1

Onderwerp: 1/4 Triathlon Vlissingen 2 juli

Een tweede triathlon erbij in Zeeland! Een mooi parcours langs de boulevard, duinen en bos. Als Zeeuw doe ik hier uiteraard aan mee. Meer mensen die zich ingeschreven hebben?
http://www.triatlonzeeland.nl/

2

Re: 1/4 Triathlon Vlissingen 2 juli

Zekerrr, daar kan je als zeeuw niet omheen he, word wel een zwaar parcour hoor.

If your not living on the edge, you'll make up to much room!!!

3

Re: 1/4 Triathlon Vlissingen 2 juli

Uiteraard is deze Zeeuw er ook bij! Hopelijk kan ik dan een beetje koers maken, want in de Zeeuwse triathlon(s) wil ik toch wel goed zijn.

4

Re: 1/4 Triathlon Vlissingen 2 juli

Ik kom wel zwaaien en kijken.

5

Re: 1/4 Triathlon Vlissingen 2 juli

Ook deze zeeuw aanwezig. Denk dat ik alleen voor de 1/8 ga.

Pain is temporay, Pride is forever

www.twitter.com/patrickvn88

6

Re: 1/4 Triathlon Vlissingen 2 juli

Ja, heb me ook ingeschreven (1/4). Vorig jaar ,eerste editie, ook meegedaan en het was een succes. Prachtig weer en een schitterend parcours.

7

Re: 1/4 Triathlon Vlissingen 2 juli

ingeschreven voor de 1/4

8

Re: 1/4 Triathlon Vlissingen 2 juli

Spijtig van de slecht gekozen datum (zelfde als La Marmotte) en voor de belgen is sint Laureins op de zelfde dag en ook niet heel ver van Vlissingen.
Ik ga voor La Marmotte anders had ik zeker weten mee gedaan als Zeeuws Vlaming.

9

Re: 1/4 Triathlon Vlissingen 2 juli

Ik wil deze volgend jaar gaan doen, ben een geen zeeuw maar zit wel veel in zeeuws vlaanderen! Vond dit al een hele uitdaging alleen is hij net 1 dag voor de triathlon van Nuenen en als rasechte BRABANDER, kan ik die niet laten schieten.

10

Re: 1/4 Triathlon Vlissingen 2 juli

Nog een weekje! Vandaag heb ik het parcours verkend en het wordt volgens mij heel erg gaaf, zeker als het zulk weer als vandaag wordt! Het wordt een behoorlijk pittige fietstocht trouwens. Heuvels, een paar scherpe bochten en wat smalle paden maken het toch wat zwaarder dan normaal. De organisator heb ik toevallig vanmiddag gesproken en alles zal goed worden aangegeven tijdens het fietsen. Bereidt je op dit onderdeel toch goed voor. Zeker omdat er na een afdeling vanaf de duinen, waar je behoorlijk hard kan, er een zeer scherpe bocht komt. 

Wellicht spreek ik een aantal van jullie volgende week voor of na de finish. Succes met de voorbereidingen!

11

Re: 1/4 Triathlon Vlissingen 2 juli

joeri schreef:

Nog een weekje! Vandaag heb ik het parcours verkend en het wordt volgens mij heel erg gaaf, zeker als het zulk weer als vandaag wordt! Het wordt een behoorlijk pittige fietstocht trouwens. Heuvels, een paar scherpe bochten en wat smalle paden maken het toch wat zwaarder dan normaal. De organisator heb ik toevallig vanmiddag gesproken en alles zal goed worden aangegeven tijdens het fietsen. Bereidt je op dit onderdeel toch goed voor. Zeker omdat er na een afdeling vanaf de duinen, waar je behoorlijk hard kan, er een zeer scherpe bocht komt. 

Wellicht spreek ik een aantal van jullie volgende week voor of na de finish. Succes met de voorbereidingen!

bedankt voor de update.

is er vel zand op de fiets parcours?

kwallen in de zee?

Cervelo P2 2011, Ultegra 6700, Zipp 404f en 808r (firecrest carbon clinchers)
blog: www.tripaolo.com
twitter: www.twitter.com/tripaolo
QR CODE: http://kimtag.com/PAOLO

12

Re: 1/4 Triathlon Vlissingen 2 juli

Zand wordt weggeveegd en parcours gecontroleerd heb ik begrepen, dus dat zit goed. Tot nu NW-wind afgegeven, dus waarschijnlijk weinig tot geen kwallen (aflandige wind voor vlissingen). Ik heb vanmiddag nog gezwommen en ook geen kwal gezien... pin me er alleen niet op vast voor zaterdag wink

13

Re: 1/4 Triathlon Vlissingen 2 juli

De welbekende vleesetende kwal? wink

"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, thats all..."

http://twitter.com/FrankRoozendaa1

14

Re: 1/4 Triathlon Vlissingen 2 juli

Ga er helaas niet bij zijn wel ingeschreven maar scheurtje in de hamstring opgelopen sad