76

Re: Zandvoort

Jack33 schreef:

Een geweldig promotiefilmpje. Hartstikke leuk.
Het viel me op dat je bijna iedereen rechts moest passeren, dat was bij de kwart afstand ook vaak het geval, ongelooflijk hoe mensen gewoon doodleuk links blijven rijden.

Heb er geen problemen mee gehad maar je zou op het circuit eigenlijk willen dat de mensen van de snelste lijn afgaan wanneer ze ingehaald worden, ipv links of rechts (in een schuinlopende bocht/chicane is het best lastig/onlogisch om altijd links in te halen.

Wat een vet filmpje trouwens geweldig!

77

Re: Zandvoort

Inderdaad jammer dat het zwemmen niet doorging maar toen ik de zee zag, was ik er blij om... Ik was ook blij dat ik op m'n gewone racert ben gaan fietsen, ongelooflijk dat sommige mensen met die wind en in die bochten in hun tt-stuurtje kunnen blijven liggen.
Bij nader inzien is dat duathlonnen eigenlijk ook wel heel leuk, wel voor herhaling vatbaar
En die 1e plek  (1u11) bij de oude vrouwen was natuurlijk de kers op de taart

Obsessed is just a word the lazy use to describe the dedicated

78

Re: Zandvoort

Toen ik de zee gisteren zag kreeg ik enorme zin om er in te duiken! Maarja, verzuipen is ook niet alles. Volgend jaar beter. Qua wind viel het me uiteindelijk trouwens mee: heb alles op ligstuur gereden en met dicht achterwiel. Wel met lage voorvelg. Ik vond het alleen lastig om bij het fietsen in een ritme te komen: wind, hoogteverschil, veel deelnemers, bochten... zorgt ervoor dat de belasting continu wisselt. Achja, twas ook niet mijn dag gisteren. Misschien ligt Almere me uiteindelijk tóch beter smile

Verder al met al wel een leuke wedstrijd. Heb wel een paar puntjes over parcoursaanduiding en die heb ik gemailt.

Vraag me wel af hoe ze een iron-man willen gaan houden... toch niet alleen met rondjes over het circuit hoop ik? 60 rondjes? Niets voor mij.

79

Re: Zandvoort

Stond in de regelementen van de organisatie links inhalen en rekening houden met mindere rijders cq onervarenrijders.
Ik keek altijd onder mijn armen door als ik van mijn lijn afging . ook de mindere goden hebben betaald om een eigen pr neer te zetten De drukte op parcours had ook voordelen je kon djumpen van renner naar renner.

80

Re: Zandvoort

Mijn aller eerste Triathlon helaas omgezet naar een duathlon wat ik niet erg vond als ik naar de ze keek:) Alles positief verlopen met een redelijke tijd 2:34 en een beetje. Kan niet anders zeggen dan dat het voor herhaling vatbaar is(vlissingen 02-07-2011 hopenlijk met zwemmen) Dacht dat ik redelijk kon fietsen maar als sommige voorbij kwamen leek het alsof ik stil stond 30,5Km per uur gemiddeld vond ik een mooie prestatie met de harde wind. Indien deze triathlon volgend jaar weer word herhaalt dan ben ik zeker weer van de partij.

81

Re: Zandvoort

Ik vond het ook wel een heel leuke wedstrijd. Alleen die wind was idd wel spijtig maar tja... Enkel met het lopen op die kiezel enz wat last in mijn knie en dierf niet goed doorlopen ze doet nog zeer. Als er volgend jaar terug een RBR bij is zal ik ook wel terug komen denk dat er niet veel belgen meededen trouwens? 2 heb ik er maar gezien.

82

Re: Zandvoort

Heeft iemand al iets gehoord over een editie in 2012? Hij staat nog niet op de kalender.

83

Re: Zandvoort

Ik heb er deze week ook al naar gezocht er staat juist dat de deelnemers van vorig jaar via mail ingelicht worden dus .... deze staat bij mij ook terug op het verlanglijstje.

84

Re: Zandvoort

Ja klopt, dat had ik ook gelezen, vind dat ze al wel een beetje laat zijn met een eventuele aankondiging, meeste mensen zijn denk toch al wel bezig met het inplannen van hun wedstrijden

85

Re: Zandvoort

Geen triathlon dus:
http://www.zandvoorttriathlon.nl/post/2 … n-in-2012/

86

Re: Zandvoort

Fcking zuur! Was zo een vette wedstrijd!

87

Re: Zandvoort

Dit is idd doodzonde maar tja.... Er zullen dan wel weer nieuwe mooie wedstrijden bijkomen.

88

Re: Zandvoort

Echt doodzonde, het is in de drukke Randstad al zo moeilijk om een triathlon te organieren en het circuit met het zeezwemmen geeft er nog een apart tintje aan.

89

Re: Zandvoort

Van de andere kant; met een budget van 20.000eu om een circuit af te huren ... voor veel minder kan je volgens mij veel meer organiseren. Ik vond het ook gaaf om een keer op het circuit te rijden, maar na 4-5 rondjes had ik het ook wel weer gezien tongue