1

Onderwerp: Triatlon spullen huren

Kom net terug uit Amerika. ik heb daar iets nieuws gezien. Wetsuits en fietsen die je kan huren voor een triatlon. Volgens mij is dit een gat in de markt. stel je voor je wilt mee gaan doen aan een triatlon, je huurt dan voor de wedstrijd een wetsuit.  en voor het fietsen huur je dan een tijdritfiets, de fiets is in amerika trouwens voor een maand te huren, zodat je er ook op kunt trainen. Laat mij eens weten of jullie er ervaringen mee hebben en of dat dit zou werken in Nederland

2

Re: Triatlon spullen huren

Ik weet dat in Nederland oa Triathlonwinkel.nl wetsuits verhuurt.
Heb een paar jaar geleden voor een bedrijf clinics gegeven en die huurden volgens mij bijna 20 wetsuits voor hun trio-team, dus het is wel mogelijk in Nederland, maar is niet zo bekend.

3

Re: Triatlon spullen huren

Als een wedstrijd gesponsord wordt door een wetsuit-merk dan kan je er meestal ook wel eentje huren voor de wedstrijd. Zie bijv. de nieuwe triathlon @ zandvoort, daar kan je 'foor' wetsuits huren.

TT fiets huren voor een triathlon ben ik nog niet tegengekomen, iig niet via de organisatie zelf. Ken alleen tijdritfietsenverhuur.be (overigens een oude TT van een triathleet)

4

Re: Triatlon spullen huren

wedsuits is nog wel te doen maar tt fietsten kan nooit rendabel zijn aangezien je voor een normale tt fiets toch in de buidel moet tasten. Je kan ze ook geen jaren mee laten draaien want dan heb je oude meuk en dat wil ook weer niemand. In Amerika is de markt ook ietswat groter dan hier, maar het lijkt me dat je er ook daar niet mee binnen ga lopen.....

If your not living on the edge, you'll make up to much room!!!

5

Re: Triatlon spullen huren

Zo'n bedrijf bestaat al: www.wiel-rent.nl Dit is een nieuw bedrijf dat per 1 januari allerlei producten (waaronder wetsuits en tijdritfietsen) verhuurt aan wielrenners en triathleten. Tijdritfietsen staan niet op hun site, maar dat doen ze wel.

6

Re: Triatlon spullen huren

Boudewijn schreef:

Zo'n bedrijf bestaat al: www.wiel-rent.nl Dit is een nieuw bedrijf dat per 1 januari allerlei producten (waaronder wetsuits en tijdritfietsen) verhuurt aan wielrenners en triathleten. Tijdritfietsen staan niet op hun site, maar dat doen ze wel.

Qua huren van een fietskoffer loopt het in ieder geval prima bij wiel-rent (net terug van Mallorca met tijdritfiets in de gehuurde koffer), de overige producten heb ik geen ervaring mee.