26

Re: Koude voeten

Goed uitsmeren anders glibber je zo in je schoenen ;-)

27 Laatst bewerkt door Kaniman (08-12-10 22:35:47)

Re: Koude voeten

Net het volgende gelezen, zelf nog getest:

Recept tegen koude voeten:
Met dit middel raast werkelijk het bloed naar je voeten. Wrijf de voeten elke avond voor het naar bed gaan in met deze olie voor een betere bloedsomloop als je last hebt van wintervoeten of voor het FIETSEN om koude voeten en wintervoeten te voorkomen.

Recept: Peperolie met mosterd
-5dl zonnebloemolie
-2 à 4 verse rode pikante pepers,fijgesneden {kan ook met andere variëteiten}
-50g gemberwortel,fijgesneden of fijngestampt.(staat ook in het kruidenrek in potjes)
-50g zwarte peper
-50g mosterdpoeder

1. Doe de zonnebloemolie, rode pepers, gember,zwarte peper en het mosterdpoeder in een glazen kom.
Roer goed. Dek de kom af en zet hem boven een pan heet water. Verhit het mengsel 1 uur op laag vuur.

2. Giet de olie door een zeef bekleed met neteldoek. Filter de olie in gesteriliseerde donkere glazen flessen.


TIP: Deze olie brandt in de huid. was daarom je handen zeer goed na gebruik en vermijd contact met de ogen of andere gevoelige plekken. Want je zou het wel eens heel warm kunnen krijgen op ongewenste plaatsen….

Houdbaarheid: Tot 6 maanden.

28

Re: Koude voeten

Kaniman schreef:

Net het volgende gelezen, zelf nog getest:

Recept tegen koude voeten:
Met dit middel raast werkelijk het bloed naar je voeten. Wrijf de voeten elke avond voor het naar bed gaan in met deze olie voor een betere bloedsomloop als je last hebt van wintervoeten of voor het FIETSEN om koude voeten en wintervoeten te voorkomen.

Recept: Peperolie met mosterd
-5dl zonnebloemolie
-2 à 4 verse rode pikante pepers,fijgesneden {kan ook met andere variëteiten}
-50g gemberwortel,fijgesneden of fijngestampt.(staat ook in het kruidenrek in potjes)
-50g zwarte peper
-50g mosterdpoeder

1. Doe de zonnebloemolie, rode pepers, gember,zwarte peper en het mosterdpoeder in een glazen kom.
Roer goed. Dek de kom af en zet hem boven een pan heet water. Verhit het mengsel 1 uur op laag vuur.

2. Giet de olie door een zeef bekleed met neteldoek. Filter de olie in gesteriliseerde donkere glazen flessen.


TIP: Deze olie brandt in de huid. was daarom je handen zeer goed na gebruik en vermijd contact met de ogen of andere gevoelige plekken. Want je zou het wel eens heel warm kunnen krijgen op ongewenste plaatsen….

Houdbaarheid: Tot 6 maanden.

Krijg al honger als ik het lees... misschien moet ik toch wat meer eten overdag smile

29

Re: Koude voeten

Aangezien ik geen zin heb om eerst een 3 gangenmenu te maken ga ik vandaag die alpenheatdingen eens uitproberen dus geen koude voeten normaal gezien vandaag smile zal wel niet simpel zijn om te wisselen heb koppeltraining vandaag (eerst fietsen dan lopen)

30

Re: Koude voeten

het is sinds gisteren erg mild weer, althans in de Rotterdamse regionen....

"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, thats all..."

http://twitter.com/FrankRoozendaa1

31

Re: Koude voeten

Weekend was idd mild maar voor deze week spreken ze hier terug van serieuze vorst en alles wat erbij hoort (sneeuw ijzel) Maar goed nog 1 weekje serieus trainen en dan neem ik even een rustperiode heb het dan veel te druk op mijn werk.

32

Re: Koude voeten

Sambal ajam? Da's sambal kip. Bedoel je misschien sambal oelek?