1

Onderwerp: winterduathlon putte

Zijn er liefhebbers voor een winterduathlonnetje? Ik ga nog een poging wagen hoop dat ik nu in het juiste putte zit smile zat vorig jaar aan mechelen. Had me eerst voor die van hofstade aangemeld maar die was al maanden op voorhand volzet.

2

Re: winterduathlon putte

Zaterdag naar Heusden-Zolder!

3

Re: winterduathlon putte

Hoe ging het in Putte Ronny?
Ik was er ook, maar deed zelf niet mee. Mijn achillespees vond het enkele maanden terug nodig af te scheuren, dus beperk me tot fietsen en zwemmen momenteel.
Mijn vriendin, broer en schoonzus deden wel allemaal mee.
Je hebt het toch gevonden deze keer? Of heb jij per toeval aan mij de weg nog gevraagd in Stabroek?

4

Re: winterduathlon putte

Die wedstrijd is mij niet gegund blijkbaar sad de eerste loop ging goed maar zat nog maar 500meter op de fiets en pedaal brak af dus was het voor mij al gedaan. En nee heb niet de weg gevraagd heb deze keer eerst eens goed gekeken waar het was wink

5

Re: winterduathlon putte

mmmja, erg jammer, maar ik zou toch ni opgeven als ik u was. Volgend jaar weer een kans, derde keer goeie keer. smile

6

Re: winterduathlon putte

Bwa die winterduathlons zijn niet echt zo mijn ding zou normaal in Lille er ook nog eentje meedoen eind maart maar ga die van Geluwe doen een gewone op de weg.