem al weer begonnen. smile

13

Re: welke tri's heb jij op het programma voor 2011 ??

JanR schreef:

- LD Stein -> tja, nooit gedaan, maar dat moet wel een hele gave wedstrijd zijn. Nog nooit iets negatiefs over gehoord.

Ik hoor geruchten over de HALVE in Stein in 2011....

14

Re: welke tri's heb jij op het programma voor 2011 ??

Voorlopig (niet op datum) in 2011:

1/4 tria Woerden;
RBR De Elzen Dordrecht;
1/4 tria Weert;
1/4 tria Spijkenisse;
70.3 Mallorca (valt mooi in onze mei-vakantie, dus wordt een familie-uitje);
1/4 tria Terheijden.

Voor de rest nog wat vraagtekens: mogelijk 70.3 Antwerpen (mogelijk op vakantie), Stein (als daar een halve komt zou dat heel mooi zijn) en de 1/4 in Utrecht.

15

Re: welke tri's heb jij op het programma voor 2011 ??

JanR schreef:

hele rits duathlons...

Welke Duatlon's zijn er dan nog zoal buiten de run bike run in tilburg?

16 Laatst bewerkt door JanR (14-10-10 21:45:59)

Re: welke tri's heb jij op het programma voor 2011 ??

Welke Duathlon's zijn er dan zoal

Assen, Bosfietsloop Arnhem, Borne, Azelo, Groningen, Hilversum, Ter Idzard... smile

17 Laatst bewerkt door JanR (14-10-10 21:52:02)

Re: welke tri's heb jij op het programma voor 2011 ??

Kaatje schreef:
JanR schreef:

- LD Stein -> tja, nooit gedaan, maar dat moet wel een hele gave wedstrijd zijn. Nog nooit iets negatiefs over gehoord.

Ik hoor geruchten over de HALVE in Stein in 2011....

Naast de lange en niet ipv de lange hoop ik? Zo'n halve is misschien ook leuk. Maar hmm.. nee, ik wil komend jaar serieuze wedstrijden doen. smile Kan iemand mij vertellen waar komend jaar de NK's zijn of waar dat te vinden is op de nedtriathlonbond.org site? Ik kan het zo namelijk niet vinden. Zo'n NK staat altijd garant voor een leuk startveld.

18

Re: welke tri's heb jij op het programma voor 2011 ??

Hoi Wieger,

Vorig jaar voor de 1e keer in Gendt gestart.Erg leuk en erg gezellig.

www.duursportgendt.nl  dat is normaal de website maar ik kan deze ook niet bereiken nu....

Btw, veel succes bij Marcel zondag.Ik ben vanavond geweest.Ga zondag  bij Sportsplanet zwemmen


gr ramon

19

Re: welke tri's heb jij op het programma voor 2011 ??

Juhroen schreef:

@pivdberg; halve eind van het seizoen.. leiderdorp? of is dat nog te vroeg?

Hmm, het was juist in Leiderdorp dat ik zowel na het fietsen als lopen het gevoel had nog wel een rondje door te kunnen gaan. Dus is misschien wel een strak plan.

Ik ga de komende weken een trainingplan opstellen (Friel) en eens kijken wat waar gaat passen.

Wel leuk om te zien dan mensen alweer zo enthousiast zijn voor het volgende seizoen.

Peter

20 Laatst bewerkt door Vanzella (15-10-10 15:33:15)

Re: welke tri's heb jij op het programma voor 2011 ??

Zoals JanR zijn seizoen en gevoel beschrijft zie ik het ook. een weekend thuis zonder wedstrijd is een verloren weekend.

In 2010 nog RBR Weert, Valkenburg en een serie loopjes.
2011 triathlons in (minmaal):
Valkenburg (off road) Veenendaal, Charleroi, Eupen halve, Apeldoorn (heb ik nog nooit gedaan maar hoor ik goede verhalen over),Stein, Aken, Huy, Holten (als er tenminste een open OD is).
Duathlons in: Arnhem, Tongeren en Horst

Daarnaast 1 grote buitenlandse wedstrijd (waarschijnlijk OD). WCS wedstrijd in Kitzbuhl zie ik wel zitten, of even op de nieuwe IM 5150 kalender kijken.

Ik denk aan een weekje kamperen in Bretagne in Juli, dus daar ga ik ook nog wat zoeken.

Petitmas,. ik snap dat je liever hebt dat we bij jou in de buurt iets doen en komen kamperen, maar als je nog Bretonse tips hebt hoor ik het graag smile

21

Re: welke tri's heb jij op het programma voor 2011 ??

Hoevenen Lion: powerman Horst op 17 april kort daarna een niet stayer wedstrijd in ruddervoorde. De memorial benny van steeland in juni en in augustus de ltf powerman van geel. Verder nog een flink aantal sprint afstand duathlons en ik geloof in wevelgem is er ook nog een niet stayer was vorig jaar ook in april. En de winterduathlons heb je ook nog genoeg vroeg in het jaar zoals putte,geel,lille zonhoven enz...

22

Re: welke tri's heb jij op het programma voor 2011 ??

paultje555 schreef:

Staat de kalender voor 2011 al ergens online?

Deze vraag zou ik ook wel beantwoord willen hebben smile Via de ntb-site nog niet in ieder geval.

23 Laatst bewerkt door Remko (15-10-10 16:22:45)

Re: welke tri's heb jij op het programma voor 2011 ??

Dnns schreef:
paultje555 schreef:

Staat de kalender voor 2011 al ergens online?

Deze vraag zou ik ook wel beantwoord willen hebben smile Via de ntb-site nog niet in ieder geval.

90-95% van de triathlons hebben zich nog niet aangemeld bij de NTB. Aanmelden moet in principe voor 15 december om in het januarinummer van triathlonsport opgenomen te worden.

@JanR: Bij mijn weten zijn alleen de volgende NK's nog maar bekend:
- NK Crossduathlon: Almere
- NK Wintertriathlon: Groningen
- NK Wintertriathlon J&J: Enschede
- NK Masters: Veenendaal

24

Re: welke tri's heb jij op het programma voor 2011 ??

Hmmm, wat kijken mensen toch ver vooruit. Beetje afhankelijk van de weekenden die ik moet werken:

- Duathlon Dordrecht
- Duathlon Hilversum
- Duathlon Tilburg
- Powerman Horst
- 1/8 Kamperland
- Powerman Geel ????

Voor de rest plan ik korte termijn.

Groeten

Pain is temporay, Pride is forever

www.twitter.com/patrickvn88

25

Re: welke tri's heb jij op het programma voor 2011 ??

@JanR: wat vind je belangrijker al die wedstrijdjes of echt iets presteren met jouw talent?