1 Laatst bewerkt door Rogier (20-11-10 16:59:23)

Onderwerp: Sporttracks Statistieken

--- Helaas kan ik niet verwijderen maar jeroen had hioer een vraag over ------
dus.....

2 Laatst bewerkt door Juhroen (20-11-10 17:37:58)

Re: Sporttracks Statistieken

haha, dan aan mij de eer op dit topic te openen.

Ik gebruik nu de plugin "activity yearview", die vind ik erg prettig werken. Maar de "normale" statistieken vind ik net niet helemaal. Je kan naar mijn zin niet genoeg specificeren wat je wil vergelijken. Hij pakt nu altijd alles mee.
om toch een vraag te formuleren; iemand tips?

3

Re: Sporttracks Statistieken

Juhroen schreef:

haha, dan aan mij de eer op dit topic te openen.

Ik gebruik nu de plugin "activity yearview", die vind ik erg prettig werken. Maar de "normale" statistieken vind ik net niet helemaal. Je kan naar mijn zin niet genoeg specificeren wat je wil vergelijken. Hij pakt nu altijd alles mee.
om toch een vraag te formuleren; iemand tips?

Het is me niet helemaal duidelijk. bedoel je dat je in Daily activity view niet genoeg gegevens krijgt?

4

Re: Sporttracks Statistieken

Ik heb inmiddels de plugin geïnstalleerd en kom niet verder dan een algemene view over eht jaar heen waarop je kunt zien hoeveel je hebt gedaan gedurende een een dag. Een klikje op dei pagina geeft een totaal per maand.....

De belangrijkste vraag: Wat zoek je voor gegevens om te vergelijken.

5

Re: Sporttracks Statistieken

eh.. ja dat bedoel ik. denk ik... nu moet ik gelijk toegeven dat daily activity me niet gelijk zoveel zegt..
ST is geinstalleerd op een andere pc, kan ik nu niet bij. ik kom hier later op terug! lees, van het weekend..

6

Re: Sporttracks Statistieken

Boven de daily activity staat in het "blauwe" balkje met een knopje, daar kun je een hoop selecteren en veel meer info uit halen.
Zelf gebruik ik de trainingsload plugin om het een en ande te monitoren...

7 Laatst bewerkt door Nick- (25-11-10 21:05:19)

Re: Sporttracks Statistieken

Damn, net eens mn gegevens in Sporttracks ingevoerd. Echt wel een prachtig programma... Al die gegevens, de plattegrond met de GPS-route... Zo precies big_smile yikes


Eens proberen om zelf een route in mn Garmin te steken. Morgen de 8km, goeie test smile

8

Re: Sporttracks Statistieken

Nick- schreef:

Damn, net eens mn gegevens in Sporttracks ingevoerd. Echt wel een prachtig programma... Al die gegevens, de plattegrond met de GPS-route... Zo precies big_smile yikes


Eens proberen om zelf een route in mn Garmin te steken. Morgen de 8km, goeie test smile

Wedden dat dat ook lukt.
Als je de routes maakt op basis van je rondes worden de activities automatischs goed ingesteld.
Probeer de trainings load plugin die is ook prettig om overzicht te bewaren

Voer deze in het "online" scherm van het programma
http://www.zonefivesoftware.com/sporttr … php?id=103
Als je bijna geen data hebt in is het wat karig maar naarmate de je meer gegevens geeft wordt het waardevoller.

9

Re: Sporttracks Statistieken

Ik heb een route uitgetekend van 8km, maar ik vind niet hoe ik deze nu moet uploaden naar mn Garmin. (met Sporttracks... Met de Garmin TrainingCenter vind ik wel iets.)

10

Re: Sporttracks Statistieken

Nick- schreef:

Ik heb een route uitgetekend van 8km, maar ik vind niet hoe ik deze nu moet uploaden naar mn Garmin. (met Sporttracks... Met de Garmin TrainingCenter vind ik wel iets.)

