1

Onderwerp: Polsband Polar rs300

Goedenmiddag,

Mijn polsbandje van mijn Rs300 heeft het zojuist begeven. Is dit te vervangen ? Het ziet er namelijk uit als 1 geheel. Kan niks vinden op de Polar site.

Groeten,

Patrick

Pain is temporay, Pride is forever

www.twitter.com/patrickvn88

2

Re: Polsband Polar rs300

Inderdaad wel heel apart. Zag je oproep ook op meetingpoint. Volgens mij kan je niet anders dan even Polar bellen.
Succes

A+

3

Re: Polsband Polar rs300

Hey Patrick,

Ik heb hetzelfde probleem met mijn polar gehad. Tevens was de batterij leeg.
Heb hem naar een hardloopwinkel bij ons in de buurt gebracht.
Deze heeft hem opgestuurd naar Polar en kreeg mijn horloge weer zo goed als nieuw terug.

4

Re: Polsband Polar rs300

Heb afgelopen week contact gehad met Polar. De RS300 blijkt inderdaad een van de moeilijkere horloges, deze kunnen ze alleen zelf maken. Bij veel andere moddelen kan je gewoon bandje bestellen en er zelf om heen zetten. Als het goed is krijg ik hem begin volgende week weer terug.

Groeten,
Patrick

Pain is temporay, Pride is forever

www.twitter.com/patrickvn88

5

Re: Polsband Polar rs300

Als in de week tijd over hebt kan je in Belgie gewoon naar Polar rijden en tijdens ze de polar aan het maken zijn wachten tot die klaar is.

6

Re: Polsband Polar rs300

Ja waar in Belgie ? Dan weet ik dat voor de volgende keer. In Nederland moet je naar Almere rijden, iets te ver tongue

Pain is temporay, Pride is forever

www.twitter.com/patrickvn88

7

Re: Polsband Polar rs300

Dat is in Dendermonde precies adres weet ik niet.

8

Re: Polsband Polar rs300

Wellicht optie voor de volgende keer defect. Helaas nog niks van Polar gehoord. Ze hebben hem toch vorige week dinsdag binnen gekregen. Wil hem weer graag terug.

Iemand toevallig nog een flowlink over ?

Pain is temporay, Pride is forever

www.twitter.com/patrickvn88