1

Onderwerp: Wie is wie op de wedstrijddag?

Zou het niet leuk zijn als je op de wedstrijddag eens een praatje zou kunnen maken met de mensen die je kent van dit forum?

Ik bedoel iets als: Op 10 juli doe ik mee in Utrecht aan de 1/4. Je herkent me aan een zwart-witte CUBE en waarschijnlijk heb ik een malle camera op mijn fietshelm.

Ten tweede is het misschien aardig om carpools te regelen naar wedstrijden? Geen idee of daar vraag naar is maar ik zie er wel de voordelen van (kostenbesparing, gezellig, milleuvriendelijk, parkeren)

Volgens mij kunnen we nog meer waarde aan dit forum toevoegen!

2

Re: Wie is wie op de wedstrijddag?

Is een goed plan. bij de "wilde" triathlon van Bathmen hebben we dat al wel eens gedaan. De meeste wedstrijden worden toch wel genoemd op het forum. Is een kleine moeite als je het leuk vindt om afstand en unieke eigenschappen te vermelden bij die wedstrijden.

3

Re: Wie is wie op de wedstrijddag?

Roland_Amersfoort schreef:

Zou het niet leuk zijn als je op de wedstrijddag eens een praatje zou kunnen maken met de mensen die je kent van dit forum?

Ik bedoel iets als: Op 10 juli doe ik mee in Utrecht aan de 1/4. Je herkent me aan een zwart-witte CUBE en waarschijnlijk heb ik een malle camera op mijn fietshelm.

Ten tweede is het misschien aardig om carpools te regelen naar wedstrijden? Geen idee of daar vraag naar is maar ik zie er wel de voordelen van (kostenbesparing, gezellig, milleuvriendelijk, parkeren)

Volgens mij kunnen we nog meer waarde aan dit forum toevoegen!

Goede idee.....GoPro camera?

Cervelo P2 2011, Ultegra 6700, Zipp 404f en 808r (firecrest carbon clinchers)
blog: www.tripaolo.com
twitter: www.twitter.com/tripaolo
QR CODE: http://kimtag.com/PAOLO

4

Re: Wie is wie op de wedstrijddag?

Dat carpoolen is een goed idee alleen vind ik zelf dat ik altijd veel matriaal bij me heb dus als je zo met 3-4 man een tri-duathlon gaat doen heb je toch wel redelijk wat plaats nodig in je wagen. In Zandvoort doen er ook redelijk wat mee van dit forum dus ik doe de duathlon en zal zo tussen de laatste 10 zitten :-)

5

Re: Wie is wie op de wedstrijddag?

tripaolo schreef:

Goede idee.....GoPro camera?

Drift, maar niet van mezelf.

En @Ronnie: Ik heb zo'n lekkere lompe station, twee of drie fietsen en ieder een tas vol spulletjes is niet zo'n probleem.

6

Re: Wie is wie op de wedstrijddag?

Maar er zijn ook mensen met een SMART wink

Maar wel leuk idee trouwens. Krijg je beetje beeld bij met wie je hier zit te praten.

Pain is temporay, Pride is forever

www.twitter.com/patrickvn88

7

Re: Wie is wie op de wedstrijddag?

joma ik heb ook zo een lomp stationding maar evengoed..... Maar ik geef ook wel toe dat ik veel matriaal voor niks meesleur ook hoor. Leg ook mijn tt fiets meestal in de auto ipv op het fietsrek. Maar bon ik ben dus die forsige met een blauw wit willier fietske.

8

Re: Wie is wie op de wedstrijddag?

Hey Roland, leuk idee.

Ik doe ook mee met Utrecht (is het niet standaard een OD?), mij kun je herkennen aan een witte Giant met opzetstuur.

Ook deze zaterdag in Huizen (dan wel 'helaas' de 1/4) met mn witte fiets.

groeten,
Peter

9 Laatst bewerkt door tripaolo (09-06-11 09:38:49)

Re: Wie is wie op de wedstrijddag?

ik ben ook in Huizen op zaterdag....mijn eerste 1/4....
zwart/rood cervelo P2...met Zipps.

Cervelo P2 2011, Ultegra 6700, Zipp 404f en 808r (firecrest carbon clinchers)
blog: www.tripaolo.com
twitter: www.twitter.com/tripaolo
QR CODE: http://kimtag.com/PAOLO

10

Re: Wie is wie op de wedstrijddag?

Ook aanwezig in Huizen op de 1/4.
Wordt hopelijk 2e complete 1/4.
1e was Texel 2010, 2e OD in Almere die werd gestaakt vanwege de weersomstandigheden.
Herkenbaar aan: oranje-zwart tri-suit, zwarte BULLS fiets, startnummer: 373

11

Re: Wie is wie op de wedstrijddag?

Ik draag altijd een roze badmuts. Tijdens de wedstrijd steekt er altijd nog wel ergens wat roze uit van onder de verplicht te dragen wedstrijdbadmuts.
Je hebt waarschijnlijk met mij te doen als je een mid-twintiger aantreft met een twee weken oude baard, wat langig haar, een lelijk hoofd, de roze badmuts en een triathlonpakje met een paar duitse sponsors erop, die ook nog eens tijdens het zwemmen onpraktisch met een gestrekte arm vol op het water slaat, fietst in de grootste versnelling (wel langzaam) en loopt als een bladhark.

Thijs Koelen

12

Re: Wie is wie op de wedstrijddag?

@thijs: ben jij dit dan toevallig?

http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=alb … m=8JWWJMXT

13

Re: Wie is wie op de wedstrijddag?

nee roland. Mijn methode is blijkbaar net zo effectief als het vermelden van een merk fiets.

14

Re: Wie is wie op de wedstrijddag?

Roze muts en een paar slierten eronderuit, ik dacht dat dit niet kon missen. Maar je hebt gelijk, startnummers zijn veel effectiever.

15

Re: Wie is wie op de wedstrijddag?

Ik ben te herkennen aan mijn witte Orca shirt wat ik eigenlijk bij iedere wedstrijd draag.. smile

Dit jaar:
- Hengelo G
- Rijssen
- (Holten)
- Twentse Triathlon Tour
- Rutbeek

https://picasaweb.google.com/lh/photo/K … directlink

16

Re: Wie is wie op de wedstrijddag?

Roland_Amersfoort schreef:

Roze muts en een paar slierten eronderuit, ik dacht dat dit niet kon missen. Maar je hebt gelijk, startnummers zijn veel effectiever.

Maar ik zei ook dat ik een lelijk hoofd had, en dat ik liep als een bladhark. wink  Dat zou ik deze mij onbekende meneer toch niet aan willen doen.

17

Re: Wie is wie op de wedstrijddag?

Beste Roland,

hierbij je startgegevens voor de triatlon Veenendaal van aanstaande zaterdag:

Startnummer: 569
Startserie: 1/4 recreatief 1e serie
Starttijd: 10:05

18

Re: Wie is wie op de wedstrijddag?

Ha Roland,
Zelfde serie. Nummer 533.

19

Re: Wie is wie op de wedstrijddag?

Serie: 9
Start 11:45
Nummer: 104