Je moet de garmin plugin installeren
http://www.zonefivesoftware.com/sporttr … .php?id=97

11

Re: Sporttracks Statistieken

in mijn ervaring werkt de garmin plugin niet helemaal als een zonnetje werkt. ik gebruik dus Training Center om de data op te halen (en ook te versturen naar mn garmin). vervolgens exporteer ik dat dan weer naar Sporttracks (+endomondo). je kan ook routes vinden via internet (www.gpsies.com) om die dan te volgen..

dan over de statistieken: ik kan bijv. in ST niet de hartslaggrafiek van 1 workout zien. dat mis ik dan toch.. want dan heb ik TC weer nodig, of connect.

12 Laatst bewerkt door Rogier (26-11-10 21:44:41)

Re: Sporttracks Statistieken

Juhroen schreef:

in mijn ervaring werkt de garmin plugin niet helemaal als een zonnetje werkt. ik gebruik dus Training Center om de data op te halen (en ook te versturen naar mn garmin). vervolgens exporteer ik dat dan weer naar Sporttracks (+endomondo). je kan ook routes vinden via internet (www.gpsies.com) om die dan te volgen..

dan over de statistieken: ik kan bijv. in ST niet de hartslaggrafiek van 1 workout zien. dat mis ik dan toch.. want dan heb ik TC weer nodig, of connect.

Zeker wel. Deze gegevens zijn van de 7 heuvelen, vandaar de top HR Bij het pijltje kun je selecteren wat je wil zien. De samenvatting van een training of veel specifiekere informatie....
Zoals Hartslag:
http://img839.imageshack.us/img839/6714/pijltje.png

Of hoogte:
http://img227.imageshack.us/img227/4049/pijltje2.png

13

Re: Sporttracks Statistieken

hmm, ik geloof dat ik eens wat beter moet kijken dan.. maar dit heb ik allemaal iig nooit gevonden. meer info na het weekend!

14

Re: Sporttracks Statistieken

je hebt gelijk rogier! ik heb t gevonden. ik had het alleen bij de rapportage verwacht en niet zozeer bij de workout zelf. domme ik! maar bedankt iig.

maar! ik heb er nog een ontdekt die ik niet kan vinden.
ik wil bijvoorbeeld weten hoeveel ik heb hardgelopen in een bepaalde week. of enkele weken achter elkaar. en nu komt ie telkens met de afstand van al mn activiteiten... heb je hier ook een oplossing voor?

15

Re: Sporttracks Statistieken

Juhroen schreef:

je hebt gelijk rogier! ik heb t gevonden. ik had het alleen bij de rapportage verwacht en niet zozeer bij de workout zelf. domme ik! maar bedankt iig.

maar! ik heb er nog een ontdekt die ik niet kan vinden.
ik wil bijvoorbeeld weten hoeveel ik heb hardgelopen in een bepaalde week. of enkele weken achter elkaar. en nu komt ie telkens met de afstand van al mn activiteiten... heb je hier ook een oplossing voor?

Dan moet ik er even in duiken maar dat moet vast op een of andere manier te doen zijn. Anders eens kijken of er geen plugin is die het mogelijk maakt. De meeste zijn nog gewoon voor versie 2 te krijgen.

Niet op korte termijn (ben nogal druk) maar ik kom met een antwoord.

16

Re: Sporttracks Statistieken

@ Juhroen
Waarom maak je geen Excel sheet daarin kun je alles kwijt

17

Re: Sporttracks Statistieken

@rogier: doe vooral rustig aan. het is me het afgelopen jaar ook prima gelukt.

@hans: omdat ik daar geen zin in heb:) lullig gezegd, maar het is wel zo. Sporttracks vind ik erg makkelijk. daarnaast gebruik ik ook nog endomondo. Als ik nou ook nog een excelbestand moet gaan bijhouden..

18

Re: Sporttracks Statistieken

zo. even een topic een boost geven..

op mijn vorige vraag heb ik inmiddels een antwoord gevonden. Onder de noemer "Accumulated activity summary" is er een plugin aanwezig die dit doet. mooi.

en dan gelijk weer een vraag; ik heb 2 fietsen en ik wil dan aan het eind van het jaar natuurlijk weten hoeveel ik op de een, en hoeveel op de ander heb gefietst. ik kan in de rapportage niet zoeken op uitrusting.
Ik los het met mn crossfiets op door die weg te zetten onder "fietsen:cross", ik zo iets natuurlijk ook kunnen doen, maar dat kost nogal wat tijd om het afgelopen jaar helemaal door te lopen...

iemand ideeen?