1 Laatst bewerkt door Rogier (26-11-10 21:48:57)

Onderwerp: het is weer bijna december!!!!!!!!!!!!!!!

En Sinterklaas is niet de enige die aangekomen is in Nederland...... sad +3

2

Re: het is weer bijna december!!!!!!!!!!!!!!!

Aha. Moest even nadenken, maar snap hem wink

Dan moet je gewoon wat meer doen. Schaatsen of crossen door de drek (of sneeuw?).

3

Re: het is weer bijna december!!!!!!!!!!!!!!!

A.s. zaterdag kan je weer wat gaan doen Rogier wink Mooi nog even een loopje voor sinterklaasavond.

Pain is temporay, Pride is forever

www.twitter.com/patrickvn88

4

Re: het is weer bijna december!!!!!!!!!!!!!!!

Da´s minder. Ik val af.

5

Re: het is weer bijna december!!!!!!!!!!!!!!!

Hier ook +1.5 (sinds september), nu 70.5kg bij 186cm.
Mocht ook wel, zat van de zomer op het randje(<67kg)...

6

Re: het is weer bijna december!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb in race weight book gelezen dat het ok is +10% te zijn na de season...maar niet meer.

Cervelo P2 2011, Ultegra 6700, Zipp 404f en 808r (firecrest carbon clinchers)
blog: www.tripaolo.com
twitter: www.twitter.com/tripaolo
QR CODE: http://kimtag.com/PAOLO

7 Laatst bewerkt door Rogier (28-11-10 23:01:01)

Re: het is weer bijna december!!!!!!!!!!!!!!!

10% van wat...... Ik zal al op een ruim gewicht. big_smile

Maar goed, vandaag lekker 12K gelopen  onder de heldere hemel, met heldere maan, in alle rust, goeie trance op (en 28 lagen te gen de koude wind maar dat klinkt niet zo leuk).
Het gaat wel weer goed komen met rogiertje.....

8

Re: het is weer bijna december!!!!!!!!!!!!!!!

sorry....+10% van je ideale race gewicht

Cervelo P2 2011, Ultegra 6700, Zipp 404f en 808r (firecrest carbon clinchers)
blog: www.tripaolo.com
twitter: www.twitter.com/tripaolo
QR CODE: http://kimtag.com/PAOLO

9

Re: het is weer bijna december!!!!!!!!!!!!!!!

Wanneer iemand dus 70 kg als ideaal racegewicht heeft dan houdt dit in dat hij / zij dan 77 kg mag wegen na het seizoen
Ik kom nooit meer dan 1 hooguit 2 kg aan in de winterperiode dit temeer omdat er dan geen lange rustige fietstrainingen op het programma staan
Persoonlijk vind ik 10% vrij veel want dit moet er dan ook weer af wat niet goed is voor de trainingsopbouw

10

Re: het is weer bijna december!!!!!!!!!!!!!!!

Ben bij 186cm van 78 naar 83 gegaan sinds augustus. Maar ja met ongewijzigd eetpatroon en 2 keer per week hardlopen als enige training is dat ook niet echt verassend.

Nog drie weken heel veel werken en dan moeten we de indeling wel weer kunnen beginnen met 1 keer zwemmen en 1 keer fietsen erbij.

11

Re: het is weer bijna december!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben nu ook op dieèt gegaan (hoop dat ik het volhoud) want na nieuwjaar begint het echte trainingswerk terug door regen en wind en als ik dan thuiskom heb ik altijd honger dus dan zal het juist kwestie zijn om op gewicht te blijven.

12

Re: het is weer bijna december!!!!!!!!!!!!!!!

Rogier schreef:

En Sinterklaas is niet de enige die aangekomen is in Nederland...... sad +3

en dan is december nog niet eens voorbij... Al die feestdagen zijn vaak eetdagen. Heb wel geleerd om vaker nee te zeggen of om gewoon de helft te eten (goed dieet: vreet de helft, beweeg het dubbele wink ). Wat ook kan helpen is om voor de winter ook sportieve doelen te stellen. Dan niet zozeer je PR's in snelheid o.i.d. te verbeteren, maar bijvoorbeeld je richten op het verlagen van je hartslag in rust en het opbouwen van je aerobe conditie.

13

Re: het is weer bijna december!!!!!!!!!!!!!!!

Dnns schreef:
Rogier schreef:

En Sinterklaas is niet de enige die aangekomen is in Nederland...... sad +3

en dan is december nog niet eens voorbij... Al die feestdagen zijn vaak eetdagen. Heb wel geleerd om vaker nee te zeggen of om gewoon de helft te eten (goed dieet: vreet de helft, beweeg het dubbele wink ). Wat ook kan helpen is om voor de winter ook sportieve doelen te stellen. Dan niet zozeer je PR's in snelheid o.i.d. te verbeteren, maar bijvoorbeeld je richten op het verlagen van je hartslag in rust en het opbouwen van je aerobe conditie.

Dit dus.
Minder snoepen/eten, veel duur, en ik zach al weer een dalende lijn smile

14

Re: het is weer bijna december!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een gewichtige taal allemaal.
Ik kom bij 189 cm zelden onder de 83kg
Als ik onder de 80 kom vragen ze aan me wanneer ik klaar ben met mijn chemo

15 Laatst bewerkt door Rogier (29-11-10 18:01:20)

Re: het is weer bijna december!!!!!!!!!!!!!!!

petitmas schreef:

Wat een gewichtige taal allemaal.
Ik kom bij 189 cm zelden onder de 83kg
Als ik onder de 80 kom vragen ze aan me wanneer ik klaar ben met mijn chemo

Je kunt van mij wel wat krijgen..... Ik scheel qua lengte welgeteld +1 cm en qua gewicht +11Kg.....

Eerlijk zullen we alles delen..... wink

16

Re: het is weer bijna december!!!!!!!!!!!!!!!

ik ben 1.92 en nu op 95kg....8 maanden terug was ik 126.6kg....en mensen zeggen dat ik nu stoppen met afvalen moet...

Cervelo P2 2011, Ultegra 6700, Zipp 404f en 808r (firecrest carbon clinchers)
blog: www.tripaolo.com
twitter: www.twitter.com/tripaolo
QR CODE: http://kimtag.com/PAOLO

17

Re: het is weer bijna december!!!!!!!!!!!!!!!

Die gaan er wel makkelijk terug af Rogier smile Ik hoop er hier ook nog wat te verliezen...

Ik zit redelijk boven mn ideale gewicht, maar ik ben nog maar begonnen met lopen, ik heb er vertrouwen in smile

18

Re: het is weer bijna december!!!!!!!!!!!!!!!

Van trainen alleen val je niet af hoor. Volg nu een dieèt programmatje van mijn sportdokter hoop tegen de halve van Egmond een deel kilo's kwijt te zijn.

19 Laatst bewerkt door Bleek (30-11-10 12:17:13)

Re: het is weer bijna december!!!!!!!!!!!!!!!

ronnyke schreef:

Van trainen alleen val je niet af hoor. Volg nu een dieèt programmatje van mijn sportdokter hoop tegen de halve van Egmond een deel kilo's kwijt te zijn.

Ligt eraan, het is heel simpel: meer energie verbruiken dan dat je binnenkrijgt betekent afvallen. Of je dat energie verbruiken nou door duur trainingen doet of intervallen maakt weinig uit. En in principe maakt de manier van minder eten ook niets uit: klikkie doen.