1

Onderwerp: Almeers Triathlon Circuit 2011

Het Almeers Triathlon Circuit bestaat uit 5 wedstrijden die de verschillende aspecten van de triatlonsport bevatten. Deelname aan het ATC is de perfecte voorbereiding op de Almere Holland Triathlon later in het jaar. De volgende wedstrijden vinden in 2011 in het kader van het ATC plaats:

* Ten Miles - 6 februari
* NK Crossduathlon - 6 maart
* Zwemloop - 2 april
* Tijdrit - 1 mei
* Triathlon - 5 juni

Meer informatie over de verschillende onderdelen krijg je door erop te klikken.

Bij deelname aan minimaal vier wedstrijden ligt er een circuitherinnering voor jou als deelnemer klaar.

Het is mogelijk om voor het volledige ATC circuit in te schrijven, tot januari profiteer je van een korting op het inschrijfgeld, snelle beslissers genieten dus van voordeel:

Categorie:      Geboortejaar:        Afstand:        Circuitprijs:*       Circuitprijs na 1 januari*
 
D/H 8 +         1998 t/m 2003        Kort            € 15 ,-              € 20 ,- 
 
D/H 14 +        1992 t/m 1997        Midden          € 35 ,-              € 40 ,- 
 
D/H 20 +        1991 of eerder       Midden          € 35 ,-              € 40 ,- 
 
D/H 20 +        1972 t/m 1991        Lang            € 50 ,-              € 55 ,- 
 
D/H 40 +        1971 of eerder       Lang            € 50 ,-              € 55 ,-

*Let op: Deze prijs is exclusief daglicentie van de NTB, als je niet in het bezit bent van een atletenlicentie zal er een toelage komen op de prijs. De kosten van de daglicenties voor het volledige circuit bedragen respectievelijk € 6,- (kort), € 11,50 (midden) en € 20,25 (lang).

*Let op: Deze prijs is exclusief de evt. aanschaf/fee van een groene (Champion)Chip, als je niet in het bezit bent van een groene/gele (Champion)Chip bedraagt de aanschaf van de chip  € 5,- (eenmalig) en de fee €1,50 (per wedstrijd). Bij de eenmalige aanschaf zit de eerste keer gebruik inbegrepen. Er wordt dus € 11,- in rekening gebracht.

2

Re: Almeers Triathlon Circuit 2011

Mag toch hopen dat jij, TriRich, niet verantwoordelijk bent voor het eerste blokje tekst?

De "perfecte voorbereiding"..................laatste onder deel is 3 maanden VOOR de triathlon.
Ik persoonlijk kies voor een andere voorbereiding.

Als "je" nou schrijft : Het ATC is een perfecte aanvulling op je totale trainingsprogramma voor de Holland Triathlon, dan ga ik helemaal met je mee.

A+

3

Re: Almeers Triathlon Circuit 2011

Misschien een domme vraag maar kan iedereen hier aan meedoen?
Combineer lopen en fietsen sinds kort met veel plezier en mij lijkt het leuk om aan deze 4 evenementen mee te doen: * Ten Miles - 6 februari* NK Crossduathlon - 6 maart* Zwemloop - 2 april* Tijdrit - 1 mei omdat er dus ook een NK tussen zit vraag ik me dus af of iedereen hier aan mee kan doen aangezien voor mij meedoen en finishen belangrijker is dan winnen....

4

Re: Almeers Triathlon Circuit 2011

Zeker ondanks dat er ook een NK tussen zit kan iedereen mee doen. Ook het NK heeft open inschrijving en is gewoon voor iedereen toegangkelijk.

5

Re: Almeers Triathlon Circuit 2011

petitmas schreef:

Mag toch hopen dat jij, TriRich, niet verantwoordelijk bent voor het eerste blokje tekst?

De "perfecte voorbereiding"..................laatste onder deel is 3 maanden VOOR de triathlon.
Ik persoonlijk kies voor een andere voorbereiding.

Als "je" nou schrijft : Het ATC is een perfecte aanvulling op je totale trainingsprogramma voor de Holland Triathlon, dan ga ik helemaal met je mee.

A+

"Je" hebt natuurlijk helemaal gelijk in de meest letterlijke zin van de woorden, maar ik geef mezelf graag wat dichterlijke vrijheid. Ik kan ook nog wel enigszins beargumenteren waarom ik dit heb geschreven:
Geleidelijk in het jaar bouwen we uit van een 15 km hardlooprace naar een Olympische afstand triathlon ruim drie maanden voor de 'hele', zodat je in de daarna volgende drie maanden nog een halve of 70.3 kunt doen ter voorbereiding. Zie het als meetmomenten in je voorbereiding.
Veel van onze parcoursen komen op het parcours van de 'hele'. Zowel de Ten Miles, Tijdrit als Triathlon komen langs kenmerkende punten van de 'hele', het is daarmee in mijn ogen zeer zeker de 'perfecte voorbereiding'!

6

Re: Almeers Triathlon Circuit 2011

Hierbij een subtiel trapje omhoog.
Aanstaande zondag begint het circuit met de Ten Miles, je kunt je nog inschrijven tot donderdagavond.

Deelnemen aan de losse onderdelen (alleen tijdrit of zwemloop bijvoorbeeld) blijft ook nog mogelijk.

Tot zondag!