1

Onderwerp: Nijkerk 8 Juni

Ik ga dit jaar voor het eerst meedoen in Nijkerk, zijn er meer mensen hier die mee gaan doen?

Ben erg benieuwd naar het tijdritprincipe!
Is er iemand die al eerder meegedaan heeft en kan vertellen hoe dat werkt met zwemmen? Moet je elke keer na het keren onder de lijn door ofzo? (voor mensen die Nijkerk niet kennen, het is een tijdrit, dus elke 10 seconde start er iemand, dus tijdens het zwemmen zul je op 1 of andere manier 1 lang 'parcours' moeten maken in het zwembad ipv de normale baanstructuur).

2

Re: Nijkerk 8 Juni

paultje555 schreef:

Ik ga dit jaar voor het eerst meedoen in Nijkerk, zijn er meer mensen hier die mee gaan doen?

Ben erg benieuwd naar het tijdritprincipe!
Is er iemand die al eerder meegedaan heeft en kan vertellen hoe dat werkt met zwemmen? Moet je elke keer na het keren onder de lijn door ofzo? (voor mensen die Nijkerk niet kennen, het is een tijdrit, dus elke 10 seconde start er iemand, dus tijdens het zwemmen zul je op 1 of andere manier 1 lang 'parcours' moeten maken in het zwembad ipv de normale baanstructuur).

Iedere 10 seconden wordt er gestart. De eerste baan word alleen heen gezwommen. Alle andere banen worden heen en weer gezwommen waarbij je onder de lijn doorgaat. De banen zijn voldoende breed waarbij het goed mogelijk is je eventuele voorganger in te halen.

Ik doe dit jaar voor de 5 de keer mee en blijf het een geweldig evenement vinden.

3

Re: Nijkerk 8 Juni

Inschrijving was al vol, maar het is op loopafstand (10km) dus misschien kom ik wel even kijken.

4

Re: Nijkerk 8 Juni

vraagje....wat is beter voor de Nijkerk fiets parcours.... race fiets of TT fiets?
alvast bedankt.
P

Cervelo P2 2011, Ultegra 6700, Zipp 404f en 808r (firecrest carbon clinchers)
blog: www.tripaolo.com
twitter: www.twitter.com/tripaolo
QR CODE: http://kimtag.com/PAOLO

5

Re: Nijkerk 8 Juni

tripaolo schreef:

vraagje....wat is beter voor de Nijkerk fiets parcours.... race fiets of TT fiets?
alvast bedankt.
P

Dat is duidelijk: TT fiets.
Is 1 grote ronde van kleine 20km.

6

Re: Nijkerk 8 Juni

wezep schreef:
tripaolo schreef:

vraagje....wat is beter voor de Nijkerk fiets parcours.... race fiets of TT fiets?
alvast bedankt.
P

Dat is duidelijk: TT fiets.
Is 1 grote ronde van kleine 20km.

YES!!!! dank je wel!!!

Cervelo P2 2011, Ultegra 6700, Zipp 404f en 808r (firecrest carbon clinchers)
blog: www.tripaolo.com
twitter: www.twitter.com/tripaolo
QR CODE: http://kimtag.com/PAOLO