1

Onderwerp: Duathlon

Wie doet er nog meer mee aan de Duathlon in Tr Idzard ?

2

Re: Duathlon

Hmmm is iets te ver voor mij doe dit weekend èèntje in Geluwe en erna Wevelgem en dan Horst en dan neem ik een paar weekjes pauze.

3

Re: Duathlon

Is dat ook met stayeren, net zoals in Hilversum? Dat vond ik wel grappig.

4

Re: Duathlon

Ehm nee dat weekend is ook de duathlon in Dordrecht.

Maar er werd inderdaad behoorlijk gestayerd gisteren. Zelf niet heel veel profijt van kunnen hebben.

Pain is temporay, Pride is forever

www.twitter.com/patrickvn88

5

Re: Duathlon

Bizar, terwijl het officieel natuurlijk niet mocht... er reed 1 motor rond met een ref achterop. Heb 'm 1 keer een waarschuwing zien geven.

Powerman gegadigden hier?

"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, thats all..."

http://twitter.com/FrankRoozendaa1

6

Re: Duathlon

Frankiboy schreef:

Powerman gegadigden hier?

Yep, en heb er zin in!!! (Horst bedoel je toch he)

If your not living on the edge, you'll make up to much room!!!

7

Re: Duathlon

het was zeker druk op het fiestparcours, maar als je met 120 man 6 keerpunten en nog een paar gewone bochten moet nemen en alles is heen en weer (dus moet je wel achter elkaar rijden) hoef je niet heel erg je best te doen om te stayeren. Het was soms bijna onvermijdelijk.

Powerman ben ik bij, maar als supporter van mijn vrouw.

8

Re: Duathlon

Ik ben er dan niet bij, heb een 10K wedstrijd in Bergen op Zoom

Pain is temporay, Pride is forever

www.twitter.com/patrickvn88

9

Re: Duathlon

Frankiboy schreef:

Powerman gegadigden hier?

Had graag de Powerman meegedaan maar door de aankoop van een woning en het nodige werk niet voldoende kunnen trainen. Nu doe ik de 1/3de mee. Volgend seizoen ben ik er bij de Powerman bij.

10

Re: Duathlon

Thunderstorm schreef:
Frankiboy schreef:

Powerman gegadigden hier?

Yep, en heb er zin in!!! (Horst bedoel je toch he)

Yes, horst doelde ik indd op. Heb er erg veel zin in! Kan iemand mij wat vertellen over het parcours? "zwaar"?Hoeveel puisten moet men bijvoorbeeld bedwingen?

"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, thats all..."

http://twitter.com/FrankRoozendaa1

11

Re: Duathlon

lopen door de straten daar is wel leuk weinig wind dus smile fietsparcour is vlak maar dat is wel in de polder dus daar kan wel wat tegenwind zijn. Beginnen met 6 looprondes en dan 4 fietsen dacht ik en erna nog 3 lopen. Dus je hoeft geen cols te beklimmen daar smile vorig jaar een goede organisatie wisselzones enz staan allemaal goed aangegeven en zijn dik in orde.

12

Re: Duathlon

Het zijn idd 6x 2,5 km lopen en dan 3 rondes van 20km fietsen en dan nog 3x 2,5 km lopen. Het lopen door het dorp is kwa publiek leuk alleen moet je met het afsteken van de bochten oppassen voor stoepjes (enkels!!!). De organisatie is super!!! Heb er zin in....

If your not living on the edge, you'll make up to much room!!!

13

Re: Duathlon

Powerman Horst is een leuke wedstrijd vooral het niveau is vrij hoog allen vind ik het fietsparcours in het centrum nou niet zo geweldig en van die verkeersdrempels word je ook niet wijzer van
Looprondes zijn compact en vrij snel alleen het inschrijfgeld voor de Powerman vind ik belachelijk hoog

14

Re: Duathlon

Frankiboy schreef:
Thunderstorm schreef:
Frankiboy schreef:

Powerman gegadigden hier?

Yep, en heb er zin in!!! (Horst bedoel je toch he)

Hoeveel puisten moet men bijvoorbeeld bedwingen?

Spijtig dat de Powerman in Luxemburg niet meer doorgaat. Daar was een heel mooi en heuvelachtig parcours heb ik al gehoord.

15

Re: Duathlon

Powerman in Torhout gaat ook niet door dit jaar. Is idd spijtig dat was ook wel een aparte met het fietsonderdeel in 2 stukken, 10lopen 30fietsen 5lopen 30fietsen en nog eens 5lopen was redelijk zwaar smile

16

Re: Duathlon

Er zijn wel meerdere zaken spijtig bij de Powerman races. Zo is het echt wel jammer dat er vroeger een Powerman op Gran Canaria, Zuid Afrika, en Isle of Man was. Dit zouden nu ook mooi op de kalender staan.

Voor 2012 is de kans ook zeer klein dat er een memorial Vansteelant is.

Wat ik ook erg jammer vind is dat er maar één long distance (Zofingen) is.

Ik zou nog graag hebben dat er een Powerman in Frankrijk, England en op één of ander canarisch eiland komt.

17

Re: Duathlon

Op 15 mei is het Frans kampioenschap duathlon op de lange afstand (15-74-11). Volgens mij kun je daar ook als buitenlander aan meedoen. Het is wel een loodzware wedstrijd, het loopparcours is grotendeels onverhard en bergop/af, terwijl de fietsrondes ook niet vlak zijn. Meer info: ecactriathlon.over-blog.com